Klips Skrevet 27. desember 2004 #41 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg synes det er dødsgøy! Smakløst, harry... og dødsgøy! Hvorfor skal alt være så smakfullt for enhver pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. desember 2004 #42 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg synes fargede lys er noe av det mest tackye jeg vet om. Jeg kan virkelig ikke fordra det. Grusomt stygt og glorete. Men med vanlige hvite lys synes jeg det er greit å gå litt amok. Nøyer meg selv med å dekorere en liten furubusk ute i hagen, men å ha litt langs etter gelendere, taket ol kan igrunn bare være fint det. Hyggelig at folk steller i stand og pynter til jul. Men blinkende Las Vegas hus hører hjemme i nettopp Las Vegas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 27. desember 2004 #43 Del Skrevet 27. desember 2004 Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 28. desember 2004 #44 Del Skrevet 28. desember 2004 Blir i godt humør av å se at folk har pyntet huset til jul, jeg! Kanskje ikke alt er like smakfullt, men det kunne ikke ramle meg inn å legge meg borti andres pynt. Har kun en liten busk med små lys utenfor huset selv, men det er jo smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jasså Skrevet 28. desember 2004 #45 Del Skrevet 28. desember 2004 syne sdet blri litt for mye når de begynner å sette opp nisser og sleder oppe på hustaket.Men de må bare ha det for meg.Men hadde jeg hatt en nabo som pynta med blinkene lys hele kvelden så tror jeg hadde bedd h*n om kun hatt blinkingen på i en viss tid på kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morea Skrevet 30. desember 2004 #46 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg liker den minimalistiske stilen også når det kommer til julepynt. Heller et par fine ting enn alt mulig rart. Har imidlertid kjøpt en lyslenke i utlandet som er virkelig "bling"(fikk en raptus), men det er lys uten farver (noe som ville være utenkelig da jeg synes det er helt jævlig) Den har små blomster som lyser hvitt/svakt rosa. Men dette er partylys som gjør meg lykkelig og glad, selv om jeg samtidig synes de er langt over grensen. Henger nå i taket på leiligheten... Kommer nok til å bli en suksess på nyttårsaften. Der jeg bodde i høst har det ikke vært feiret noe særlig jul tidligere. Nå har det imidlertid tatt helt av i glorete belysning og billig julepynt. Alle butikkene spilte amerikanske julesanger. Eller hva sier dere til en plastikknisse på 1.90 som står utenfor en fin, gammel restaurant og danser mekanisk til Rocking around a x-mas tree?!! :o Grusomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. desember 2004 #47 Del Skrevet 31. desember 2004 ...Eller hva sier dere til en plastikknisse på 1.90 som står utenfor en fin, gammel restaurant og danser mekanisk til Rocking around a x-mas tree?!! :o Grusomt.. Festlig... Iallefall i 2-3 sekunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå