AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #1 Del Skrevet 19. mars 2017 Ha mange venner/stort nettverk? Eller hverfall en håndfull venninner/venner. Jeg prøver nå for harde livet bygge opp et nettverk. Ble singel m/barn før jul og har aldri følt meg mer ensom😐 Har et par venninner men de er opptatt med seg og sitt. Har noen studievenner som jeg kun møter når vi har samlinger, da vi bor spredt. Ble kjent med ei for en stund siden i byen min, men også hun er opptatt med barn og mann og jobb. Nå er jeg så patetisk at jeg leter på facebook etter andre som vil bli kjent😂 Jeg hater å sitte alene og hater barnefri.. Trives i mitt eget selskap, men har blitt for mye av det. På grensen til deprimerende. Eksen min som aldri var sosial løper nå ute med kompiser hele tiden når han ikke har barnet, mens jeg har så få. Er jeg liten og patetisk? Føler meg slik. Anonymkode: e8001...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #2 Del Skrevet 19. mars 2017 Kanskje du kan finne noen her? http://forum.kvinneguiden.no/forum/13-finn-en-venn/ Anonymkode: bfe91...bad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 19. mars 2017 #3 Del Skrevet 19. mars 2017 Hvorfor er det patetisk å lete på Facebook etter folk som vil bli kjent? Kaller ikke du med det samme potensielle fremtidige venner også for patetiske? Må ikke dømme deg selv så mye hardere enn du dømmer andre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #4 Del Skrevet 19. mars 2017 Hvor er du fra og alder? Anonymkode: 8d516...8ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #5 Del Skrevet 19. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor er du fra og alder? Anonymkode: 8d516...8ad Slutten av tjueårene. Bor i nord Norge.. Anonymkode: e8001...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #6 Del Skrevet 19. mars 2017 Er du tilfeldigvis i Tromsø? Anonymkode: 8fa87...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 19. mars 2017 #7 Del Skrevet 19. mars 2017 Nord Norge er en plass det er vanskelig å få venner. Spesielt Tromsø. Erfaringsmessig er det mange som baksnakker og alt mulig, og om det ikke er Tromsø men et sted som Harstad er du kanskje i kjøret. Håper det ordner seg, men er vanskelig å finne folk i Nord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #8 Del Skrevet 19. mars 2017 18 minutter siden, Drakan skrev: Nord Norge er en plass det er vanskelig å få venner. Spesielt Tromsø. Erfaringsmessig er det mange som baksnakker og alt mulig, og om det ikke er Tromsø men et sted som Harstad er du kanskje i kjøret. Håper det ordner seg, men er vanskelig å finne folk i Nord. For noe tull. Anonymkode: 24106...93f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 19. mars 2017 #9 Del Skrevet 19. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: For noe tull. Anonymkode: 24106...93f Sier en som ikke har vokst opp i nord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #10 Del Skrevet 19. mars 2017 27 minutter siden, Drakan skrev: Nord Norge er en plass det er vanskelig å få venner. Spesielt Tromsø. Erfaringsmessig er det mange som baksnakker og alt mulig, og om det ikke er Tromsø men et sted som Harstad er du kanskje i kjøret. Håper det ordner seg, men er vanskelig å finne folk i Nord. Tull. Hilsen en som har vokst opp i nord (siden det var svaret ditt sist.) Anonymkode: 4eb0b...5e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 19. mars 2017 #11 Del Skrevet 19. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tull. Hilsen en som har vokst opp i nord (siden det var svaret ditt sist.) Anonymkode: 4eb0b...5e7 da har du vel erfart all baksnakkingen om du ikke har vist et blindt øre til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #12 Del Skrevet 19. mars 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du tilfeldigvis i Tromsø? Anonymkode: 8fa87...18c Ja😊 Anonymkode: e8001...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #13 Del Skrevet 19. mars 2017 16 minutter siden, Drakan skrev: da har du vel erfart all baksnakkingen om du ikke har vist et blindt øre til det. Baksnakking er det over alt... Anonymkode: 2e104...e3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 19. mars 2017 #14 Del Skrevet 19. mars 2017 Ikke på samme måte. Reist mye og kan si Nord Norge har en egen kjerneform.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 19. mars 2017 #15 Del Skrevet 19. mars 2017 Mitt råd er og melde deg på yoga eller en annen hobby . Der kan du møte folk også men skjønner hvordan det er ikke bare bare og bli singel igjen og med barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #16 Del Skrevet 20. mars 2017 På 19. mars 2017 den 19.39, AnonymBruker skrev: For noe tull. Anonymkode: 24106...93f Helt enig. Jeg har erfart flere ganger at folk fra nord er mye mer sosiale. Omtrent så mye at når jeg treffer et ordentlig sosialt menneske så er denne personen fra nord, men det kan jo hende det bare er tilfeldigheter. Anonymkode: af4e6...0e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #17 Del Skrevet 21. mars 2017 På 3/19/2017 den 19.51, Drakan skrev: da har du vel erfart all baksnakkingen om du ikke har vist et blindt øre til det. Tromsøfolk er jo kjente for å være åpne og omgjengelige. Aldri opplevd mye baksnakking, faktisk det motsatte, og har kjent masse folk i Tromsø. Anonymkode: 86070...5a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #18 Del Skrevet 21. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tromsøfolk er jo kjente for å være åpne og omgjengelige. Aldri opplevd mye baksnakking, faktisk det motsatte, og har kjent masse folk i Tromsø. Anonymkode: 86070...5a5 De nordlendingene jeg kjenner er akkurat sånn også! Anonymkode: 341c7...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #19 Del Skrevet 21. mars 2017 På 19.3.2017 den 19.21, Drakan skrev: Nord Norge er en plass det er vanskelig å få venner. Spesielt Tromsø. Erfaringsmessig er det mange som baksnakker og alt mulig, og om det ikke er Tromsø men et sted som Harstad er du kanskje i kjøret. Håper det ordner seg, men er vanskelig å finne folk i Nord. Dette er ikke min erfaring. Min erfaring er at folk i Tromsø og i nord generelt er mye mer åpne enn andre steder jeg har bodd. Litt merkelig å fremstille det som det er så vanskelig å finne seg folk her oppe Om man ikke gjør noe for det så kan det nok være vanskelig, men det vil det være alle steder. Så man må komme seg ut og treffe folk. Anonymkode: c6bc6...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 21. mars 2017 #20 Del Skrevet 21. mars 2017 Om du ar noen spesielle interesser eller hobbyer, så hadde jeg meldt meg på en eller annen aktivitet. Lesesirkel, yoga, strikkekafe, turer i regi av turistforeningen, språkkurs eller så er dyr en super måte å komme inn et miljø på. Skjønner at katteoppdrett og kaninhopping og sporsøk med hund ikke er for alle, og dyr er jo noe en virkelig må ville ønske selv da det er en livsstil. Jeg er typen som bare møter opp jeg! På hva som helst om jeg finner noe interesant selvom jeg ikke kjenner kjeft der. Bygget opp nettverket mitt ganger pga flytting. Er veldig sosial, men i små doser og trives egentlig best alene, og koser meg glugg ihjel av å være i eget selskap. Du må prøve å finne roen deg selv tror jeg. Gå alene på kafe, suse rundt på bibliteket en formiddag for deg selv, eller dra på loppemarket. Drar mer en gjerne alene på kino og ferieturer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå