Sphere Skrevet 18. april 2017 Forfatter #141 Skrevet 18. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: ja menn når er det heldivgvis mulig for osss jenter å trene opp trangheten med knipeøvelser mens dere kan ikke får lenger penis så dere har det værst. men det er jo alltid jenter som vil ha dere men dere kann ikke velge fra øverste hylle og de peneste damene hehe Anonymkode: 681ce...84d Det er jo mange av de peneste damene (uansett subjektivt) også som har forstått at god sex ikke handler om antall cm. Da er det faktisk muligheter for oss som stod bakerst i køen da pikk ble tildelt. Og nei, VI drømmer heller ikke om trangest mulig fitte. Det betyr egentlig lite. Bare vi har masse kjemi, og hun er glad i sex, og er lidenskapelig og leken, så finner vi ut av det. Men knip i vei, deilig med aktive kvinner.
brownbrown Skrevet 18. april 2017 #142 Skrevet 18. april 2017 12 minutter siden, Sphere skrev: Det er jo mange av de peneste damene (uansett subjektivt) også som har forstått at god sex ikke handler om antall cm. Da er det faktisk muligheter for oss som stod bakerst i køen da pikk ble tildelt. Og nei, VI drømmer heller ikke om trangest mulig fitte. Det betyr egentlig lite. Bare vi har masse kjemi, og hun er glad i sex, og er lidenskapelig og leken, så finner vi ut av det. Men knip i vei, deilig med aktive kvinner. Ingen som drømmer om det. Men du vet like godt som meg at vist menn kunne valgt hadde de valgt en trang mus istedenfor en vid...akkurat som en kvinne ville valgt litt større penis en en mindre enn i de fleste tilfeller
brownbrown Skrevet 18. april 2017 #143 Skrevet 18. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor klager du? Du har jo ikke liten penis engang Anonymkode: 00943...3be Jeg vet at gjennomsnitet er 13.5 i norge. Men for mange kvinner er gjennomsnitet lite 1
Sphere Skrevet 18. april 2017 Forfatter #144 Skrevet 18. april 2017 2 minutter siden, brownbrown skrev: Ingen som drømmer om det. Men du vet like godt som meg at vist menn kunne valgt hadde de valgt en trang mus istedenfor en vid...akkurat som en kvinne ville valgt litt større penis en en mindre enn i de fleste tilfeller Nå er det sjeldent slik at man bare kan bytte ut en kroppsdel for å sammenligne slik. Derfor går man selvsagt etter totalpakka. Og i den pakka kommer som oftest størrelsen på kjønnsorganene langt ned på lista. Uansett om man er mann eller kvinne. 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #145 Skrevet 18. april 2017 59 minutter siden, brownbrown skrev: Jeg vet at gjennomsnitet er 13.5 i norge. Men for mange kvinner er gjennomsnitet lite Da betyr det bare at de er vide eller sizegueens. Hvis ei jente ikke klarer å nyte en gjennomsnittspenis, betyr det at de er over gjennomsnittet stor der nede. Hvem vil vel inrømme det frivillig? Menn og kvinner varierer like mye i størrelse der nede, det viktigste er å finne noen man er kompatibel med. De fleste som svarer i penistråder av kvinner sier at størrelsen ikke har noe å si. Det mest ironiske er at det er menn som sier det har mest å si. Artig fenomen det der. Og slutt å heng dere opp i den lille brøkdelen som er sizequeens. De er ikke i flertall.. Anonymkode: 00943...3be
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #146 Skrevet 19. april 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Da betyr det bare at de er vide eller sizegueens. Hvis ei jente ikke klarer å nyte en gjennomsnittspenis, betyr det at de er over gjennomsnittet stor der nede. Hvem vil vel inrømme det frivillig? Menn og kvinner varierer like mye i størrelse der nede, det viktigste er å finne noen man er kompatibel med. De fleste som svarer i penistråder av kvinner sier at størrelsen ikke har noe å si. Det mest ironiske er at det er menn som sier det har mest å si. Artig fenomen det der. Og slutt å heng dere opp i den lille brøkdelen som er sizequeens. De er ikke i flertall.. Anonymkode: 00943...3be Man er ikke sizequeen bare fordi man liker litt større enn gjennomsnittet størrelse på penis. Veldig, veldig mange kvinner liker større enn gjennomsnittet og de fleste har heller ingen problemer med å ta imot større enn snittet. Det betyr ikke at de MÅ ha større enn snittet for å tilfredsstilles, men at de liker det. Sånn er det med 90% av kvinnene jeg snakker med. Er jente selv. Jeg vil si av erfaring at de flestes drømmestrørrelse er 15cm lang og 13cm omkrets. Man er ikke sizequeen pga dette... Anonymkode: e2e93...67d 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #147 Skrevet 19. april 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Man er ikke sizequeen bare fordi man liker litt større enn gjennomsnittet størrelse på penis. Veldig, veldig mange kvinner liker større enn gjennomsnittet og de fleste har heller ingen problemer med å ta imot større enn snittet. Det betyr ikke at de MÅ ha større enn snittet for å tilfredsstilles, men at de liker det. Sånn er det med 90% av kvinnene jeg snakker med. Er jente selv. Jeg vil si av erfaring at de flestes drømmestrørrelse er 15cm lang og 13cm omkrets. Man er ikke sizequeen pga dette... Anonymkode: e2e93...67d Da kan du trøste deg at menne som har vært med deg mest sannsylig skulle ønske du hadde finere pupper, rumpe og litt trangere mus, men at det ikke betyr så veldig mye siden de liker deg så godt som person. Skjønner du hva jeg mener? Man blir ikke sammen med ei dame kun pga at hun har trang mus, hvis ikke hadde vel alle blitt forlatt etter fødsel.. Er mange som liker både det ene og det andre, men man får ikke alt i pose å sekk i en person. Sex handler ikke om ei litt trangere mus eller 2 cm fra eller til, men samspillet, energien og lidenskapen mellom to personer. Blir ikke en bedre elsker/partner om du har født barn eller ikke.. Anonymkode: 00943...3be 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå