Hurepoix Skrevet 16. mars 2017 #21 Del Skrevet 16. mars 2017 1 minutt siden, The Silence skrev: Jeg har to kompiser som jeg har kjent i over 15 år. De har aldri vist meg noe annet en vennskapsfølelser gjennom alle disse årene og jeg har aldri sett på de på en annen måte heller. Vi har støttet hverandre gjennom mange tunge perioder i livet og jeg ser på de mere som brødre en noe annet. Jeg vil tørre å påstå at de ville ha prøvd seg på noe til nå hvis de var interessert i mer. De er enten egentlig homofile, du er svært lite tiltrekkende eller de har ekstremt lav selvtillitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #22 Del Skrevet 16. mars 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det kunne jeg. Men da måtte damen gi tydelige signaler på at det kun er vennskap. Ikke noe flørting da Anonymkode: 94bd9...209 Godt å høre Men så var det den derre hårtynne grensen hvor noen tolker spøk og humor og en klapp på skulderen som flørting..? Anonymkode: 3650a...578 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 16. mars 2017 #23 Del Skrevet 16. mars 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener du det er naturstridig at man kun forblir venner? Det er jo ikke sikkert det er noe tiltrekning til stede..? Ellers helt enig med at det er en fin måte å finne en partner på, men kanskje ikke utelukkende det? Blir også feil å se det på den måten hvis man har flere kompiser? Spør deg for jeg har sett at du kommer med mange fornuftige svar her inne på kg Anonymkode: 3650a...578 Det mener jeg ikke. Jeg påpeker at det er slik man finner en partner på den naturlige måten. Tiltrekning må jo ligge til grunn for et eventuelt forhold. Men det er naturlig at mennesker får følelser for hverandre. Dersom de får det så ligger jo alt til rette. Man går liksom ikke til dagligvarebutikken dersom man ikke har tenkt å kjøpe noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #24 Del Skrevet 16. mars 2017 Menn blir venner med damer som ikke er interessert i dem tilbake. Anonymkode: 66f73...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #25 Del Skrevet 16. mars 2017 Jeg tror følgende: Ja, det kan gå an hvis vennskapet er veldig gammelt, altså barndoms/ungdomsvenn. I voksen alder tror jeg det er svært vanskelig å få en NÆR venn av motsatt kjønn uten at det utvikler seg til et ønske om enda mer nærhet. En litt mer overfladisk kamerat er noe annet. Anonymkode: 9e34f...224 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #26 Del Skrevet 16. mars 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn blir venner med damer som ikke er interessert i dem tilbake. Anonymkode: 66f73...0ae Så menn blir ikke venner med damer de ikke er intressert i? Anonymkode: 3650a...578 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurepoix Skrevet 16. mars 2017 #27 Del Skrevet 16. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror følgende: Ja, det kan gå an hvis vennskapet er veldig gammelt, altså barndoms/ungdomsvenn. I voksen alder tror jeg det er svært vanskelig å få en NÆR venn av motsatt kjønn uten at det utvikler seg til et ønske om enda mer nærhet. En litt mer overfladisk kamerat er noe annet. Anonymkode: 9e34f...224 Enig, endelig et vettugt svar. Ble man kjent før puberteten blir det mer som bror-søster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #28 Del Skrevet 16. mars 2017 Dere som sier nei. Mener dere at ikke lesbiske eller homofile kan ha venner av samme kjønn uten å bli keen, da? Eller er det bare hetero menn som ikke kan holde seg i skinnet liksom? Anonymkode: d0df7...1c8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #29 Del Skrevet 16. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som sier nei. Mener dere at ikke lesbiske eller homofile kan ha venner av samme kjønn uten å bli keen, da? Eller er det bare hetero menn som ikke kan holde seg i skinnet liksom? Anonymkode: d0df7...1c8 Og bifile kan ikke ha venner i det hele tatt Anonymkode: 4a525...15d 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #30 Del Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og bifile kan ikke ha venner i det hele tatt Anonymkode: 4a525...15d Nei, nettopp. Anonymkode: d0df7...1c8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogsvandreren Skrevet 16. mars 2017 #31 Del Skrevet 16. mars 2017 "Nei det har jo aldri skjedd eller gått, ingen kan ha venner av det motsatte kjønn. såklart kan gutter og jenter være venner! Den beste vennen jeg har hatt har vert ei jente! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 16. mars 2017 #32 Del Skrevet 16. mars 2017 (endret) Tråden er ryddet for hets og brukerangrep. Sulosi, mod. Endret 16. mars 2017 av Sulosi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurepoix Skrevet 16. mars 2017 #33 Del Skrevet 16. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dere som sier nei. Mener dere at ikke lesbiske eller homofile kan ha venner av samme kjønn uten å bli keen, da? Eller er det bare hetero menn som ikke kan holde seg i skinnet liksom? Anonymkode: d0df7...1c8 Blant homofile og bifile er ikke sex en så big deal og skaper ikke så mye kleinhet. Det er mye mer out in the open og en trenger ikke å gå så mye rundt grøten som hetroer gjør. Men på samme måte som kvinner kan bli sjokkerte over at mannlige venner har seksuelle tanker om dem kan homofile menn bli fornærma om en homo venn IKKE har det / ikke vil ha sex med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 17. mars 2017 #34 Del Skrevet 17. mars 2017 Ja, selvfølgelig kan vi det, men jeg tror at begge må ønske vennskap for at det skal fungere. Om en vil mer enn vennskap ryker det fort. Har blitt droppet av venninner som var forelsket, og har droppet damer jeg har vært forelsket i som ønsket å være venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slabbedask Skrevet 17. mars 2017 #35 Del Skrevet 17. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Forklar nærmere? Anonymkode: 3650a...578 Ironi, vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 17. mars 2017 #36 Del Skrevet 17. mars 2017 8 timer siden, Hurepoix skrev: De er enten egentlig homofile, du er svært lite tiltrekkende eller de har ekstremt lav selvtillitt. Verken de eller jeg har hatt noen problemer med å finne oss partnere(kvinnelige for deres del). Jeg er nok midt på treet når det kommer til utseende, ikke unik, men langt i fra stygg også. Jeg har aldri helt skjønt hvorfor det er så vanskelig å tro at menn og kvinner ikke kan være venner. Jeg kjenner mange som har slike vennskap og jeg tviler på at de vil bryte det bare fordi det ikke er "lov". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 17. mars 2017 #37 Del Skrevet 17. mars 2017 Jeg er som deg, og klikker mye bedre med menn enn kvinner. Man sparer seg for mye drama rett og slett. Jeg tror det er viktig å "sette" vennskapet helt i starten - jeg har vennskapelige følelser for deg, og thats it. Aldri tråkk over grensen, om du vil beholde ham som venn. Min forlover var en mann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 17. mars 2017 #38 Del Skrevet 17. mars 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ei kvinne i begynnelsen av 30 årene som i 20 årene har hatt flest kompiser da jeg foretrekker å ha menn som venner versus kvinner. Rett og slett av den grunn at jeg har flere felles interesser, humor og trives bedre i selskap med menn. Sjelden jeg møter kvinner jeg klikker med. Skulle gjerne hatt flere vennskap med kvinner men som sagt er det ikke så ofte jeg møter kvinner jeg synes er interessante og morsomme å være med. Jeg er klar over at det er mitt "problem" og ikke kvinnene jeg møter som det er noe "gærent" med Men jeg ser at jeg har mistet en del vennskap med menn etter en stund da de som regel får/har (?) følelser. Det får meg til å lure litt på om de i utgangspunktet ønsket noe mer enn vennskap og om hele vennskapet egentlig ikke har vært ekte? At de kun har vært venn med meg pga de håpet at det kanskje kunne bli noe mer etterhvert..? Jeg er helt middels attraktiv så har ikke tenkt at det burde være noe problem tidligere. Men føler jeg har gjort noen erfaringer i 20 årene som gjør at jeg tviler på om menn og kvinner faktisk kan ha langvarige og ekte vennskap? Hva tenker dere? Anonymkode: 3650a...578 Har ei som er som min søster, men vi har bare vært venner i 35 år så jeg vet ikke ennå om jeg ikke får romantiske følelser for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #39 Del Skrevet 17. mars 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Så menn blir ikke venner med damer de ikke er intressert i? Anonymkode: 3650a...578 Nei Anonymkode: 66f73...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 17. mars 2017 #40 Del Skrevet 17. mars 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ei kvinne i begynnelsen av 30 årene som i 20 årene har hatt flest kompiser da jeg foretrekker å ha menn som venner versus kvinner. Rett og slett av den grunn at jeg har flere felles interesser, humor og trives bedre i selskap med menn. Sjelden jeg møter kvinner jeg klikker med. Skulle gjerne hatt flere vennskap med kvinner men som sagt er det ikke så ofte jeg møter kvinner jeg synes er interessante og morsomme å være med. Jeg er klar over at det er mitt "problem" og ikke kvinnene jeg møter som det er noe "gærent" med Men jeg ser at jeg har mistet en del vennskap med menn etter en stund da de som regel får/har (?) følelser. Det får meg til å lure litt på om de i utgangspunktet ønsket noe mer enn vennskap og om hele vennskapet egentlig ikke har vært ekte? At de kun har vært venn med meg pga de håpet at det kanskje kunne bli noe mer etterhvert..? Jeg er helt middels attraktiv så har ikke tenkt at det burde være noe problem tidligere. Men føler jeg har gjort noen erfaringer i 20 årene som gjør at jeg tviler på om menn og kvinner faktisk kan ha langvarige og ekte vennskap? Hva tenker dere? Anonymkode: 3650a...578 Jeg har mannlige venner som er kun det venner Jo det er mulig men selvfølgelig kan det oppstå midlertidige komplikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå