Gå til innhold

Kjapt og rimelig koldtbord

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ha barneselskap som er ferdig et par timer før voksenselskapet, og tenkte servere litt koldtbord til de voksne, 

dvs jeg skal muligens ha kyllinglår og chips, og karbonader med stekt løk og loff til...

også reker, potetsalat, pastasalat, spekefat, laks og eggerøre?

Hva tror dere om det, rekker jeg det? Andre ideer?

Anonymkode: 0825c...183

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reker og laks er jo ikke akkurat billigste sort da. Personlig hadde jeg hadd 1 varmrett, også laga litt forskjellige salater, eggerøre og litt forskjellig spekemat (får jo kjøpt det billig på rema) :)

Gjest Magnifiq
Skrevet

Mye av det kan jo ordnes i stand på forhånd, så det er jo ikke noe problem. Masse deilig mat :)

AnonymBruker
Skrevet

Jada dette går bra :) Jeg ordner ofte et slikt bord til mine gjester på 1-2.5 timer. Da det er småretter som går rimelig kjapt og ikke trenger å lages fra bunnen av :)

Mye kan også gjøres klart tidlig før barneselskapet og settes i kjøleskapet eller ute på balkong.

Alle salatene kan du lage enten dagen før eller tidlig. Spekefat kan også gjøres klart tidlig å dekke godt til.

Så kan du heller bruke tiden du har etter barneselskapet til den varme maten da jeg selv vet av min erfaring at mye småtterier kan fort bli kaos om man ikke allerede har gjort klart noe da det blir surr i hodet.:fnise:

Anonymkode: c6571...a8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...