Gå til innhold

Hva tenker unge kvinner om eldre menn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 20 og maxgrense for meg er 26 år. Synes det er ekkelt med menn på 30+ som er interessert. 

Anonymkode: c9791...340

Det må du selvsagt få lov til å synes på egne vegne,men hold dere for gode til å mene at andre som velger annerledes eller har andre preferanser er patetiske osv.

Anonymkode: 36a70...84a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med yngre, jevnalder og eldre. Har ikke merket noe forskjell på det egentlig.
Er nå sammen med en som er nøyaktig 10 år eldre, samme fødselsdag og alt :P Funker helt fint.

Anonymkode: 5e0c2...b64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har i grunn alltid vært sammen med "eldre" menn: 8 år eldre, 14 år eldre, og nå 19 år eldre. Synes ikke alder har noe å si om personlighetene stemmer, men jeg skjønner godt at andre kan tenke negativt både om jenta og mannen. Jeg visste ikke at han var 19 år eldre før vi hadde truffet hverandre et par ganger, synes han ser yngre ut og han har en utstråling som andre 44-åringer (og 25-åringer) mangler;) J25

Anonymkode: 11393...b2b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg liker ikke eldre menn, mitt tidligere forhold var med en som var 37 år, jeg var 24 på det tidspunktet.. han hadde 2 barn fra før av, der den ene var 20 år. Alle venninner og kjæreste reagerte på dette forholdet og mente han var for gammel, noe som resulterte i at jeg plutselig begynte å skjemmes over å henge med han på offentlige steder. Han var dessuten veldig sjalu fordi jeg gikk på skole og hadde guttevenner i klassen min. Mye kræsjet i dette forholdet, jeg var litt for barnslig for han.

Nå er jeg 27 år og den nye kjæresten min er 28 år. Har det bedre nå og vi har samme interesse og vennekrets.

Anonymkode: 8b5f2...fcf

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 21, kjæresten min er 35:) synes eldre menn er sexy, jeg!

Anonymkode: fd6b8...a30

• Liker 3
Gjest Nordavind
Skrevet

Ingen liker oss middelaldrende menn 😢

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri vært noe særlig interessert i eldre menn. Ikke helt min greie. Jeg har egentlig holdt meg til maks 3-4 år eldre faktisk.

Anonymkode: 31d2f...8e9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri vært tiltrukket av menn mer enn tre år eldre enn meg selv. Den eneste jenta på studiet med preferanse for 10-15 år eldre menn ble seksuelt misbrukt i barndommen. Typisk traumatisert jente med daddy issues.

Anonymkode: e31be...744

Wow. Jeg ble seksuelt misbrukt og har ikke noe for eldre menn. Merker faktisk at dette innlegget og konteksten du legger frem irriterer meg litt, for det er ikke noe samsvar med seksuelt misbrukt og det å like eldre menn! Tvert i mot.

Anonymkode: d39bb...4f7

• Liker 6
Gjest Linaria
Skrevet

Ja, jeg er 25 og kjæresten er 48. Har alltid likt menn som var rundt 10 - 15 år eldre, men kjæresten tenkte jeg var litt i eldste laget i begynnelsen, men så ble jeg forelska i ham. Har ikke noen problemer med depresjon eller rus eller familie eller noe. Vi har det helt fint og føler oss veldig normale helt til vi treffer nye mennesker og de blir litt overrasket til å begynne med. Ingen i vennekretsen eller familie snakker noe særlig om det, unntatt noen vitser her og der, men tror det er oss selv som vitser mest om det. 

AnonymBruker
Skrevet

Går 3 år opp og ned. Aldri hatt noe greie for menn som er eldre. Synes de på min alder ser og holder seg best. Vi har samme interesser, referanser og er på samme sted i livet. Har heller ingen venner som er sammen med eldre menn. Har ikke inntrykk av at det er så normalt og utbredt som folk på KG skal ha det til.

Anonymkode: 67523...2ee

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Nordavind skrev:

Joda, når unge kvinner tiltrekkes av eldre menn så er det ikke alderen men personligheten som dama liker. Kjærligheten spør ikke etter alder. Kjenner et par i ulike alder der mannen er 46 og dama 24.  De er gift og de har det bra.

Anonymkode: fd65e...9d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Nordavind skrev:

Damer på din egen alder gjør nok det. 

Anonymkode: e8f9d...264

• Liker 4
Gjest antbug
Skrevet

Da jeg var ung(18-25) likte jeg vel to eldre menn av alle de jeg møtte på min vei. Med eldre menn mener jeg da 10-15 år eldre. Den ene var kjekk som en Hollywood-skuespiller, og den andre var rik og innflytelsesrik. Jeg tror vi kan si at jeg ikke likte eldre menn med mindre de hadde noe helt unikt å tilby. Jeg faller stort sett alltid for de som er ca på min egen alder. Jeg gjorde det da jeg var ungdom og jeg gjør det nå. Det er mulig det var en spesiell ting i kretsene jeg vanket, men det var stort sett bare jentene med diverse issues som jaktet på mye eldre menn.

Gjest Nordavind
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Damer på din egen alder gjør nok det. 

Anonymkode: e8f9d...264

Nei ikke de engang

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda, når unge kvinner tiltrekkes av eldre menn så er det ikke alderen men personligheten som dama liker. Kjærligheten spør ikke etter alder. Kjenner et par i ulike alder der mannen er 46 og dama 24.  De er gift og de har det bra.

Anonymkode: fd65e...9d4

Det høres utrolig sært ut. Stakkars dame. Og hva vet vi om de har det bra, mye som ser bra ut på utsiden men som plutselig ikke funket alikeve.l  Når hun er 34 er han 56! Når hun er 44 er han 66!!! Men så langt går det neppe. Tipper hun dumper han for en yngre spreking om 4 år når han runder 50 og offisielt er fossil og hun fortsatt er i 20-årene :P

Anonymkode: daf9e...4d1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har som regel datet menn ca. 5 år eldre enn meg. Det minste har vært 3 år, som regel 5-6.

Det har skjedd at jeg har truffet en mann som er enda eldre, typ 40, som jeg har datet en periode. Han var et unntak på mange måter, fantatisk form, veldig intelligent, utrolig ambisøs og bare en utrolig fyr. Jeg ville likevel ikke hatt noe mer enn en fling, da jeg ikke vil ha en såpass mye eldre partner som livspartner, og ikke en så gammel far til mine fremtidige barn. Og så skal det ikke legges skjul på at det ofte er en grunn til det om en mann er singel på den alderen. Unntaket er de som er fraskilt, men da blir man jo stemor med en ekskone å forholde seg til, og det er jeg ikke interessert i.

Anonymkode: cf7b6...e96

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow. Jeg ble seksuelt misbrukt og har ikke noe for eldre menn. Merker faktisk at dette innlegget og konteksten du legger frem irriterer meg litt, for det er ikke noe samsvar med seksuelt misbrukt og det å like eldre menn! Tvert i mot.

Anonymkode: d39bb...4f7

Daddy issues er en veldig reell sak. Alle mennesker er formet av sin oppvekst.

Det er ikke noen naturlov, men det må være lov å påpeke tendensene. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Betrakter du menn på 30 som eldre? 

Menn på 45 er best. 

Anonymkode: fd25c...9f7

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Betrakter du menn på 30 som eldre? 

Menn på 45 er best. 

Anonymkode: fd25c...9f7

Dette ble man ikke mye klok av. :klo:

Anonymkode: 709b0...d5c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Daddy issues er en veldig reell sak. Alle mennesker er formet av sin oppvekst.

Det er ikke noen naturlov, men det må være lov å påpeke tendensene. 

Jeg er enig med henne og med deg. Men tror det er mer kvinner som har andre issues som veldig usikkerhet, enn de som har blitt misbrukt som kan gå inn i sånne relasjoner. De som har blitt misbrukt har som regel blitt misbrukt av eldre menn og vil være de første til å reagerer med avsky overfor gamle karer som jakter på ungrips, fordi de er mye av de samme mekanismene som virker i menn som jakter damer som er 10-20 år yngre, som det er i overgripere. Behov for makt, og lite tanke på det andre mennesket. 

Anonymkode: 1933b...a27

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...