Malou Skrevet 15. desember 2004 #21 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg liker det best enkelt og har hverken sansen for blinkene lys i all verdens farger eller plastikknisser med elektrisk lys i, men folk må få gjøre som de vil også gjør jeg som jeg vil. Jeg kan le og kritisere, men jeg ville aldri funnet på å klage eller forlange at folk skulle fjerne pynten sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 15. desember 2004 #22 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg synes det ser fælt ut, men jo mere glorete, jo mere gøy og le av... Ville aldri klaget på naboens pynt, men når det blir trafikkfarlig skjønner jeg jo at ting må ned... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #23 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg hater julelys i alle regnbuens farger og til alt "hell" bor vi i en tomannsbolig hvor naboen tydeligvis elsker disse lysene. Deres halvdel er pyntet med blå og røde lys utvendig og innendørs i et vindu henger det blinkende pærer i de fleste farger, mens på vår side er det ikke et eneste julelys. :evil: Det ser rett og slett for jævli ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. desember 2004 #24 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg har faktisk sett at folk har hengt opp svære bilder av nisse med slede og reinsdyr på kortveggen på huset sitt. Som om det var et annet kjøpesenter. Nei, less is more. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #25 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg elsker julen med lys,engler,glitter,nisser og stas så jeg synes det er så pent når noen slår på stortromma jeg. Litt morro også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 15. desember 2004 #26 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvor i all verden er det dere bor???? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSol Skrevet 15. desember 2004 #27 Del Skrevet 15. desember 2004 Syntes det ser merkelig ut jeg, og ville aldri hatt noe slikt selv. Men en viss underholdningsverdi har det jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 16. desember 2004 #28 Del Skrevet 16. desember 2004 Less is more. Hear hear!! Selv har vi en enkel rad på veranden...IKKE no blink-blink i ørtogfjørti farger. Naboen derimot har sitt utvalg av litt blink-blink....og et par nisser i hagen. Pent?! Neheeeeii!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 16. desember 2004 #29 Del Skrevet 16. desember 2004 Naboen til min søster hadde et år pynt på en busk utenfor og den begynte å synge julesanger når man gikk forbi... Ubetalelig!! Må si jeg også er av de som foretrekker ensfarget hvit belysning som ikke blinker i hytt og pine og gir inntrykk av at busker, trær, gelendre og flaggstenger har slengt seg ut i en stormende runddans rundt selve boligen! Jo enklere jo penere synes jeg. Finnes det noe koseligere enn f.eks. et par tente fakler i snøen ved inngangspartiet til et hus i vintermørket? (når det finnes snø, vel og merke :-? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 16. desember 2004 #30 Del Skrevet 16. desember 2004 Siden spørsmålet er "hva syns du om jule overdekorerte hus, sier det seg vel selv at ingen syns det er spes fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 16. desember 2004 #31 Del Skrevet 16. desember 2004 Blir rett og slett kvalm av sånne hus :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #32 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg synes det er merkelig at folk synes det er fint med blinkende lys i alle farger, plastikknisser osv, men likevel - det er vel i hvert fall et tegn på at de gleder seg til jul og vil gjøre det hyggelig/morsomt på sin måte... Mer stusslig å gå forbi hus hvor du vet at de som bor der ikke orker å pynte. Synes også det er rart når folk henger opp i og for seg pene lys i trærne - men enten har for kort slynge eller ikke når opp så det blir skeivt og slurvete. Nå er jeg slurvete selv, men påstår i hvert fall at jeg har estetisk sans. Jaja. Har problemer med standard julestjerner i vinduet også, jeg, men kan jo ikke synes at det er teit av folk å pynte med sånt... Og sært med hus hvor det plutselig kryr av et femtitalls nisser og andre juleeffekter men hvor du ikke ser et eneste menneske hele jula... Hva er viktigst? Eller hva er igjen av folks jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scaramouche Skrevet 17. desember 2004 #33 Del Skrevet 17. desember 2004 Synes det kan vær litt kult og jeg, mener ikke at det er fint, men litt morsomt liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 17. desember 2004 #34 Del Skrevet 17. desember 2004 Forresten, noen her som så programmet om jul i Hollywood på TVNorge igår? A pro pos "plastikk-jul" liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #35 Del Skrevet 17. desember 2004 Blir rett og slett kvalm av sånne hus :-? Det var nå voldsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 17. desember 2004 #36 Del Skrevet 17. desember 2004 Ble helt satt ut av et hus som ligger i gata der min mor bor. De har dekorert framsiden huset med lys i forskjellige farger. Ikke bare litt men slik at det til forveksling kan minne om Las Vegas. Jeg synes det er fint når folk pynter busker/trer utfor husene sine med lys, men når det lyser og blinker av alle tenkelige farger, og de der fæle lys figurene også er på plass, blir det for mye for meg. Synes rett og slett det er smakløst, og til plage for andre. Det er tross alt ikke de som må se på huset sitt, det er naboene :-? Hva synes dere om at den amerikanske trenden begynner å bli in i Norge (på en mer amatørmessig måte vel og merke)? Enig med deg! Blinkende lys i alle farger er helt grusomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #37 Del Skrevet 17. desember 2004 Enig med deg! Blinkende lys i alle farger er helt grusomt! Men "in" er det jo ikke - det er harry... På linje med spoilere på biler og sånn. Ikke noe vi får bukt med uansett, tror jeg. Og tross alt - morsomt er det jo... Ikke pent, men morsomt. Så lenge man ikke har en syngende rudolf utafor soverommet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 17. desember 2004 #38 Del Skrevet 17. desember 2004 For min del må folk pynte som de selv vil, for det gjør jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. desember 2004 #39 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg synes det er fint hvis det er pyntet skikkelig og at pynten passer til huset, og at man f.eks ser et visst system i pynten. Mye pynt som er rotete satt på er stygt,... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~*Unni*~ Skrevet 20. desember 2004 #40 Del Skrevet 20. desember 2004 Synes det kan vær litt kult og jeg' date=' mener ikke at det er fint, men litt morsomt liksom [/quote'] Jeg signerer denne. Jeg kan også forstå at enkelte ikke synes det er noe særlig å ha en blinkende nabo... Mest så bare ler jeg når jeg ser sånnt....håper det er det som er meningen også Selv pynter jeg et tre ute med glitrende smålys, har adventstake og julestjerne i vinduene. Nisse på trappen med lys i av og til + fakler når vi får besøk...koooooos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå