Gå til innhold

Ebay facebookgruppe.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er litt ny på Ebay og meldte meg inn i facebookgruppen ebay for jenter/ kvinner.  Har i etterkant lest her inne om gruppa. Og skjønt at det er mye negativt. Har ikke forstått hva som er negativt? 

Bør jeg ikke stole på at det de har fått passer, er "bra"? (Så bra som man kan forvente av ebay da altså, jeg vet det meste bare er drit) 

Anonymkode: 7be0d...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønne  rikke hva du mener med denne tråden? 

Ebay er som alle andre butikker et sted med mye rart, noe bra og noe ubrukelig. 

Anonymkode: 5fc7b...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden du tenker på ble skrevet om den gamle gruppa som het "Ebay for jenter/kvinner". Den inneholdt en del linker til og omtale av sexleketøy, spray til bruk under deepthroat o.l. kjøpt på Ebay. Det var mye overshare og utlevering av andre mennesker (partnere og venner). Det var sånne ting, pluss aktiv oppfordring til å kjøpe falske merkevarer (spesielt falske TOMS), som gjorde at tråden om gruppa ble laget. Det var også en del furore da de plutselig slettet masse nye medlemmer bare fordi de oppdaget at de ble negativt omtalt på KG. En del uskyldige medlemmer røk med i dragsuget. Den gamle gruppa ble stengt av facebook på grunn av at admin hjalp medlemmer til å finne og bestille fake merkevare (falske Fjellräven). Eller noe i den duren.

Den nye gruppa er mye bedre og det er mye bedre nettvett der inne. De driver enda og maser en del om fake merkevare men ellers har gruppa blitt mye bedre. Det er nok derfor du ikke får kritikken i den nevnte tråden til å stemme helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ardwinna skrev:

Tråden du tenker på ble skrevet om den gamle gruppa som het "Ebay for jenter/kvinner". Den inneholdt en del linker til og omtale av sexleketøy, spray til bruk under deepthroat o.l. kjøpt på Ebay. Det var mye overshare og utlevering av andre mennesker (partnere og venner). Det var sånne ting, pluss aktiv oppfordring til å kjøpe falske merkevarer (spesielt falske TOMS), som gjorde at tråden om gruppa ble laget. Det var også en del furore da de plutselig slettet masse nye medlemmer bare fordi de oppdaget at de ble negativt omtalt på KG. En del uskyldige medlemmer røk med i dragsuget. Den gamle gruppa ble stengt av facebook på grunn av at admin hjalp medlemmer til å finne og bestille fake merkevare (falske Fjellräven). Eller noe i den duren.

Den nye gruppa er mye bedre og det er mye bedre nettvett der inne. De driver enda og maser en del om fake merkevare men ellers har gruppa blitt mye bedre. Det er nok derfor du ikke får kritikken i den nevnte tråden til å stemme helt.

Takk :-) Fremdeles mye fake merker mas ja. Noe jeg ikke helt forstår meg på da jeg heller vil ha veske uten michael kors skrevet over hele veska. Som uansett tydelig er fake. Jeg liker ikke å ha merker skrevet stort over ting uansett om de er ekte eller ikke da. 

Anonymkode: 7be0d...c1f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...