AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #21 Del Skrevet 16. mars 2017 Jeg skulle ønske mine venner tørte å si ifra de årene jeg sminket meg som en klovn/prostituert. Hadde så dårlig selvtillit så trodde jeg var finere slik, resultatet var at alle prata dritt om meg og trodde jeg var løs på tråden. SI IFRA, det er det gode venner gjør, og gjerne på en subtil måte som nevnt over her, mange gode forslag Anonymkode: 98538...106 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 16. mars 2017 #22 Del Skrevet 16. mars 2017 Bare si til henne at det blir litt forstyrrende når det er så mange voldsomme farger å fokusere på når man ser henne i ansiktet. En slags regel for å holde styr på sminken når man ikke er så erfaren er at enten skal øynene eller leppene ha fokus. Og blushen skal ikke være så sterk at den konkurrerer med en rød leppestift. Det er litt lett å dømme i en verden hvor "alle" unge jenter er sminkeeksperter gjennom forumer og youtube, men følger man ikke med på sosiale medier eller interesserer seg veldig for sminke er det lett å bomme. Bare gi henne ganske enkle tips uten å virke slem, men det er jo fort å mistolke når man kritiserer noe så personlig som hvordan man sminker seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #23 Del Skrevet 16. mars 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: griller seg i solarium og bruker melatonin Hvor får hun tak i melatonin? Trodde man måtte få det på resept fra lege i Norge nå. Anonymkode: ebef3...c0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 16. mars 2017 #24 Del Skrevet 16. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor får hun tak i melatonin? Trodde man måtte få det på resept fra lege i Norge nå. Anonymkode: ebef3...c0b Tror TS mente DETTE. Det er ikke lovlig å få tak i her i Norge, så venninna til TS må sikkert kjøpe det enten på nett eller ulovlig andre plasser. Og det er ikke uten farer, så skjønner ikke hvordan noen kan være så dum (eller ha så dårlig selvtillit) at de sprøyter det inn i kroppen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #25 Del Skrevet 17. mars 2017 Jeg tenker at det kan være vanskelig å si fra for mange jenter har en tendens til å bli veldig såret og ta det veldig personlig. Så dette kan gå begge veier, men ville gjort det på en fin måte og fortelle henne hvor fin hun er når hun er mer naturlig. At det ikke er nødvendig med all den sminken og solariumbruken. Ikke sikkert hun hører på det om hun har sett seg helt blind på at hun må gjøre alle de tingene for å føle seg fin. Anonymkode: 434d8...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #26 Del Skrevet 17. mars 2017 Hadde jeg vært henne, så hadde jeg nok blitt såret med det samme, men på lang sikt hadde jeg nok vært veldig takknemlig for å få vite at sminkingen min ikke var bra. Men det må nok fortelles på en god måte. Kanskje dere kunne bestilt et makeupkurs for begge to? At du prøver å late som at du har lyst til å bli flinkere til å sminke deg, men at du ikke tør å dra alene? Anonymkode: 42e51...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 17. mars 2017 #27 Del Skrevet 17. mars 2017 (endret) Jeg ville nok ha gjort noe. Ikke sagt det rett ut "du sminker deg helt forferdelig og ser ut som en klovn" men jeg synes det å dra på sminkekurs hørtes ut som en god idé Da blir hun sminket ordentlig og kanskje hun synes hun ser veldig fin ut. For guds skyld, ikke dra på Mary Kay sminkekurs. Der blir du sminket som en klovn. Jeg har vært på et og så ikke ut etterpå. Endret 17. mars 2017 av smalls 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faulkner Skrevet 17. mars 2017 #28 Del Skrevet 17. mars 2017 Hei! Jeg kjenner meg litt igjen i venninnen din. Jeg har dårlig syn uten linser, og før jeg "oppdaget" at jeg trengte linser brukte jeg en god del sminke fordi det var det som så best ut utfra synet mitt. Da jeg så fikk meg linser/briller og så hvordan sminken egentlig så ut for alle andre, ble det jo bare pinlig og waaay too much. Ikke sikkert, men kan jo hende det gjelder henne også? :-))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #29 Del Skrevet 18. mars 2017 Er deg ikke like greit å si: du som er så pen hvorfor skal du skjule det under så mye sminke? Anonymkode: 9740a...18d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 18. mars 2017 #30 Del Skrevet 18. mars 2017 Jeg hadde ikke giddet å si det til henne. Hun finner det nok ut selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 18. mars 2017 #31 Del Skrevet 18. mars 2017 SI IFRA!! DU MÅ REDDE HENNE MENS DU FORTSATT KAN!!... Seriøst, si ifra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 19. mars 2017 #32 Del Skrevet 19. mars 2017 På 16.3.2017 den 14.53, AnonymBruker skrev: Hva hadde dere gjort, sagt noe eller bare holdt kjeft? Anonymkode: 6cd94...3bc Ikke si en skit med mindre hun spør om hva du mener om sminken hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå