Sphere Skrevet 16. mars 2017 Forfatter #41 Skrevet 16. mars 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Konklusjonen jeg vil trekke ut fra dette er at du må være temmelig så knakandes kjekk for å få så mange meldinger på så kort tid. Det at du har utseendet med deg pluss at den ene dama ville ha en elsker som var godt utstyrt får meg til å tenke at de fleste av disse damene som tok kontakt sikkert bare kastet et blikk på bildet ditt og deretter sporenstreks kastet seg over tastaturet uten å få med seg denne lille detaljen som var hovedpoenget ditt. Anonymkode: d46bf...7e2 Viser ikke ansiktet. Kun bar overkropp. Og var ikke spesielt trent på bildet heller. Dersom de ikke har fått med seg den lille detaljen som du snakker om beviser det jo isåfall bare at de ikke bryr seg om å sjekke denne lille detaljen engang. Dvs at penisstørrelse ikke betyr noe for dem. For her har de muligheten til å sjekke det. På alle profiler. 3
brownbrown Skrevet 16. mars 2017 #42 Skrevet 16. mars 2017 ts, du er i absolutt alle små penis tråder som er . stor kuk for damer er nesten det samme som store pupper for menn, det er selvfølgelig digg men vi hadde klart oss med mindre jeg tror ikke din penis er problemet, men din bunnlave selvtilit ang penisstørrelser tror jeg skremmer vekk mange og er ganske så usexy jeg er i nedre del på 14 cm max, og jeg har aldrig hatt noen problemer og har hatt et ganske fyldig sexliv gjennom årene du må legge fra deg den skrekken din og få deg selvtilitt og bedre selvbildet, er så sinnsykt avtennende med personer som utstråler lav selvtilit
Sphere Skrevet 16. mars 2017 Forfatter #43 Skrevet 16. mars 2017 3 minutter siden, brownbrown skrev: ts, du er i absolutt alle små penis tråder som er . stor kuk for damer er nesten det samme som store pupper for menn, det er selvfølgelig digg men vi hadde klart oss med mindre jeg tror ikke din penis er problemet, men din bunnlave selvtilit ang penisstørrelser tror jeg skremmer vekk mange og er ganske så usexy jeg er i nedre del på 14 cm max, og jeg har aldrig hatt noen problemer og har hatt et ganske fyldig sexliv gjennom årene du må legge fra deg den skrekken din og få deg selvtilitt og bedre selvbildet, er så sinnsykt avtennende med personer som utstråler lav selvtilit Dersom du hadde lest noe av det jeg har skrevet før, hadde du neppe skrelt av deg det du gjorde nå. Min penis er ikke noe problem for meg. Jeg liker at den er liten, for det passer min fetisj. Jeg har ikke dårlig selvtillit pga penis, men jeg har selvironi og humor når det gjelder min lille. Jeg blir kåt av å bli ertet. Kåt av å føle meg liten. Kåt når jeg sammenligner meg med større menn. Så hvordan får du dette til å handle om bunnlav selvtillit? 6
brownbrown Skrevet 16. mars 2017 #44 Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, Sphere skrev: Dersom du hadde lest noe av det jeg har skrevet før, hadde du neppe skrelt av deg det du gjorde nå. Min penis er ikke noe problem for meg. Jeg liker at den er liten, for det passer min fetisj. Jeg har ikke dårlig selvtillit pga penis, men jeg har selvironi og humor når det gjelder min lille. Jeg blir kåt av å bli ertet. Kåt av å føle meg liten. Kåt når jeg sammenligner meg med større menn. Så hvordan får du dette til å handle om bunnlav selvtillit? måten du snakker på og fremstiller deg på. du er i absolutt alle penistråder og skal forsvare deg slutt å lyv om at du syns det er ok at din er liten osv. menmen, jeg bare sier at lav selvtilitt skremmer vekk damer mye mer en liten penis 1
Gjest Newroz Skrevet 16. mars 2017 #45 Skrevet 16. mars 2017 3 timer siden, Sphere skrev: Åh, nei... Ikke en ny penistråd! Joda, denne blir litt annerledes, så vis litt tålmodighet. Please? Noen sjeler her inne presser på med sine egne sannheter om hva kvinner ønsker og mener om penisstørrelse. Jo større jo bedre, og alle kvinner som mener noe annet er kun snille mot oss menn. Noen mener også at snittet må være satt lavt for å ikke ødelegge livene til mange menn. Dette skal jeg faktisk ikke ta for meg i det hele tatt, og heller la tallene snakke. Av ren tilfeldighet kom jeg over en nettdatingside der man faktisk kan oppgi penisstørrelse. Man har valget mellom "liten", "normal", "stor" og "det får du vite senere". Da tok jeg meg selv i å humre, og fortalte meg selv at det neppe var noen som ville oppgi "liten". Deretter bestemte jeg meg for å gjøre et forsøk. Jeg skulle registrere meg, og oppgi "liten". Jeg fikk ikke lov til å ta noe kontakt selv. Bare lene meg godt tilbake og vente på markløperne. Jeg fylte ut profilen, postet et bilde i bar overkropp, og hadde kun en tekst om at jeg var ute etter lek og moro. Nettdating blir jo også sett på som en umulig greie for mannfolk her inne. Selv på seriøse datingsider. Denne datingsiden er jo mye mer seksuell ladet, og det er åpenbart hva brukerne er ute etter. Sjansen min burde derfor vært lik null. Mann med liten tiss som kun er ute etter lek og moro. Og resultatet av den uhøytidlige testen min? I løpet av to dager har jeg fått 13 meldinger, men jeg vil gjerne trekke fra hun ene som sikkert ikke har lest profilen min skikkelig. Hun var ute etter en elsker fordi mannen var for dårlig utstyrt... Men i tillegg til de 12 meldingene, har jeg fått 24 treff. Hvordan det blir kalt treff uten at jeg har gjort noe tilbake, aner jeg ikke, men jeg tror det blir lagt der om man hotlister noen. Så konklusjonen er å gi blaffen i disse negative surprompene her inne. Kos deg med den pikken du har. Mange kvinner gir blaffen og vil møte dere uansett. Selv på nettdating. YES!!! Det er et åpenbart problem for mange menn at de er redd for at de har en liten penis (samme om det stemmer eller ikke), og det er virkelig ikke bra. Menn bør få opp selvtilliten på det punktet, og det håper jeg for alle menn der ute at de gjør.
Gjest canacas Skrevet 16. mars 2017 #46 Skrevet 16. mars 2017 Er det noen som drar damer her inne, uten effort, så er det faktisk @Sphere Nok en gang bommer du @brownbrown, det er utrolig hvor dårlig du er på å lese folk. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #47 Skrevet 16. mars 2017 15 minutter siden, Sphere skrev: Viser ikke ansiktet. Kun bar overkropp. Og var ikke spesielt trent på bildet heller. Dersom de ikke har fått med seg den lille detaljen som du snakker om beviser det jo isåfall bare at de ikke bryr seg om å sjekke denne lille detaljen engang. Dvs at penisstørrelse ikke betyr noe for dem. For her har de muligheten til å sjekke det. På alle profiler. Så du har et bilde av en ikke spesielt trent overkropp og så fikk du 13 meldinger på to dager? Jeg synes faktisk dette er mye mer oppsiktsvekkende enn at det finnes noen damer som ikke bryr seg om penisstørrelse, men jeg kan jo være i overkant farget av egne erfaringer her. Det lønner seg altså tydeligvis å bytte ut ansiktsbildet med et bilde av overkroppen... Hm, når jeg tenker meg om så ser jeg vel hvordan en slik endring kunne virke til min fordel, ja Anonymkode: d46bf...7e2 2
brownbrown Skrevet 16. mars 2017 #48 Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, canacas skrev: Er det noen som drar damer her inne, uten effort, så er det faktisk @Sphere Nok en gang bommer du @brownbrown, det er utrolig hvor dårlig du er på å lese folk. hvordan bommer jeg ? . om sphere drar damer på et internettforum skal han få lov til er ikke misunnelig akkurat
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #49 Skrevet 16. mars 2017 Er ikke small penis humiliation egentlig en slags coping mechanism for sin tilstand? Anonymkode: 10382...3f8 3
Gjest canacas Skrevet 16. mars 2017 #50 Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, brownbrown skrev: hvordan bommer jeg ? . om sphere drar damer på et internettforum skal han få lov til er ikke misunnelig akkurat Du bommer på alt. Absolutt alt. Hakke tid til oppramsing!
Sphere Skrevet 16. mars 2017 Forfatter #51 Skrevet 16. mars 2017 2 minutter siden, brownbrown skrev: måten du snakker på og fremstiller deg på. du er i absolutt alle penistråder og skal forsvare deg slutt å lyv om at du syns det er ok at din er liten osv. menmen, jeg bare sier at lav selvtilitt skremmer vekk damer mye mer en liten penis Jeg forsvarer meg ikke i det hele tatt. Temaet interesserer meg, og jeg kan bidra med noen andre synspunkter enn vanlig, nettopp fordi jeg er liten. Og kjekt at du både kjenner fetisjen og selvtilliten min bedre enn det jeg gjør selv. Da vet jeg hvem jeg kan gå til når det gjelder indre spørsmål. 4
brownbrown Skrevet 16. mars 2017 #52 Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, canacas skrev: Du bommer på alt. Absolutt alt. Hakke tid til oppramsing! det gjør jeg absolutt ikke. tror du har drukket for mye pepsi max idag cancas jeg skal spørre damen min nå faktisk hva hun synest, uten å vise at jeg er på kg. gi meg 5 min
Sphere Skrevet 16. mars 2017 Forfatter #53 Skrevet 16. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke small penis humiliation egentlig en slags coping mechanism for sin tilstand? Anonymkode: 10382...3f8 Det kan ha vært en forsvarsmekanisme som slo til i ungdomstiden min, men hvem bryr seg når det gir meg gode følelser av å være liten? For min del var det en gamechanger å faktisk finne ut om denne fetisjen, fordi den forklarte mange merkelige reaksjoner opp igjennom årene. Mange kilo forsvant, og jeg begynte å se annerledes på den lille herligheten. Du har jo folk som tenner på vanlig ydmykelse også. 2
brownbrown Skrevet 16. mars 2017 #54 Skrevet 16. mars 2017 8 minutter siden, canacas skrev: Du bommer på alt. Absolutt alt. Hakke tid til oppramsing! " menn som har penis issues pleier som oftest å ikke akkurat utstråle selvtilitt og viser det ofte også med kroppsspråk" Sitat fra malene Vet ikke helt om dette er relevant eller ikke men selvtilitt er nr 1.
Silfen Skrevet 16. mars 2017 #55 Skrevet 16. mars 2017 8 minutter siden, brownbrown skrev: " menn som har penis issues pleier som oftest å ikke akkurat utstråle selvtilitt og viser det ofte også med kroppsspråk" Sitat fra malene Vet ikke helt om dette er relevant eller ikke men selvtilitt er nr 1. Han har jo ikke penis issues.... 4
Sphere Skrevet 16. mars 2017 Forfatter #56 Skrevet 16. mars 2017 4 minutter siden, Silfen skrev: Han har jo ikke penis issues.... Bingo. Jeg vet det er en merkelig fetisj, men føler jeg har gjort mitt beste for å forklare det nå. 4
brownbrown Skrevet 16. mars 2017 #57 Skrevet 16. mars 2017 6 minutter siden, Silfen skrev: Han har jo ikke penis issues.... Er helt vanelig for folk som har liten penis komplekser og si de ikke har det og gjøre alt for å motbevise det. Menmen ferdig diskutert 1
Silfen Skrevet 16. mars 2017 #58 Skrevet 16. mars 2017 2 minutter siden, Sphere skrev: Bingo. Jeg vet det er en merkelig fetisj, men føler jeg har gjort mitt beste for å forklare det nå. Folk er så opphengt i størrelse at alle som er små må jo hate den. Akkurat som de tror at alle som er overvektige må hate kroppen sin. 5
Silfen Skrevet 16. mars 2017 #59 Skrevet 16. mars 2017 1 minutt siden, brownbrown skrev: Er helt vanelig for folk som har liten penis komplekser og si de ikke har det og gjøre alt for å motbevise det. Menmen ferdig diskutert Lett for å si ferdig når du tar så grådig feil at det er latterlig.
Sphere Skrevet 16. mars 2017 Forfatter #60 Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, brownbrown skrev: Er helt vanelig for folk som har liten penis komplekser og si de ikke har det og gjøre alt for å motbevise det. Menmen ferdig diskutert Det er ikke normalt å skryte på seg en fetisj mange synes at er totalt merkelig og ser rart på deg, kun for å presse fram at man ikke har komplekser. Da er det enklere å innrømme kompleksene. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå