Tusseline Skrevet 29. juli 2002 #1 Del Skrevet 29. juli 2002 Noen her som kan gi meg oppskriften på en effektiv ansiktsmaske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hungle Skrevet 29. juli 2002 #2 Del Skrevet 29. juli 2002 Jeg pleide å lage mine egne ansiktsmasker tidligere. Da brukte jeg ofte denne oppskriften her: Bland ølgjær med vann slik at det blir litt grøtaktig. Smør dette på huden og la det virke i ca. 5 min. Renser huden ganske bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 30. juli 2002 #3 Del Skrevet 30. juli 2002 Hjemmelagde ansiktsmasker : *Agurk i skiver legges over ansiktet i ca 5 - 10 minutter. Denne frisker opp litt. *Havregryn og vann : Denne er litt ekkel å ha på seg, men virket greit og rensende sist jeg prøvde den. Bare ta 4 - 5 ss havregryn og fyll på med vann til den er krem / ansiktsmaske konsistens. *Eggehvite : høres helt psyko ut, men bare skill hviten fra plomma og pensle den på ansiktet. *Har også prøvd jordbær!! Snittes og legges på ansiktet en liten stund. Kan evt legges imellom to vevde ansiktsduker / gasbind-liknende materiale. De renser opp og er spesielt gode ved solforbrenninger i ansiktet :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå