Sphere Skrevet 16. mars 2017 Forfatter #61 Skrevet 16. mars 2017 4 minutter siden, Silfen skrev: Folk er så opphengt i størrelse at alle som er små må jo hate den. Akkurat som de tror at alle som er overvektige må hate kroppen sin. Godt poeng.
Gjest canacas Skrevet 16. mars 2017 #62 Skrevet 16. mars 2017 32 minutter siden, brownbrown skrev: " menn som har penis issues pleier som oftest å ikke akkurat utstråle selvtilitt og viser det ofte også med kroppsspråk" Sitat fra malene Vet ikke helt om dette er relevant eller ikke men selvtilitt er nr 1. Malene? Har damen fått nytt navn? Glemt at du postet navnet hennes etter trådfadesen din helt i starten her?
brownbrown Skrevet 16. mars 2017 #63 Skrevet 16. mars 2017 17 minutter siden, canacas skrev: Malene? Har damen fått nytt navn? Glemt at du postet navnet hennes etter trådfadesen din helt i starten her? Hun har hatt det navnet hele tiden. Hvem tenker du på nå? Rebeca ? Det er ex samme med sara
Gjest canacas Skrevet 16. mars 2017 #64 Skrevet 16. mars 2017 8 minutter siden, brownbrown skrev: Hun har hatt det navnet hele tiden. Hvem tenker du på nå? Rebeca ? Det er ex samme med sara Nei. Du kalte henne noe annet før
brownbrown Skrevet 16. mars 2017 #65 Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, canacas skrev: Nei. Du kalte henne noe annet før KN godt hende det var ifjor. Rotet med andre på samme tid som malene. Men før vi ble sammen selvfølgelig
Cronosgjesten Skrevet 16. mars 2017 #66 Skrevet 16. mars 2017 Sphere, jeg tror du hadde fått respons om du skrev middels eller stor også. Jeg tror damer flest ikke bryr seg større om alt innenfor normalen, men en stram overkropp trekker nesten alltid blikk. Har sett bilde av deg, og du ser bra ut 👍
Sphere Skrevet 16. mars 2017 Forfatter #67 Skrevet 16. mars 2017 1 time siden, Cronosgjesten skrev: Sphere, jeg tror du hadde fått respons om du skrev middels eller stor også. Jeg tror damer flest ikke bryr seg større om alt innenfor normalen, men en stram overkropp trekker nesten alltid blikk. Har sett bilde av deg, og du ser bra ut 👍 Takk for det. Poenget var å vise at man kan få oppmerksomhet på nettdatingsider selv om man oppgir å ha liten penis. Kan hende jeg hadde fått mer oppmerksomhet om jeg hadde utgitt meg for å være stor. Men litt vanskelig å få til da jeg må ha samme bilde. Tipper jeg kanskje ville tiltrukket meg andre kvinner enn som liten, men det blir bare synsing. Men resultatet var at det ikke er noen grunn til å henge med huet om man er liten. Det er nok kvinner der ute uansett. 2
Kenneth39 Skrevet 17. mars 2017 #68 Skrevet 17. mars 2017 12 timer siden, brownbrown skrev: ts, du er i absolutt alle små penis tråder som er . stor kuk for damer er nesten det samme som store pupper for menn, det er selvfølgelig digg men vi hadde klart oss med mindre jeg tror ikke din penis er problemet, men din bunnlave selvtilit ang penisstørrelser tror jeg skremmer vekk mange og er ganske så usexy jeg er i nedre del på 14 cm max, og jeg har aldrig hatt noen problemer og har hatt et ganske fyldig sexliv gjennom årene du må legge fra deg den skrekken din og få deg selvtilitt og bedre selvbildet, er så sinnsykt avtennende med personer som utstråler lav selvtilit Hvordan kan du si at du er i nedre del når du har 14cm? gjennomsnittet blir jo oppgitt til å være 13.1 cm ! Ikke missforstå,jeg både tror deg ,og mener du har rett, men jeg lurer uansett på hvorfor du tror det er "nedre del" ? 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #69 Skrevet 17. mars 2017 18 timer siden, Strixa skrev: Han er kjekk Ja han er dritkjekk Anonymkode: b3a8e...c74 2
brownbrown Skrevet 17. mars 2017 #70 Skrevet 17. mars 2017 9 timer siden, Kenneth39 skrev: Hvordan kan du si at du er i nedre del når du har 14cm? gjennomsnittet blir jo oppgitt til å være 13.1 cm ! Ikke missforstå,jeg både tror deg ,og mener du har rett, men jeg lurer uansett på hvorfor du tror det er "nedre del" ? har møtt damer tidligere som mente det var lite. kan godt hende de sa det i sinne eller de er vandt til noe større. jeg vet godt at gjennomsnittet er 13 eller 14
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #71 Skrevet 17. mars 2017 Dette var ein svært oppløftande tråd! Tusen takk. Hilsen Sigurd Anonymkode: fa36e...19d 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #72 Skrevet 17. mars 2017 Penisen til Sphere er jo bare sexy! Anonymkode: 2b79f...875 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #73 Skrevet 17. mars 2017 På 16.3.2017 den 18.57, brownbrown skrev: du må legge fra deg den skrekken din og få deg selvtilitt og bedre selvbildet, er så sinnsykt avtennende med personer som utstråler lav selvtilit Sphere utråler ikke lav selvtillit..og det har han ingen grunn til heller Anonymkode: e5e86...542 1
Sphere Skrevet 18. mars 2017 Forfatter #74 Skrevet 18. mars 2017 Oppdatering: 18 meldinger og 41 treff. 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Penisen til Sphere er jo bare sexy! Anonymkode: 2b79f...875 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Sphere utråler ikke lav selvtillit..og det har han ingen grunn til heller Anonymkode: e5e86...542 Takk, søte deg!
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #75 Skrevet 22. mars 2017 På 16.3.2017 den 15.47, Sphere skrev: Åh, nei... Ikke en ny penistråd! Joda, denne blir litt annerledes, så vis litt tålmodighet. Please? Noen sjeler her inne presser på med sine egne sannheter om hva kvinner ønsker og mener om penisstørrelse. Jo større jo bedre, og alle kvinner som mener noe annet er kun snille mot oss menn. Noen mener også at snittet må være satt lavt for å ikke ødelegge livene til mange menn. Dette skal jeg faktisk ikke ta for meg i det hele tatt, og heller la tallene snakke. Av ren tilfeldighet kom jeg over en nettdatingside der man faktisk kan oppgi penisstørrelse. Man har valget mellom "liten", "normal", "stor" og "det får du vite senere". Da tok jeg meg selv i å humre, og fortalte meg selv at det neppe var noen som ville oppgi "liten". Deretter bestemte jeg meg for å gjøre et forsøk. Jeg skulle registrere meg, og oppgi "liten". Jeg fikk ikke lov til å ta noe kontakt selv. Bare lene meg godt tilbake og vente på markløperne. Jeg fylte ut profilen, postet et bilde i bar overkropp, og hadde kun en tekst om at jeg var ute etter lek og moro. Nettdating blir jo også sett på som en umulig greie for mannfolk her inne. Selv på seriøse datingsider. Denne datingsiden er jo mye mer seksuell ladet, og det er åpenbart hva brukerne er ute etter. Sjansen min burde derfor vært lik null. Mann med liten tiss som kun er ute etter lek og moro. Og resultatet av den uhøytidlige testen min? I løpet av to dager har jeg fått 13 meldinger, men jeg vil gjerne trekke fra hun ene som sikkert ikke har lest profilen min skikkelig. Hun var ute etter en elsker fordi mannen var for dårlig utstyrt... Men i tillegg til de 12 meldingene, har jeg fått 24 treff. Hvordan det blir kalt treff uten at jeg har gjort noe tilbake, aner jeg ikke, men jeg tror det blir lagt der om man hotlister noen. Så konklusjonen er å gi blaffen i disse negative surprompene her inne. Kos deg med den pikken du har. Mange kvinner gir blaffen og vil møte dere uansett. Selv på nettdating. Hvilken side er dette? Anonymkode: af645...3b8
Sphere Skrevet 17. april 2017 Forfatter #76 Skrevet 17. april 2017 Oppsummering: 103 meldinger og 197 såkalte treff. Nå må det sies at 6 stykker kastet bort en dyr melding, på å fortelle meg at de ikke var så interessert. I tillegg var det 4 stykker som tydeligvis ikke hadde lest profilen min skikkelig, som ønsket seg størrelse på utstyret. Ettersom jeg ikke hadde lagt noen begrensninger i søkene, fikk jeg også svar fra kvinner som bor langt unna, som sikkert bare var interessert i onlinelek. Det er nok også noen falske profiler der inne, utenatt jeg kan si det med sikkerhet fordi jeg ikke hadde noen kommunikasjon med dem. Jeg vet ikke hvordan det er med å nevne navn på slike sider, men dette er jo ikke reklame akkurat... Flortekontakt.com er en side som tar seg betalt per melding. Det kan bli veldig dyrt etterhvert der inne, men meldingene er direkte og folk virker klare for raske møter. Noen meldinger har vært rimelig drøye. Verdt å merke seg er at noen av meldingene er ferdigkonstruert, slik at det bare er å fyre avgårde en enkel åpningsmelding for å melde interesse. De kan virke litt kleine til tider, men skal jo bare brukes til å bryte isen. Konkluderer med at liten penis ikke har stort å si, selv på slike sexsider. Men som i livet ellers vil man komme borti noen med andre preferanser. Her må vi bli flinkere til å bare riste det av oss og søke videre. Det er mange der ute som blåser i størrelsen.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #77 Skrevet 17. april 2017 2 timer siden, Sphere skrev: Konkluderer med at liten penis ikke har stort å si, selv på slike sexsider. Men som i livet ellers vil man komme borti noen med andre preferanser. Her må vi bli flinkere til å bare riste det av oss og søke videre. Det er mange der ute som blåser i størrelsen. Handler mye om kos og bruke fingrene, og gjerne bruke leketøy på henne. Så blir de så fornøyde atte Traff ei på sukker og vi fant kjemien. Foreløpig som vennskap Anonymkode: ec74c...e84 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #78 Skrevet 17. april 2017 På 16.3.2017 den 16.38, Glad sørlandsjente skrev: Det lureste er å legge ut bilde av den her i tråden sammenlignet med en fyrstikkeske så vi kan gi deg en vurdering. Du er for drøy for KG Anonymkode: 0179a...693 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #79 Skrevet 17. april 2017 Har dårlig samvittighet fordi jeg liker de store Altså typ 15+. Sikkert fordi jeg er så vid. Anonymkode: 7d3b8...72b 1
Sphere Skrevet 17. april 2017 Forfatter #80 Skrevet 17. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dårlig samvittighet fordi jeg liker de store Altså typ 15+. Sikkert fordi jeg er så vid. Anonymkode: 7d3b8...72b Det handler jo om preferanser. Ikke noe galt i dem. Og jeg skjønner helt klart den mentale delen. Jeg tenner jo tross alt på å se godt større peniser enn min egen og sammenligne dem med meg selv. Jeg har lært at jeg ikke er for alle. Selvsagt synd om jeg gikk glipp av deg om du nå viste deg å være ei fantastisk dame ellers, kun på grunn av det jeg ser på som detaljer i sexlivet. For du ville ha tilpasset deg til en viss grad etterhvert, samtidig som du kanskje hadde tatt knipeøvelser. Samtidig som vi kunne lekt med stillinger, puter, større leketøy, sleeves, og kreativitet, for å kompensere for manglende størrelse. I tillegg så elsker jeg å gi oralsex og har visse fingerferdigheter. Handler om kompensering det også. Men er du i utgangspunktet negativ til små, skal det etter erfaring en del til for å snu den innstillingen. Det er også de jeg har hatt dårligst sex med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå