AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #1 Del Skrevet 16. mars 2017 Hun er jo egentlig en pen og søt jente (hun er faktisk MYE penere når hun bare har litt sminke på enn den klovne sminken hun kjører) men hun klarer virkelig ikke å sminke seg. Jeg vil ikke si ifra for å være frekk eller slem, men egentlig bare hjelpe henne litt. Tror ikke hun ser det selv. Hun er veldig brun (griller seg i solarium og bruker melatonin) men brynene er så utrolig mørke. Alt for mørke og veldig tykke. Så kliner hun på lag på lag med maskara. Vippene er jo veldig klumpete. Så har hun på en eller annen brun eller rosa øyenskygge. Og alltid knallrød leppestift. Gjerne med masse rouge i kinna. Jeg vet det er flere som prater negativt om hvordan hun tar på sminken, men hun er vel fornøyd med hvordan hun ser ut. Hun hadde bare sett så mye bedre ut med litt mindre sminke og litt mer nøytral. Jeg vet ikke om jeg tør å si noe. Jeg er ikke ute etter å såre henne, men hjelpe. Jeg har sett henne med lite sminke og da er hun jo så pen Hva hadde dere gjort, sagt noe eller bare holdt kjeft? Anonymkode: 6cd94...3bc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #2 Del Skrevet 16. mars 2017 Hvor gamle er dere? Er dere i den alderen at det er innafor å invitere til jentekveld hvor dere sminker hverandre og tester ut litt ulike looks på hverandre og lignende? Isåfall er det jo bare å invitere et par tre stykker til en koselig kveld, og så må dere rose venninna di opp i skyene når du har sminket henne sånn du tenker, og se om hun tar hintet. Anonymkode: dbba1...e94 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #3 Del Skrevet 16. mars 2017 Prøv å gi komplimenter når hun har lite eller ingen sminke. "Så utrolig pen du var idag, har du gjort noe annerledes?". Anonymkode: 51935...00b 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 16. mars 2017 #4 Del Skrevet 16. mars 2017 Du vil henne vel, ikke sant? Da må du ta det opp på en pen måte. Hvis du sier til henne at folk snakker om henne, så bryter du henne bare ned. Det vil være bedre å si noe sånt som «Vet du hva jeg tror du vil kle?» og så foreslå noe nøytralt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 16. mars 2017 #5 Del Skrevet 16. mars 2017 Enige med de over. Ikke si det rett ut med en gang. Gi henne komplimenter når hun har lite sminke på seg. Kanskje hun tar hintet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #6 Del Skrevet 16. mars 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gamle er dere? Er dere i den alderen at det er innafor å invitere til jentekveld hvor dere sminker hverandre og tester ut litt ulike looks på hverandre og lignende? Isåfall er det jo bare å invitere et par tre stykker til en koselig kveld, og så må dere rose venninna di opp i skyene når du har sminket henne sånn du tenker, og se om hun tar hintet. Anonymkode: dbba1...e94 Vi er begge 26. Sikkert derfor mange reagerer. Men det hørtes ut som en god ide. Om jeg kan gjøre sminken hennes en dag. Ts Anonymkode: 6cd94...3bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #7 Del Skrevet 16. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Prøv å gi komplimenter når hun har lite eller ingen sminke. "Så utrolig pen du var idag, har du gjort noe annerledes?". Anonymkode: 51935...00b Dette funket for meg med en venninne. Vi jobbet samme sted, og en fyr som vi også jobbet med ble vi ganske gode kompiser med. Så jeg og han avtalte at hver gang vi så henne i naturlig sminke eller uten sminke skulle vi kommentere hvor bra hun så ut i dag og slikt (ikke kommentere sminken direkte, men mer sånn "Åj, i dag så du skikkelig bra ut", "Så urolig pen du var i dag" osv.). De dagene med masse og unaturlig sminke kommenterte vi ikke noe angående utseende hennes i det hele tatt. Tok litt tid så gradvis var det flere og flere dager uten all sminken. Kanskje litt slemt, men hun ser egentlig skikkelig bra ut, men med all sminken så... Da hun først begynte på jobben trodde alle at hun var utlending og 30 år gammel, hun var 20 og helt norsk med naturlig blondt hår (men farget det mørkt). Anonymkode: fe31e...8a4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #8 Del Skrevet 16. mars 2017 Det er vel det samme hva alle andre tenker om sminken hennes. Det viktige er jo at hun trives med det selv. Personlig ville jeg ha sett forbi dette og latt henne gå med det som gjør at hun føler seg vel. Dersom du hører noen snakke stygt om henne forstår jeg ikke hvorfor du ikke setter dem på plass. Anonymkode: 0e029...1cb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #9 Del Skrevet 16. mars 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel det samme hva alle andre tenker om sminken hennes. Det viktige er jo at hun trives med det selv. Personlig ville jeg ha sett forbi dette og latt henne gå med det som gjør at hun føler seg vel. Dersom du hører noen snakke stygt om henne forstår jeg ikke hvorfor du ikke setter dem på plass. Anonymkode: 0e029...1cb For å hjelpe henne til å se bedre ut enn verre ut? Det er jo lov å hjelpe venninnene sine. Det er det venner er for. Hadde venninnen min hatt forferdelig fett og brusete hår, så kunne jeg sagt noe forsiktig. Mange setter pris på det. Ikke alltid man ser hvordan man egentlig ser ut. Jeg liker i hvertfall når folk er ærlige enn å bare jatte med. Hvordan vet du at ts ikke har sagt noe eller satt de på plass som du sier? Anonymkode: 501bc...c59 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiteful Skrevet 16. mars 2017 #10 Del Skrevet 16. mars 2017 Hadde det vært meg ville jeg ha ønsket å få høre sannheten. Har dager hvor jeg bare er helt blind og sminker meg dritstygt, også har kanskje noen tatt bilde av meg på skolen (tullebilder blant venner), og først DA skjønner jeg hvor stygg sminka er. Andre ganger har jeg kommet hjem fra skolen og foreldrene mine har stirra meg i senk og spurt hva i alle dager jeg har gjort med ansiktet. Blir sååå sinna når vennene mine ikke sier ifra! Det er jo bare utrolig flaut å gå rundt med stygg sminke. Jegsyns du skal si til henne! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #11 Del Skrevet 16. mars 2017 Hun har ikke et navn som begynner på T, naturlig rødt hår og bor i Oslo vel? Anonymkode: 3a19b...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 16. mars 2017 #12 Del Skrevet 16. mars 2017 Jeg ville ikke sagt noe faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. mars 2017 #13 Del Skrevet 16. mars 2017 Hun har helt sikkert et speil eller to hun kan se seg selv i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 16. mars 2017 #14 Del Skrevet 16. mars 2017 Inviter henne med når de har gratis sminkeveiledning på en eller annen butikk! De har det av og til på body shop og noen parfymerier. Og gjør en 'dag' ut av det, med f eks lunch etterpå. Da får han noen tips... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 16. mars 2017 #15 Del Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev: Inviter henne med når de har gratis sminkeveiledning på en eller annen butikk! De har det av og til på body shop og noen parfymerier. Og gjør en 'dag' ut av det, med f eks lunch etterpå. Da får han noen tips... HUN selvfølgelig, ikke han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #16 Del Skrevet 16. mars 2017 Enig med de som sier at du kan gi henne komplimenter når hun har lite sminke. Jeg må bra: Melatonin er et hormon som forteller hjernen at det er sovetid så det skal bli lettere å sovne. Har lite sammenheng med solarium. Man får det på resept som innsovning. Anonymkode: d7fb7...252 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 16. mars 2017 #17 Del Skrevet 16. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enig med de som sier at du kan gi henne komplimenter når hun har lite sminke. Jeg må bra: Melatonin er et hormon som forteller hjernen at det er sovetid så det skal bli lettere å sovne. Har lite sammenheng med solarium. Man får det på resept som innsovning. Anonymkode: d7fb7...252 Tenker ts mente MelatonAn. Ser jeg helt jævlig ut, så vil jeg gjerne folk sier det enn å holde kjeft. Men sånn at hun ikke blir såret, så ros henne når hun går med lite eller uten sminke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurepoix Skrevet 16. mars 2017 #18 Del Skrevet 16. mars 2017 Si til henne at folk tror at hun enten er prostituert eller en mann i drag pga. den overdrevne sminkinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurepoix Skrevet 16. mars 2017 #19 Del Skrevet 16. mars 2017 (endret) 4 minutter siden, Hurepoix skrev: Si til henne at folk tror at hun enten er prostituert eller en mann i drag pga. den overdrevne sminkinga. Eller send anonyme meldinger til henne, slik at hun forstår det: - Hei, hvor mye skal du ha for et ligg? For du selger vel, sånn som du er spjåka ut, søtnos? - Hei, er du transetøs? Liker transer som går all ut med masse sminke! Møte meg? xx fra tranny-lover. Endret 16. mars 2017 av Hurepoix 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #20 Del Skrevet 16. mars 2017 Ville kanskje heller sagt ifra om melanotan og solariumsbruken hennes, da dette kan være svært skadelig? Melanotan er skumle greier, og man vet jo enda ikke de langsiktige bivirkningene... Anonymkode: c6206...2c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå