Gjest Ingenting2 Skrevet 18. april 2017 #121 Skrevet 18. april 2017 Akkurat nå, brownbrown skrev: hvordan ? Rediger innlegget og trykk på søppelkasse-ikonet.
brownbrown Skrevet 18. april 2017 #122 Skrevet 18. april 2017 1 minutt siden, Nowyouseeme skrev: Det kan du gjøre selv ved å redigere innlegget. fant det ut og slettet det, hadde vært falut om kompiser hadde funnet ut jeg var her, hadde blitt mobbet i evig tid men sant hun var fin ? hun har smilehull de sjarmerer meg i senk hehe
Gjest Ingenting2 Skrevet 18. april 2017 #123 Skrevet 18. april 2017 Akkurat nå, brownbrown skrev: fant det ut og slettet det, hadde vært falut om kompiser hadde funnet ut jeg var her, hadde blitt mobbet i evig tid men sant hun var fin ? hun har smilehull de sjarmerer meg i senk hehe Hun er en pen jente. Men hun er ikke penere enn feks meg. Sorry. Oppfør deg og behandle henne pent. Og selv om hun (i følge deg) syns det er greit at du snakker nedsettende om kvinner og kvinnekjønnet så er det en lite flatterende egenskap (for dere begge). Tenk litt utover din egen sfære og husk at menn, kvinner, jenter og gutter, i alle aldre leser på nett og blir påvirket av slike kommentarer. Selv om noen skriver tullete ting om små peniser; ikke fall for det ved å angripe kvinner. Hev deg over det og finn respekt for dine medmennesker.
brownbrown Skrevet 18. april 2017 #124 Skrevet 18. april 2017 (endret) 4 minutter siden, Nowyouseeme skrev: Hun er en pen jente. Men hun er ikke penere enn feks meg. Sorry. Oppfør deg og behandle henne pent. Og selv om hun (i følge deg) syns det er greit at du snakker nedsettende om kvinner og kvinnekjønnet så er det en lite flatterende egenskap (for dere begge). Tenk litt utover din egen sfære og husk at menn, kvinner, jenter og gutter, i alle aldre leser på nett og blir påvirket av slike kommentarer. Selv om noen skriver tullete ting om små peniser; ikke fall for det ved å angripe kvinner. Hev deg over det og finn respekt for dine medmennesker. altså jeg har ikke noe imot at hun skriver at kvinner foretrekker større peniser, for det gjør jo de iforhold til mindre. så ser ike problemet. jeg er hverken fornærmet eller noe. det jeg sa ang at menn også foretrekker trang mus enn vid stemmer jo også , da menn generelt syns det er mer tiltrekkende. så ingenting gale her. ang damen min så er hun veldig sporty, vi tuller om masse hver dag så det åler hun, jeg snakker vell med henne slik jeg snakker med andre menn på jobben jeg kan ikke se deg eller vite hvordan du ser ut. men du er garantert ikke penere enn henne, har flere bilder jeg kunne valgt, men vil ikke kompiser skal gjenkjenne meg. men at du er pen tviler jeg ikke på. men det er ikke mange damer som har det blikket og de smilehullene. det er veldig sjeldent. menmen alle har forskjellig smak. du får sende et bildet da vist du er penere det vil jeg se Endret 18. april 2017 av brownbrown
Gjest Ingenting2 Skrevet 18. april 2017 #125 Skrevet 18. april 2017 3 minutter siden, brownbrown skrev: altså jeg har ikke noe imot at hun skriver at kvinner foretrekker større peniser, for det gjør jo de iforhold til mindre. så ser ike problemet. jeg er hverken fornærmet eller noe. det jeg sa ang at menn også foretrekker trang mus enn vid stemmer jo også , da menn generelt syns det er mer tiltrekkende. så ingenting gale her. ang damen min så er hun veldig sporty, vi tuller om masse hver dag så det åler hun, jeg snakker vell med henne slik jeg snakker med andre menn på jobben jeg kan ikke se deg eller vite hvordan du ser ut. men du er garantert ikke penere enn henne, har flere bilder jeg kunne valgt, men vil ikke kompiser skal gjenkjenne meg. men at du er pen tviler jeg ikke på. men det er ikke mange damer som har det blikket og de smilehullene. det er veldig sjeldent. menmen alle har forskjellig smak. du får sende et bildet da vist du er penere det vil jeg se Jeg trenger ikke bevise noe, ergo sender jeg ingen bilder. Det var ei poenget mitt med å delta i denne tråden.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #127 Skrevet 18. april 2017 Er vi havnet i barnehagen der konkurransen går ut på å kaste mest mulig dritt om fittelepper, kuker og gud vet hva. Kom igjen, hvor gamle er dere?? Alle vet at størrelsen på fittelepper, penis, pupper og mus har noe å si med mindre de avviker veldig fra gjennomsnittet. Dette er blitt en barnslig skittkasting som hører hjemme i barnehagen! Zzzzzzz Anonymkode: 00943...3be
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #128 Skrevet 18. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er vi havnet i barnehagen der konkurransen går ut på å kaste mest mulig dritt om fittelepper, kuker og gud vet hva. Kom igjen, hvor gamle er dere?? Alle vet at størrelsen på fittelepper, penis, pupper og mus har noe å si med mindre de avviker veldig fra gjennomsnittet. Dette er blitt en barnslig skittkasting som hører hjemme i barnehagen! Zzzzzzz Anonymkode: 00943...3be ikke har noe å si skulle det være.. Anonymkode: 00943...3be
brownbrown Skrevet 18. april 2017 #129 Skrevet 18. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er vi havnet i barnehagen der konkurransen går ut på å kaste mest mulig dritt om fittelepper, kuker og gud vet hva. Kom igjen, hvor gamle er dere?? Alle vet at størrelsen på fittelepper, penis, pupper og mus har noe å si med mindre de avviker veldig fra gjennomsnittet. Dette er blitt en barnslig skittkasting som hører hjemme i barnehagen! Zzzzzzz Anonymkode: 00943...3be er enig, alle vet at større peniser er generelt mer tiltrekkende enn mindre og trang mus er generelt mer tiltrekkende vs vid. men det som var morsomt med hele greien her var at hun skulle til å si at menn med liten pikk får ikke dame eller fin dame i det hele tatt. det er game over liksom. det stemmer jo ikke i det hele tatt. både kvinner med vid mus og menn med liten pikk kan veldig lett få en veldig tiltrekkende partner btw størrelsen på pupper spiller ikke så mye rolle hos menn flest
AnonymSjiraff Skrevet 18. april 2017 #130 Skrevet 18. april 2017 38 minutter siden, brownbrown skrev: 5. Hun til venstre er damen til min bestevenn . Han har mindre penis enn meg igjen. Likavell er hun finere en 90 prosent av damene på kg. Min dame er på samme nivå utseendemessig. Så det tar du feil igjen. Hva slags kommentar er det å vise bilde av dama til bestevennen sin og kommentere at kjæresten hennes har mindre penis enn deg?????? 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #131 Skrevet 18. april 2017 40 minutter siden, brownbrown skrev: 1.Der tar du helt feil. Ingen som veier 200 kg eller 100 kg for den slags skjyld vil være tiltrekkende. Ikke engang på fylla vil menn ligge med slike kvinner som et nødknull. Så nei. Å være tjukk er det værste en kvinne kan være. Så det er ikke noe posetivt i det hele tatt. Tjukke kvinner har også stor bollemus. 2. Mange som jeg har ligget med har jeg ligget med flere ganger i ettertid. Så your point is not valid 3. Jeg bryr meg ikke om noen jeg har hatt sex med syns jeg har for liten penis. De har isåfall jeg hatt sex med...så da er det over på neste dame neste helg :D 4 tjukke menn med lite penis er helt på bunnen ja. Men det har vell mer med holdningen til kroppen og lite med penis å gjøre. Men alle får seg kjæreste tilslutt. Så til å med en fattig overvektig og liten penis mann vil få dame. Men han må nok nøye seg med en dame i samme kaliber. Overvektig og bollemus 5. Hun til venstre er damen til min bestevenn . Han har mindre penis enn meg igjen. Likavell er hun finere en 90 prosent av damene på kg. Min dame er på samme nivå utseendemessig. Så det tar du feil igjen. Det synet du har tror jeg et fåtall av kvinner har... menn med liten penis får ikke dame? Dummeste jeg har hørt. Hun på bildet er jo mye finere enn deg. Trenger ikke se deg engang for å vite det:) OMG hva faen du la ut bilde av din IRL venninne på KG? Damn du er jo faenmeg helt sjuk! 😂😂😂 Anonymkode: 681ce...84d
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #132 Skrevet 18. april 2017 Akkurat nå, brownbrown skrev: er enig, alle vet at større peniser er generelt mer tiltrekkende enn mindre og trang mus er generelt mer tiltrekkende vs vid. men det som var morsomt med hele greien her var at hun skulle til å si at menn med liten pikk får ikke dame eller fin dame i det hele tatt. det er game over liksom. det stemmer jo ikke i det hele tatt. både kvinner med vid mus og menn med liten pikk kan veldig lett få en veldig tiltrekkende partner btw størrelsen på pupper spiller ikke så mye rolle hos menn flest Jeg har aldri brydd eller tenkt noe over hvordan underlivet til partnere har vært. Det er heelt andre ting som har noe å si for min tenning og hvor bra sexen er. Og 14 cm er jo på gjennomsnittet. Klager ei dame på det er hun enten for vid eller vare ute etter å provosere. Samme gjelder menn som skriker høyt om trang fitte. Hvis dere har opplevd bra kjemi og god sex, så var det ikke størrelsen på kjønnorganet som gjorde forskjellen. Isåfall har dere feil fokus. Anonymkode: 00943...3be
brownbrown Skrevet 18. april 2017 #133 Skrevet 18. april 2017 1 minutt siden, AnonymSjiraff skrev: Hva slags kommentar er det å vise bilde av dama til bestevennen sin og kommentere at kjæresten hennes har mindre penis enn deg?????? det var egentlig for å bevise at menn som har liten penis kan helt fint få seg en pen og vakker kjæreste, hun gikk jo så langt og sa at menn med liten penis kan ikke få seg en bra dame og at det er game over for dem
brownbrown Skrevet 18. april 2017 #134 Skrevet 18. april 2017 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: OMG hva faen du la ut bilde av din IRL venninne på KG? Damn du er jo faenmeg helt sjuk! 😂😂😂 Anonymkode: 681ce...84d det er kjæresten min, det er også slettet. hun er på ferie og får ikke vite det ville egentlig bare få fram et poeng Endret 18. april 2017 av brownbrown
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #135 Skrevet 18. april 2017 Akkurat nå, brownbrown skrev: det var egentlig for å bevise at menn som har liten penis kan helt fint få seg en pen og vakker kjæreste, hun gikk jo så langt og sa at menn med liten penis kan ikke få seg en bra dame og at det er game over for dem Hvorfor klager du? Du har jo ikke liten penis engang Anonymkode: 00943...3be
AnonymSjiraff Skrevet 18. april 2017 #136 Skrevet 18. april 2017 Akkurat nå, brownbrown skrev: det var egentlig for å bevise at menn som har liten penis kan helt fint få seg en pen og vakker kjæreste, hun gikk jo så langt og sa at menn med liten penis kan ikke få seg en bra dame og at det er game over for dem Det får så være, men du kan jo ikke poste bilder av dine venner på KG uten å spørre dem om lov først og du kan i hvert fall ikke kommentere penisstørrelsene til de som kan bli gjenkjent utifra bildet. Jeg kan ikke forstå hvordan du kan tro noe annet.
brownbrown Skrevet 18. april 2017 #137 Skrevet 18. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri brydd eller tenkt noe over hvordan underlivet til partnere har vært. Det er heelt andre ting som har noe å si for min tenning og hvor bra sexen er. Og 14 cm er jo på gjennomsnittet. Klager ei dame på det er hun enten for vid eller vare ute etter å provosere. Samme gjelder menn som skriker høyt om trang fitte. Hvis dere har opplevd bra kjemi og god sex, så var det ikke størrelsen på kjønnorganet som gjorde forskjellen. Isåfall har dere feil fokus. Anonymkode: 00943...3be ja greit det. men det er ikke feil om at man sier kvinner generelt, altså flertallet helst foretrekker litt større penis og at menn generelt foretrekker trang eller normal mus jeg reagerte egentlig bare på utsagnet hennes om at menn med liten penis vil aldri få en pen kjæreste
brownbrown Skrevet 18. april 2017 #138 Skrevet 18. april 2017 Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev: Det får så være, men du kan jo ikke poste bilder av dine venner på KG uten å spørre dem om lov først og du kan i hvert fall ikke kommentere penisstørrelsene til de som kan bli gjenkjent utifra bildet. Jeg kan ikke forstå hvordan du kan tro noe annet. hun på bildet var kjæresten min som sagt, hadde hun funnet det ut hadde hun ikke blitt sur, hun andre er en vennine som hun ikke er med lengre jeg har ikke postet bildet av kompisen min som jeg nevnte penisstørrelsen til, helelr ikke damen hans, som sagt det var min kjæreste jeg la ut bildet av , hun på venstre siden
AnonymSjiraff Skrevet 18. april 2017 #139 Skrevet 18. april 2017 Akkurat nå, brownbrown skrev: hun på bildet var kjæresten min som sagt, hadde hun funnet det ut hadde hun ikke blitt sur, hun andre er en vennine som hun ikke er med lengre jeg har ikke postet bildet av kompisen min som jeg nevnte penisstørrelsen til, helelr ikke damen hans, som sagt det var min kjæreste jeg la ut bildet av , hun på venstre siden Du må jo uansett spørre kjæresten din før du poster bilde av henne på KG. Det er ikke sikkert hun ønsker å bli gjenkjent som kjæresten til brownbrown på KG.
brownbrown Skrevet 18. april 2017 #140 Skrevet 18. april 2017 (endret) 1 minutt siden, AnonymSjiraff skrev: Du må jo uansett spørre kjæresten din før du poster bilde av henne på KG. Det er ikke sikkert hun ønsker å bli gjenkjent som kjæresten til brownbrown på KG. nei, jeg kjenner henne godt. hun er slik som meg, hun bryr seg ikke vist det er til noe trøst så kan jeg fortelle at jeg la det ut i 3 sekunder og slettet det igjen. hun vet jeg er her på KG Endret 18. april 2017 av brownbrown
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå