AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #81 Skrevet 19. mars 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, ganske mange kvinner "tørker inn", både bokstavelig og i overført betydning. Jeg er fullstendig klar over at menn også eldes, men dette skjer mere gradvis. Og så langt har jeg ikke opplevd kvinner som har hatt sterkere sexdrive enn meg selv. Og da snakker jeg om damer mellom 16 og 50+. Og jeg oppfatter meg selv som en aldeles gjennomsnittlig mann, med normal lyst og evne, ikke noe mer enn det. Anonymkode: cb426...fbf Som kvinne selv kan jeg forstå at en mann sier dette, at han har merket gjennom årene med kvinner at han har høyere drive enn henne. Det går altså ikke an å politisk regulere sexdriven/kjønnet/hormoner som man er utstyrt med fra naturens side. Menn må ikke gå rundt og innbille seg at kvinner skal ha like mye lyst som de selv har. Dette bør dere jo lære i ungdomsskolen/videregående skole, at hormonene dere er utstyrt med er noe annerledes i balansen! Menn i Norge bør isteden etterstrebe å oppføre seg som kontinentale menn, de har lært seg spillet mellom kjønnene og kurtisen. Anonymkode: 6aab9...903 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #82 Skrevet 19. mars 2017 Forstår ikke dere kvinner i 20-årene som virkelig tenner på jevnaldrende. Dagens menn i 20-årene i Norge er verdens største tapere. Dårlig utdanning, dårlig i senga, spiller som regel dagen lang og har vel aldri utført et ærlig stykke arbeide. Dropper mer og mer ut av skolen og mange tilbringer tiden i kjellerstuen til mor. Når jeg ser på mange av dem synes jeg de ser svært umodne ut, så på Nrk og følte en del kunne gått som 14. Og dette blir dere tiltrukket av... Er sjokkert her jeg sitter. Nei skaff dere heller en eldre moden mann. Vi har mye mer erfaring, vet å varte opp ei jente... Har som regel egen bolig og ikke minst BIL. Hvem vil vel sitte på sykkelen/mopeden til en unggutt?? Tenk dere så flaut og pinlig. Skaff dere heller en ekte mann med hår på kassa og som ikke kan telle på fingeren når han var ferdig med puberteten. Se heller etter eldre, modne og flotte menn. Anonymkode: 40998...8cc 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #83 Skrevet 19. mars 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstår ikke dere kvinner i 20-årene som virkelig tenner på jevnaldrende. Dagens menn i 20-årene i Norge er verdens største tapere. Dårlig utdanning, dårlig i senga, spiller som regel dagen lang og har vel aldri utført et ærlig stykke arbeide. Dropper mer og mer ut av skolen og mange tilbringer tiden i kjellerstuen til mor. Når jeg ser på mange av dem synes jeg de ser svært umodne ut, så på Nrk og følte en del kunne gått som 14. Og dette blir dere tiltrukket av... Er sjokkert her jeg sitter. Nei skaff dere heller en eldre moden mann. Vi har mye mer erfaring, vet å varte opp ei jente... Har som regel egen bolig og ikke minst BIL. Hvem vil vel sitte på sykkelen/mopeden til en unggutt?? Tenk dere så flaut og pinlig. Skaff dere heller en ekte mann med hår på kassa og som ikke kan telle på fingeren når han var ferdig med puberteten. Se heller etter eldre, modne og flotte menn. Anonymkode: 40998...8cc Her var det mye dumt. Kan jeg spørre om alderen din? Anonymkode: 709b0...d5c 9
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #84 Skrevet 19. mars 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her var det mye dumt. Kan jeg spørre om alderen din? Hvis du er en hårsår mann i 20-årene som føler seg truffet, så er jeg nok minst dobbelt så gammel som deg. Men dobbelt så mye erfaring, kunnskap og ikke minst penger. Slik går det når man faktisk gjør en innsats her i livet. Damene flyr plutselig etter en, man kan nesten gjøre hva man vil. Men norske unge damer er de mest kresne, og derfor prøver jeg å lære dem opp. I Asia er det en helt annen kultur og kan nesten ikke gå ut døren før noen løper etter en og flørter... Anonymkode: 40998...8cc
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #85 Skrevet 19. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er en hårsår mann i 20-årene som føler seg truffet, så er jeg nok minst dobbelt så gammel som deg. Men dobbelt så mye erfaring, kunnskap og ikke minst penger. Slik går det når man faktisk gjør en innsats her i livet. Damene flyr plutselig etter en, man kan nesten gjøre hva man vil. Men norske unge damer er de mest kresne, og derfor prøver jeg å lære dem opp. I Asia er det en helt annen kultur og kan nesten ikke gå ut døren før noen løper etter en og flørter... Anonymkode: 40998...8cc Så du er i 50-årene, da? Og prøver å lære "kresne" unge norske jenter opp til å ville være med deg fordi du har hus og bil? Nei, jeg er ikke en ung mann. Jeg er kvinne og eldre enn deg, og som ung opplevde jeg uønsket oppmerksomhet fra eldre menn. Noe jeg likte svært dårlig. Anonymkode: 709b0...d5c 8
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 19. mars 2017 #86 Skrevet 19. mars 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal det applauderes? Det er jo ikke noe mer fantastisk enn når to på samme alder finner kjærligheten? For meg er å applaudere at en mann har funnet seg ei som er 10 år yngre så absolutt taper ja. Da er det jo tydelig at fokuset er på at hun er yngre. Anonymkode: 67523...2ee Forstår du i hele tatt hva du sier? Jeg har aldri sagt at det skal applauderes. Mitt svar var et motsvar til de som sier at en mann med yngre kvinne er patetisk. I lys av alle kommentarene her burde det derfor heller være en prestasjon enn patetisk. Endret 19. mars 2017 av Ragnar Danneskjöld
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #87 Skrevet 19. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du er i 50-årene, da? Og prøver å lære "kresne" unge norske jenter opp til å ville være med deg fordi du har hus og bil? Nei, jeg er ikke en ung mann. Jeg er kvinne og eldre enn deg, og som ung opplevde jeg uønsket oppmerksomhet fra eldre menn. Noe jeg likte svært dårlig. Vel 20+20 Er vel nærmere 40 enn 50. Men jeg blir vel å bikke 50 en dag også, men smaken forandrer seg vel ikke for det, gjør den? Vet liksom ikke hva jeg skal svare. Føler det blir en del moral-politi her som er livredde for alt som går utenfor det A-4 PKA(politisk korrekt alder). Jeg ville nok mest sannsynlig aldri flørtet med deg, da jeg faktisk har sosiale antenner til å gi opp de som liker oppmerksomhet svært dårlig. Men at kvinner skal få PTSD av litt hyggelig oppmerksomhet som et blikk eller hyggelig hei, gjør meg svært forundret. Noen kvinner tolker visst ALT i verste mening... Anonymkode: 40998...8cc 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #88 Skrevet 19. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel 20+20 Er vel nærmere 40 enn 50. Men jeg blir vel å bikke 50 en dag også, men smaken forandrer seg vel ikke for det, gjør den? Vet liksom ikke hva jeg skal svare. Føler det blir en del moral-politi her som er livredde for alt som går utenfor det A-4 PKA(politisk korrekt alder). Jeg ville nok mest sannsynlig aldri flørtet med deg, da jeg faktisk har sosiale antenner til å gi opp de som liker oppmerksomhet svært dårlig. Men at kvinner skal få PTSD av litt hyggelig oppmerksomhet som et blikk eller hyggelig hei, gjør meg svært forundret. Noen kvinner tolker visst ALT i verste mening... Anonymkode: 40998...8cc 40 year old virgin Anonymkode: 0fa5d...1e3 3
RoH Skrevet 19. mars 2017 #89 Skrevet 19. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Som kvinne selv kan jeg forstå at en mann sier dette, at han har merket gjennom årene med kvinner at han har høyere drive enn henne. Det går altså ikke an å politisk regulere sexdriven/kjønnet/hormoner som man er utstyrt med fra naturens side. Menn må ikke gå rundt og innbille seg at kvinner skal ha like mye lyst som de selv har. Dette bør dere jo lære i ungdomsskolen/videregående skole, at hormonene dere er utstyrt med er noe annerledes i balansen! Menn i Norge bør isteden etterstrebe å oppføre seg som kontinentale menn, de har lært seg spillet mellom kjønnene og kurtisen. Anonymkode: 6aab9...903 Konstruktivt +1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #90 Skrevet 19. mars 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er det noe galt og du bør dra til Fastlegen. Anonymkode: a9abb...d18 Haha nei. Gutter på min alder ser ut som barn Anonymkode: cab89...439
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #91 Skrevet 19. mars 2017 Jeg er over gjennomsnittlig pen og tiltrekkes av eldre menn. Uvanlig kombinasjon ja. Gutter i 20-årene er ikke noe å trakte etter. Har hatt sex med en del gutter i 20-årene, og det fungerer bare ikke for meg. Menn i 40-årsalderen er gjerne god i sengen (gjelder selvsagt ikke alle), kan gjerne utfordre meg mentalt, ser ut som en mann og har gjerne hår på kroppen (i motsetning til gutter i 20-årsalderen). Anonymkode: cab89...439 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #92 Skrevet 19. mars 2017 Han jeg har hatt best sex med og vært mest tiltrukket av er 15 år eldre enn meg. Anonymkode: ee039...184 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #93 Skrevet 19. mars 2017 Jeg tiltrekkes som oftes eldre menn. De fleste jeg har datet er 35-40 år og han jeg er sammen med nå er 41. Merker at jeg liker eldre menn bedre enn de på min alder fordi de har andre i interesser, ferdig med festing og prioriterer ting i livet son jeg setter pris på. Jeg er 27 år😊 Anonymkode: 33290...fb7
Kenneth39 Skrevet 19. mars 2017 #94 Skrevet 19. mars 2017 På 18.03.2017 den 19.15, AnonymBruker skrev: Du reflekterer egentlig kjerneidiotien i eldre menn som går etter yngre damer: dere tror at det å "ha noe yngre" er en bragd og prestisje og noe som eldre kvinner blir vondbråtne over i seg selv, fordi eldre kvinner ikke lenger har like mye sprett her og der. Men greia er det mentale: det er TRIST å oppleve hvor grunne og enkle voksne menn kan være. Det gir en ensomhetsfølelse blant voksne kvinner. Hvor skal den voksne kvinnen finne sin livspartner? Kvinner i 30-40-50-åra tiltrekkes jo ikke av eldre menn særlig mye eldre enn 5 år. Så hvis menn i 30-40-50-åra synes det er SÅ FLOTT å være sammen med ungjenter i 20-årene så er jo ikke det fordi de unge jentene er reflekterte og gode livspartnere. Det er jo utelukkende pga utseendet at de blir valgt. SÅ grunne er enkelte menn. Presiserer enkelte, for scenarioet jeg beskriver ovenfor gjelder mindretallet av menn og da helst i lavere lag av samfunnet. En eldre mann søker seg til en yngre kvinne fordi han selv er ungdommelig? Klør meg litt i hue her. Han er jo ikke ungdommelig slik som hun er. Det er jo hun som ser ung ut og har en ung kropp. Han kan være i grei form og trene, men kroppen hans tilhører uansett en eldre mann og han kan aldri bli like ungdommelig som henne. Så hvorfor velger han ikke en jevngammel men like ungdommelig dame? Fordi hun ikke har den ungdommelige kroppen som matcher den ungdommelige personligheten. Så: overfladisk igjen, lættiz og diagnosemateriale. Det er jo ikke rart om voksne kvinner stiller diagnoser på voksne menn som går etter ungdommer. Det er jo helt på sin plass det! Anonymkode: daf9e...4d1 Stakkar.du høres veldig bitter ut ! 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #95 Skrevet 19. mars 2017 Jeg liker menn som er eldre enn meg. Anonymkode: 01cc5...08e
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #96 Skrevet 20. mars 2017 På 3/18/2017 den 12.27, AnonymBruker skrev: Ja, ganske mange kvinner "tørker inn", både bokstavelig og i overført betydning. Jeg er fullstendig klar over at menn også eldes, men dette skjer mere gradvis. Og så langt har jeg ikke opplevd kvinner som har hatt sterkere sexdrive enn meg selv. Og da snakker jeg om damer mellom 16 og 50+. Og jeg oppfatter meg selv som en aldeles gjennomsnittlig mann, med normal lyst og evne, ikke noe mer enn det. Anonymkode: cb426...fbf Ha! Snakk om å ta feil ! Du er klar over at ca50% av menn som har bikket 40 har erectile dysfunction? ? Det er DE , menn som har tusen ganger letter for å bli seksuelt handikappede. ! Anonymkode: a9abb...d18 5
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #97 Skrevet 20. mars 2017 6 timer siden, Kenneth39 skrev: Stakkar.du høres veldig bitter ut ! Det skinner gjennom hvor taper på kjønnsmarkedet "visse "er. Makan! Anonymkode: a9abb...d18 1
Gjest O.G. Skrevet 20. mars 2017 #98 Skrevet 20. mars 2017 Jeg er 42 og makter ikke såkalt eldre menn.
Tusseladd1 Skrevet 20. mars 2017 #99 Skrevet 20. mars 2017 Er 22 og er sammen med en på 34. Har vært sammen med menn som har vært like gammel som meg og min nåværende kjæreste som er 12 år eldre enn meg. Det finnes positive og negative sider ved begge saker. Det jeg liker med min kjæreste er at han er veldig trygg seksuelt, han vet med andre ord hva han driver med. Samtidig kan det oppstå problemer som ved at jeg kanskje er mer rastløs enn han. Menn på 22 år (kan man i det hele tatt kalle de menn?) er mer usikre og har ofte problemer med å binde seg. Typ at de ikke er så seriøse og ønsker å leve singellivet. Dette er hvertfall slik jeg har oppfattet det. Kommer helt an på hvor moden man er for alderen og hva man ønsker i livet. Syns andre skal respektere andre selvom aldersforskjellen er større enn de selv kanskje ville hatt. Det er ikke sånn at de fleste bevisst går inn for å finne seg en eldre fyr. Størst av alt er kjærligheten, sant folkens? 2
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 20. mars 2017 #100 Skrevet 20. mars 2017 Det kan virke som om svarene har jevnet seg litt ut siden starten av tråden. Som en vennlig påminnelse kan det også nevnes at tråden henvendte seg hovedsaklig til unge kvinner, men det kan jo bli et skjønnsspørsmål nøyaktig hvor den grensen går.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå