Missii Skrevet 22. mars 2017 Forfatter #41 Skrevet 22. mars 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp, stor sjangse for at mannen er en drittsekk og du naiv. Her ligger det noe mere bak og mannen din lyver så det renner når han skylder på henne. Kan være hva som helst. Lest tråden i gravid-forum hvor mannen var utro, ga sin gravide kjæreste en kjønnssykdom og satte barnets helse i fare? Hadde ei venninne og hennes kjøreste hadde en vanskelig eks, viste seg at han hadde klådd på noen småjenter. Anonymkode: 9ebe5...8f2 De skylder på hverandre begge to Æsj x) hahah!
Missii Skrevet 22. mars 2017 Forfatter #42 Skrevet 22. mars 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Han kunne ha gått til familievernkontoret for lenge siden hvis han virkelig var interessert. Mor kan ikke nekte far noe som helst hvis han ikke tillater det. Typisk ansvarfraskrivelse og elendig unnskyldning. Han var utro mot mor to ganger og tillegg kommer han med personangrep, rart de har et dårlig forhold? Du mener hun burde bli glad for at en mann som var utro mot henne flere ganger i tillegg sier hun er kontrollerende? Be den tafatte mannen din komme seg på familievernkontoret hvis han ønsker å ta del i datterens liv. I tillegg bør du holde deg langt unna henne og ikke ha kontakt med hun siden du ikke har noe med det å gjøre og bare vil gjøre det verre. Steforeldre bør holde seg langt unna betente forhold mellom foreldre. Barnevernet kommer jo selvfølgelig ikke til å opprette en sak hvis dere får barn sammen. Anonymkode: f68ab...9fb Han har vært der 3 ganger Det er ikke rart de har et dårlig forhold nei! Masse negativt og begge sin feil. Da får jeg holle meg unna da Takk for svar
Missii Skrevet 22. mars 2017 Forfatter #43 Skrevet 22. mars 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg må si jeg blir skeptisk til mannen ...sikker på at dere skal gifte dere så fort? Nok av menn som har TO ekser med barn sittende frustrerte igjen... Har du sjekket hennes versjon av historien? Uklart i innlegget ditt om fyren var utro mot henne FØR han møtte deg, eller om han møtte deg og var utro med deg mens han fortsatt var i forhold med henne. Det er ganske dårlig gjort å gå fra partner når man har en 6 mnd gammel baby! Det er enda dårligere gjort når man er utro først, og ikke er tøff nok til å bryte forholdet før man begynner å være sammen med andre. Veldig umodent. Og når han planlegger å gifte seg (!!!) så raskt etter et rotete brudd....og ikke prioriterer å ordne opp i forholdet til barnet sitt først.... Umoden drittsekk-alarmen går hvertfall her! Anonymkode: 70e51...b08 Jeg er 100% sikker Jeg er trygg på han og stoler på han fyllt ut. Jeg har alltid sakt at jeg skal gifte meg før jeg får barn.. Er en trygghet for barn å vokse opp når de er gifte.. Han var utro med henne før han møtte meg med noen på byen. Han har ikke vert utro mot meg Han gikk i fra henne fordi han ikke elsket henne. de fikk unge 1 uke etter de hadde møttes.
bekka79 Skrevet 22. mars 2017 #44 Skrevet 22. mars 2017 3 timer siden, Missii skrev: Altså det ligger jo myyye fortid mellom dem. De er ikke akkurat det paret som order opp i ting, de bare hakker på hverandre å slenger sårende ord til hverandre begge to. Han har tatt tak i det altså jeg har bare glemt å skrive hele situasjonen der oppe. Men han har vært på mekling osv 3 ganger. Han har sett henne også, men før vi møttes så har han mistet jobbet som gjorde han ikke hadde råd til å reise til de, og da ble jo selvfølgelig eksen veldig lei seg å sur pga han mista jobben og bla bla bla. men han har sitt na nå 3 ganger i måneden. fikk nettopp ha samvær igjen etter 9 måneder. hu er 2 år gammel nå. Miste jobben blir for lett unnskyldning for å ikke kunne reise å gjennomføre samvær... regner med at han da også i det tilfellet, ikke prioriterte byturen, og lignende, fremfor å ta seg råd til å reise.. At han stilte krav til henne om å dele utgiftene i forhold til reisevei (dette er utgifter som kan/skal fordeles). At han gjorde forsøk på å alirre seg med familie/venner for hjelp til å komme seg til/fra samvær, at han har forsøkt å få fri rettshjelp og bistand fra advokat, men fått avslag.. 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #46 Skrevet 22. mars 2017 4 timer siden, Missii skrev: Jeg er 100% sikker Jeg er trygg på han og stoler på han fyllt ut. Jeg har alltid sakt at jeg skal gifte meg før jeg får barn.. Er en trygghet for barn å vokse opp når de er gifte.. Han var utro med henne før han møtte meg med noen på byen. Han har ikke vert utro mot meg Han gikk i fra henne fordi han ikke elsket henne. de fikk unge 1 uke etter de hadde møttes. Så i løpet av knappe tre år har han fått barn med ei han hadde kjent ei uke, vært utro mot henne to ganger, blitt arbeidsledig, slått seg sammen med dame nr 2 og skal nå gifte seg med en dame som sier "hans unge, ikke min" samtidig som han prøver å bli kjent med datteren sin på to år? Kjernekar Ts, du virker altfor ung og ureflektert til å gifte deg. Du snakker om ting som skjedde i 2015 som om det var fjern fortid, skylder på kjærestens eks som vanskelig (motbeviset: se første avsnitt) og planlegger barn med en som ikke har skjønt hvordan man er pappa. Gi det et par år først..... Anonymkode: 70e51...b08 8
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #47 Skrevet 22. mars 2017 6 timer siden, Missii skrev: Altså det ligger jo myyye fortid mellom dem. De er ikke akkurat det paret som order opp i ting, de bare hakker på hverandre å slenger sårende ord til hverandre begge to. Han har tatt tak i det altså jeg har bare glemt å skrive hele situasjonen der oppe. Men han har vært på mekling osv 3 ganger. Han har sett henne også, men før vi møttes så har han mistet jobbet som gjorde han ikke hadde råd til å reise til de, og da ble jo selvfølgelig eksen veldig lei seg å sur pga han mista jobben og bla bla bla. men han har sitt na nå 3 ganger i måneden. fikk nettopp ha samvær igjen etter 9 måneder. hu er 2 år gammel nå. Jeg tror ikke du glemte å skrive hele situasjonen, tror heller du tilpasser historien etterhvert. Du skrev at han ikke får fri rettshjelp fordi han tjener for mye pr mnd, men nå skriver du plutselig at han har mistet jobben. Du er dessverre meger naiv. Ta vare på tråden og les den igjen om noen år. Da kommer du til å tenke; herregud så dum jeg var. Anonymkode: 9cb1a...17a 5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #48 Skrevet 22. mars 2017 Du syns ikke du utleverer deg selv og han litt mye her? Jeg regner med at det er dere som er på profilbildet.. Anonymkode: fd945...162 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #49 Skrevet 22. mars 2017 14 timer siden, Missii skrev: Han har vært der 3 ganger Det er ikke rart de har et dårlig forhold nei! Masse negativt og begge sin feil. Da får jeg holle meg unna da Takk for svar Så med andre ord bor far veldig langt unna barnet siden han uten jobb ikke har 'råd' til å reise dit? Han må jo bare belage seg på at siden ungen er så ung, så må han nesten reise dit for å ha samvær. Ang deg og barnefar skal jeg ikke uttale meg da det er irrelevant for hans samvær med dattera. Anonymkode: 9e212...f13
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #50 Skrevet 22. mars 2017 Uff denne historien høres bare white trash ut. Virker som dere er 12 år alle sammen. Du kommer til å få et dårlig liv fylt med kaos med den fyren . Utroskap,svik,drama med exen og bare vent til dere selv får barn får da begynner moroa for alvor. Alle dårlige fedre serverer en tåredryppende historie om den gale exen. En dag forteller han den samme historien til en annen dame , bare da er den om deg. Dette er et tog kræsj "waiting to happend ". Husk at hver historie har 3 sider. Hans,hennes og sannheten. Anonymkode: 871b3...41a 4
Tutta89 Skrevet 22. mars 2017 #51 Skrevet 22. mars 2017 15 timer siden, Missii skrev: Jeg er 100% sikker Jeg er trygg på han og stoler på han fyllt ut. Jeg har alltid sakt at jeg skal gifte meg før jeg får barn.. Er en trygghet for barn å vokse opp når de er gifte.. Han var utro med henne før han møtte meg med noen på byen. Han har ikke vert utro mot meg Han gikk i fra henne fordi han ikke elsket henne. de fikk unge 1 uke etter de hadde møttes. Hæ, de fikk unge 1 uke etter de møttes?🤔
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #52 Skrevet 22. mars 2017 Min eks hadde ikke kontakt med barnet fordi eksen var utro med sin tidligere kjæreste da han gikk i en pappaperm (han tok mesteparten av permisjonen, mens hun var ute og knullet eksen). Og hun valgte å gå fra han da barnet var ett år til fordel for den andre mannen, og nekte min eks å se barnet. Jeg syntes sååå synd på han! Og dessuten var det fullt forståelig at han var sjalu i vårt forhold, slik som han hadde blitt sveket. Det viste seg at han hadde vært voldelig mot henne. Og at denne lange pappapermen egentlig var at han hadde fått sparken og var arbeidsledig. Og at han ikke bidro med noe som helst hjemme, lå og sov til kl 14 hver dag så hennes (eksens) mor måtte levere barnet i barnehagen. Derfor forlot hun han. Og han valgte å flytte til en annen by. Anonymkode: 8aaf7...ef8
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #53 Skrevet 22. mars 2017 19 timer siden, Missii skrev: Han har prøvd familevernkontoret mange ganger Moren har silikon så hun ammer ikke Men får bare håpe det ordner seg Takk for at du svarer på en måte som gjør at det går ann å snakke med deg De andre hær bare anklager og sier ikke gift deg med han hehe! Han var en drittsekk,men ikke nå lengre Jeg elsker han og fortid er fortid så at han har vert utro ser ikke jeg på noe stort egentlig. De ble gravide etter 1 uke, ikke planlagt og han elsket henne ikke så derfor jeg kom inn i bildet ganske sjapt etter Hadde aldri lyst til å finne meg en med unge fra før rett å slett fordi jeg følte jeg fikk en unge og en eks med på kjøpet. Må ærlig innrømme at det ikke er særlig gøy, men får bare la han orde opp i det greiene der. D e hans unge ikke min. De fleste kan fint amme selv om de har silikon ^^ Herregud, du skriver som om du er 14! Og selvfølgelig overser du alle som ikke støtter deg.. Typisk KG.. Anonymkode: 8654a...130 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå