Gå til innhold

Indianlady....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

....bare nysgjerrig. Hva skal dere gjøre i India? Hvordan skal dere jobbe med å formidle mat etc.? Har selv veldig lyst til å reise ut med familien. Det frister selvfølgelig med en jordomseiling el. men jeg kunne veldig ønske at vi kunne gjøre noe som var til hjelp for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest indiangranny

Hei Gjest :D

først skal vi besøke svigerfamilien og være med dem.det er mange som tigger som kommer fra andre fattige stater i India.

Gir vi dem mat går ikke det til fyll fordi fedrene tar pengene fra dem,han er husets overhode.Gir vi mat går det til barn og koner også ikke bare mennene.Har vi med oss 10000 norske så kan en lage mye mat for det og gi dem.Gleder meg til å være servitør der nede og se de glade ansiktene. :D

hilsen

indianlady :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått med meg at mannen din er indisk, stemmer det? Og nå skal dere reise dit? For lenge? Hvor i India er det snakk om?

(Alle andre har kanskje fått med seg alt dette allerede, beklager i så fall.)

Har selv tenkt litt på dette med hjelpearbeid, og vil gjerne høre mer.

Dessuten var jeg i India for 8 år siden og synes det var et av de mest eventyrlige stedene på jord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Ja Klips han er indisk som han kan bli,og vi reiser til Punjab .Punjab ligger nord i India ikke så langt fra Kashmir og vi reiser ikke dit.

Punjab er den rikeste staten i India og folk kommer dit for å få jobb fra de andre statene.

Vi blir bare borte i 6 uker hvis alt går etter planen.

hilsen

indaianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

så spennede da.....

Gu så misunnelig jeg ble no :-?

India i 6 uker......

håper du får en kjemmpe tur.... :D

du jeg husker at du letet etter et bilde av hiawatha,jeg har et liggende hær på hardisken hvist du vil ha det....

send e-mail adressen din på pm til meg så kan jeg sende det til deg

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...