Sphere Skrevet 16. mars 2017 Forfatter #21 Skrevet 16. mars 2017 2 minutter siden, canacas skrev: Blir rak i ryggen av å være lite framtung også, da blir 182 fort litt større! Ten points, darling!
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #22 Skrevet 16. mars 2017 Idiotiske debatter. Treffes ute....hvor lang er din? Er det sånn at menn spør etter bryststr? Anonymkode: 5eecb...deb
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #23 Skrevet 16. mars 2017 Hvor liten er den i cm? Anonymkode: 63d5d...d80
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #24 Skrevet 16. mars 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet hva jeg mener. Størrelsen på penisen hans. Siden du har sett den osv., har du vært med noen som er så liten som han, ga de deg nytelse?, eller liker du større bedre? Anonymkode: 10ae3...504 Hvorfor svarer ikke @Strixa på dette? Er det slik at det er greit å tulle rundt med menn som har lite penis. Men ha sex med dem, det er uaktuelt!? Anonymkode: 10ae3...504 1
Sphere Skrevet 16. mars 2017 Forfatter #25 Skrevet 16. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor liten er den i cm? Anonymkode: 63d5d...d80 Ikke relevant. Det som ble oppgitt var "liten". Det er alt dere trenger å vite også.
Gjest Annetnavn_ Skrevet 16. mars 2017 #26 Skrevet 16. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor svarer ikke @Strixa på dette? Er det slik at det er greit å tulle rundt med menn som har lite penis. Men ha sex med dem, det er uaktuelt!? Anonymkode: 10ae3...504 Jeg skal svare deg helt seriøst. Størrelse på pikk bryr jeg meg fint lite om. Av alle jeg har hatt sex med er det kun en jeg vet størrelsen på. Jeg er ingen size queen. Jeg tenner på mannen som henger på pikken.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #27 Skrevet 16. mars 2017 2 minutter siden, Strixa skrev: Jeg skal svare deg helt seriøst. Størrelse på pikk bryr jeg meg fint lite om. Av alle jeg har hatt sex med er det kun en jeg vet størrelsen på. Jeg er ingen size queen. Jeg tenner på mannen som henger på pikken. Hadde den vært på noen få cm, så hadde du nok brydd deg. Anonymkode: ec74c...e84 2
Gjest Annetnavn_ Skrevet 16. mars 2017 #28 Skrevet 16. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde den vært på noen få cm, så hadde du nok brydd deg. Anonymkode: ec74c...e84 Jeg har aldri testet to cm, så det vet jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #29 Skrevet 16. mars 2017 3 minutter siden, Strixa skrev: Jeg har aldri testet to cm, så det vet jeg ikke. Vennligst ikke spøk slik i denne tråden, dette er et alvorlig tema. Anonymkode: 10ae3...504
Gjest Annetnavn_ Skrevet 16. mars 2017 #30 Skrevet 16. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vennligst ikke spøk slik i denne tråden, dette er et alvorlig tema. Anonymkode: 10ae3...504 Det var ikke spøk, men et helt ærlig svar.
AgentFassbender Skrevet 16. mars 2017 #31 Skrevet 16. mars 2017 Man kommer langt med selvtillit. Fort gjort det der. 1
Sphere Skrevet 16. mars 2017 Forfatter #32 Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, AgentFassbender skrev: Man kommer langt med selvtillit. Fort gjort det der. Med litt selvironi og humor også. 3
Silfen Skrevet 16. mars 2017 #33 Skrevet 16. mars 2017 Det er jo det jeg alltid har sagt: en liten penis vil stort sett ikke innebærer issues så lenge alt annet er på plass. Finnes det size Queens? Sure. Men tror de er få. Og jeg tror at de fleste størrelsesforherligerne her inne er menn. 5
AgentFassbender Skrevet 16. mars 2017 #34 Skrevet 16. mars 2017 2 minutter siden, Sphere skrev: Med litt selvironi og humor også. Solid inntekt og eget hus også, hvis du vil dra dette enda lenger 1
Sphere Skrevet 16. mars 2017 Forfatter #35 Skrevet 16. mars 2017 1 minutt siden, AgentFassbender skrev: Solid inntekt og eget hus også, hvis du vil dra dette enda lenger Det var det du som gjorde, men du har et poeng. Jo mer som er på stell, jo bedre. Rent bortsett fra at det har pent lite å si fordi på en slik nettside er det minimalt med info som kommer fram om slik. Men liten penis, det visste de at jeg har.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #36 Skrevet 16. mars 2017 Kan du ikke sjekke responsen for normal og stor penis også, Sphere? Eller er det egentlig noe vits? Utfallet vil jo selvfølgelig bli slik at du får mange flere matcher på stor penis. Bra for deg at du har funnet en måte å håndtere og akseptere din situasjon. Innerst inne tror jeg du vet at en liten penis ikke er like tilfredsstillende som større peniser, generelt. Sånn er livet og man må gjøre det beste ut av det, ikke sant? Eller tar jeg feil? Anonymkode: 10382...3f8 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #37 Skrevet 16. mars 2017 2 timer siden, Sphere skrev: Åh, nei... Ikke en ny penistråd! Joda, denne blir litt annerledes, så vis litt tålmodighet. Please? Noen sjeler her inne presser på med sine egne sannheter om hva kvinner ønsker og mener om penisstørrelse. Jo større jo bedre, og alle kvinner som mener noe annet er kun snille mot oss menn. Noen mener også at snittet må være satt lavt for å ikke ødelegge livene til mange menn. Dette skal jeg faktisk ikke ta for meg i det hele tatt, og heller la tallene snakke. Av ren tilfeldighet kom jeg over en nettdatingside der man faktisk kan oppgi penisstørrelse. Man har valget mellom "liten", "normal", "stor" og "det får du vite senere". Da tok jeg meg selv i å humre, og fortalte meg selv at det neppe var noen som ville oppgi "liten". Deretter bestemte jeg meg for å gjøre et forsøk. Jeg skulle registrere meg, og oppgi "liten". Jeg fikk ikke lov til å ta noe kontakt selv. Bare lene meg godt tilbake og vente på markløperne. Jeg fylte ut profilen, postet et bilde i bar overkropp, og hadde kun en tekst om at jeg var ute etter lek og moro. Nettdating blir jo også sett på som en umulig greie for mannfolk her inne. Selv på seriøse datingsider. Denne datingsiden er jo mye mer seksuell ladet, og det er åpenbart hva brukerne er ute etter. Sjansen min burde derfor vært lik null. Mann med liten tiss som kun er ute etter lek og moro. Og resultatet av den uhøytidlige testen min? I løpet av to dager har jeg fått 13 meldinger, men jeg vil gjerne trekke fra hun ene som sikkert ikke har lest profilen min skikkelig. Hun var ute etter en elsker fordi mannen var for dårlig utstyrt... Men i tillegg til de 12 meldingene, har jeg fått 24 treff. Hvordan det blir kalt treff uten at jeg har gjort noe tilbake, aner jeg ikke, men jeg tror det blir lagt der om man hotlister noen. Så konklusjonen er å gi blaffen i disse negative surprompene her inne. Kos deg med den pikken du har. Mange kvinner gir blaffen og vil møte dere uansett. Selv på nettdating. Konklusjonen jeg vil trekke ut fra dette er at du må være temmelig så knakandes kjekk for å få så mange meldinger på så kort tid. Det at du har utseendet med deg pluss at den ene dama ville ha en elsker som var godt utstyrt får meg til å tenke at de fleste av disse damene som tok kontakt sikkert bare kastet et blikk på bildet ditt og deretter sporenstreks kastet seg over tastaturet uten å få med seg denne lille detaljen som var hovedpoenget ditt. Anonymkode: d46bf...7e2 5
Gjest Annetnavn_ Skrevet 16. mars 2017 #38 Skrevet 16. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Konklusjonen jeg vil trekke ut fra dette er at du må være temmelig så knakandes kjekk for å få så mange meldinger på så kort tid. Det at du har utseendet med deg pluss at den ene dama ville ha en elsker som var godt utstyrt får meg til å tenke at de fleste av disse damene som tok kontakt sikkert bare kastet et blikk på bildet ditt og deretter sporenstreks kastet seg over tastaturet uten å få med seg denne lille detaljen som var hovedpoenget ditt. Anonymkode: d46bf...7e2 Han er kjekk
Sphere Skrevet 16. mars 2017 Forfatter #39 Skrevet 16. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke sjekke responsen for normal og stor penis også, Sphere? Eller er det egentlig noe vits? Utfallet vil jo selvfølgelig bli slik at du får mange flere matcher på stor penis. Bra for deg at du har funnet en måte å håndtere og akseptere din situasjon. Innerst inne tror jeg du vet at en liten penis ikke er like tilfredsstillende som større peniser, generelt. Sånn er livet og man må gjøre det beste ut av det, ikke sant? Eller tar jeg feil? Anonymkode: 10382...3f8 God idé, men da måtte jeg jo bruke samme bildet. Gjør jeg det nå, blir det lett oppdaget at jeg har to kontoer. Nei, jeg har lært at for min del handler veldig mye om partner. Er hun negativ på forhånd, skal det mye til, men jeg tar en utfordring. Størrelsen er bare en liten faktor som spiller inn for god sex. Mange andre faktorer er mye viktigere. Om man ikke møter på en size queen da. Da er jeg fucked. Eller... mest sannsynligvis ikke. Men det dette viser er jo at mange kvinner ikke bryr seg om størrelse. Og tydeligvis ikke tenker slik at en større er bedre. Ellers ville de aldri gått etter lille meg. For på dette nettstedet handler alt om flørt, lek og sex. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #40 Skrevet 16. mars 2017 Dette kan jo skyldes mye, alt fra at de egentlig ikke bryr seg, til at de ikke har lest profilen din skikkelig, til at "liten" på en sånn side kan bety at man likevel er litt større enn gjennomsnittet (hvis det er en side som primært retter seg mot velutstyrte menn og kvinner som søker dem for eksempel). Vi vet jo ikke hva "liten" betyr for brukerne på denne siden, det kan tenkes at kvinnene der likevel har opplevd de med "liten" som større enn normalen. Anonymkode: fc5df...252 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå