Gå til innhold

Når dere sender søknad..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Sender dere bare alle arkene (nummerert) i en konvolutt, eller stifter dere sammen eller putter på en binders? Jeg har pleid å stifte sammen cv (2 sider) og legge alt i en plastlomme. Er det feil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg legger bare arkene løst i riktig rekkefølge i konvolutten. Hvis jeg skulle "festet" dem på noen måte ville jeg lagt dem i en mappe av noe slag, jeg ville i alle fall ikke stiftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du mottar en søknad med mange vedlegg, er det en fordel at de er samlet på en eller annen måte så de ikke kommer vekk fra hverandre når de blir lagt i søknadsbunken. Siden de ofte skal gjennomgås av flere enn én person, skal de trolig i kopimaskin. Så jeg ville anbefale binders og ikke stift. Men jeg tror uansett ikke at du blir diskvalifisert i søknadsbunken fordi om du stifter eller legger dem løst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vegne av dem som tar imot søknader kan jeg si at jeg foretrekker av arkene er samlet med en binders.

Plastlommen hadde nok gått rett i bosset uansett hos meg, for når man mottar mange søknader samler man gjerne alle i en mappe.

Men det er jo min mening, ikke dermed sagt at alle foretrekker det slik :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...