Gå til innhold

De som hater Tinder...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Korrekt! Jeg liker ikke Tinder, men jeg har ikke misl

Anonymkode: 2156a...7eb

....mislikt menneskene 😉

Jeg har jo fine venner som er på Tinder og.

Anonymkode: 2156a...7eb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ulike grunner for å ikke like tinder for menn og kvinner:

Menn sweiper til høyre på 45% av proflinene de ser gjennom. 1/3 av menn oppgir at de sweiper til høyre på alt av ulike grunner. De ønsker å se hvor mange matcher de får og hvem de matcher med. Flere menn bruker bare appen for sex.

Kvinner sweiper kun til høyre på 15% av profilinene de ser gjennom. Statistikk fra nettdating viser at de kjekkeste mennene får mest respons. Dette viser andre undersøkelser også. Det er de kjekkeste mennene som får mest matcher på tinder naturlig nok. Det sier seg selv at når menn sweiper til høyre på 45% av damene og kvinner sweiper til høyre på 15% så blir det en stor skjevfordeling når det gjelder antall matcher melliom kjønnene. Dette skaper et stort press på menn og kvaliteten på meldingene de må sende for å i det hele tatt få skrevet flere enn to tre setinger frem og tilbake. En vakker dame som sweiper til høyre på alle har gjerne en matchrate på 72%, mens en kjekk mann som sweiper til høre har matchrate på 31%. Er du blant toppen av menn og sweiper til høyre på 100 profiler får du 31 matcher. Vanlige menn får svært få matcher.

Jeg synes du gjør smart i filtrere ut useriøse menn ts, men hva hvis du er i en posisjon hvor alle matchene dine og de du er interessert i er useriøse menn? Da hjelper det ikke å filtrere bort. En løsning for enkelte kunne vært å sette en lavare standard, men folk ønsker ikke å være med noen de ikke er tiltrukket av. For de som er i en posisjon hvor  seriøse menn tar initiativ så lønner deg seg å filtrere, absolutt.

Når det gjelder menn så vil man ikke oppleve stor suksee med mindre man er blant topp 20%. Det er også en av grunnene til at 1/3 av menn sweiper til høyre på alle. Det er desverre utseende som er inngangsbiletten. Har man først kommet forbi den kneiken må man føre gode nok smataler til ikke å bli fadet ut. 

Anonymkode: 97a5e...ab7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har nettopp lastet ned Tinder. Det er jo ikke rart du er positiv innstilt! Du har jo ingen erfaring.
Skjønner jo godt at mange som har hatt det en stund og blitt lurt trill rundt misliker det. Det er ikke alle som klarer å luke ut drittsekker med det første og Tinder er en nydelig app for de som er flinke til å manipulere. Jeg har heldigvis ikke opplevd noe sånt, mitt problem med Tinder er at jeg ikke klarer å holde interessen lenge nok. Jeg liker å få matcher, det er jo en form for bekreftelse, men ofte så forsvinner interessen min for mannen etter en samtale. Muligens Tinder ikke stimulerer meg nok rett og slett og det synes jeg er kjipt for jeg liker at jeg har mulighet til å treffe så mange bare ved ett tastetrykk! Synes også det er mange menn som er litt for hissige - sletter deg hvis du ikke svarer innen en time og sender deg en sur melding. Det hjelper vel ikke akkurat på interessen :P men jeg hater ikke Tinder. Jeg synes det er ganske genialt, og så og si alle i min aldersgruppe (20 årene) er jo der.

Anonymkode: 9a3cb...d35

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bare å lese seg opp på manipulering og toxic people. Luker ut folk bedre da.

De som sletter uten grunn er :hoho:intet tap;)

Anonymkode: ff9ca...57e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, JackIost skrev:

Det var ikke jeg som brakte tøff eller ikke tøff på banen, men når man diskuterer saken med en som konstant velger å bruke AB-funksjonen så virker det noe merkelig :)

Du greide virkelig ikke å legge det fra deg, du har fått deg en virkelig hangup ser jeg? Let it go og skriv noe relatert til debatten eller la være å svare. 

Anonymkode: 0e350...22f

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du greide virkelig ikke å legge det fra deg, du har fått deg en virkelig hangup ser jeg? Let it go og skriv noe relatert til debatten eller la være å svare. 

Anonymkode: 0e350...22f

Trådens tema er "de som hater Tinder".

Mitt bidrag er at de menn som er negative typisk er men som ikke får noe særlig respons der, noe du selv gav uttrykk for, er ikke verre enn det :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tinder er ikke bra. Man får bare depresjoner, dårlig selvtillit og spiseforstyrrelser av det. Menn som er på Tinder er umoralske og sexkåte. Som bare vil tømme seg i flest mulig damer. 0 respekt. 

Anonymkode: 23f74...a06

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tinder er ikke bra. Man får bare depresjoner, dårlig selvtillit og spiseforstyrrelser av det. Menn som er på Tinder er umoralske og sexkåte. Som bare vil tømme seg i flest mulig damer. 0 respekt. 

Helt enig!

Anonymkode: 6c7df...c17

• Liker 2
Skrevet

Syns tinder virker som et sex sted har en Veninne som er der for og møte nye og pule og kaste på dør . Tror ikke man finner en seriøs partner så lett der . Aldri brukt tinder og møtte samboer via venner 

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går jo begge veier da. Du må jo innse at Tinder er en sexapp og ikke forvente å finne verken seriøse menn eller kvinner innpå der.

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, hocane skrev:

Det går jo begge veier da. Du må jo innse at Tinder er en sexapp og ikke forvente å finne verken seriøse menn eller kvinner innpå der.

Hva med de som finner kjæresten sin på tinder da? Jeg var i et bryllup i Argentina i sommer. Hun var norsk og han fra Argentina. Møttes på tinder da han var på jobbreise i Norge. Er ikke sånn at man MÅ ha sex med folk fra Tinder. Folk er jo ute etter forskjellige ting. Jeg mener bare at selve appen gir spesielt damer dårlig selvfølelse og negative tanker. Jeg slet ikke så mye med spiseforstyrrelser før jeg begynte med Tinder. Har så klart sletta appen nå. Og det er pga menn har 0 respekt for kvinner lenger. Selv om jeg ikke lot noen smitte meg med gonoréen sin da jeg var på Tinder, så kan jeg jo føle meg dårlig likevel. 

• Liker 1
Skrevet
På 16. mars 2017 den 14.20, hocane skrev:

Folk som hater tinder er stort sett personer med dårlig utseende. Tinder er en sexapp, så ja har du ikke et over average utseende kommer du ikke til å få mange matcher. Det er ingen grunn til å hate appen

Haha, det der var dagens :ler:

Gjest Cartman
Skrevet
På ‎16‎.‎03‎.‎2017 den 14.17, AnonymBruker skrev:

Mange menn og noen kvinner bruker Tinder for å få seg noe. Det er derfor en god del menn liker alle damer de kommer over, uavhengig av om damene har et badekar som profilbilde. Det er derfor kvinner får mange matcher. Tinder blir dårlig likt blant annet fordi det er mange menn som kun er ute etter sex. Når man finner ut at en bare var et tall i en lang rekke med damer fyren har ligget med blir man litt irritert, spesielt om man var ute etter noe mer. Tinder blir også dårlig likt fordi det er såpass få ting å gå etter når man skal vurdere en person. Det blir en veldig overfladisk vurdering pga. en baserer seg kun på bilder. En og annen bruker skriver bitte litt, men de fleste skriver igenting i bioen sin.Har fortsått det sånn at det er mange kvinner som heller ikke gjør det. Viktig ting som sjarm, humor, kroppspråk og andre personlig trekk uteblir så og si helt til du møter daten. Det er også mindre spenning med Tinder enn om man bruker andre steder for å få dater.

Det er derfor jeg bruker det som et supplement. Ikke noe annet. Mer som tidsfordriv til jeg finner den store kjærligheten.

Anonymkode: e6f8a...dca

Min erfaring er at damene er like gale etter sex. Personlig er jeg ikke ute etter kun sex, men noen damer er det. Jeg snakker ikke om falske profiler, men unge norske damer.

Gjest Cartman
Skrevet
På ‎16‎.‎03‎.‎2017 den 14.53, hocane skrev:

Jeg mener, hvis kvinner har lyst til å ta initiativ er jeg glad hvis de gjør det. Men hvis de ikke gjør det kommer jeg som mann til å gjøre det, er full klar over en mann biologiske rolle når det gjelder dating, og rømmer ikke fra det ansvaret.

Hva hadde verden vært uten ansvarsbevisste mennesker som deg? Jeg gleder meg til den dagen du er gift. Hvis kona har lyst til å ta oppvasken er jeg glad, men jeg rømmer ikke fra ansvaret. Jeg tar oppvasken, da det er det menn gjør. Oppvask er vår biologiske rolle. Vi er menn. Menn tar ansvar.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror egentlig at grunnen til at folk er så missfornøyd med Tinder, er at de fleste legger ALTFOR store krav til dem de skal møte. Så de møter kun de menneskene som ser veldig bra ut på bilder etc (og som oftest vet jo disse folka at de ser bra ut) så da ender det kun opp i en "tøm og røm" situasjon.

Anonymkode: 713c6...ebc

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror egentlig at grunnen til at folk er så missfornøyd med Tinder, er at de fleste legger ALTFOR store krav til dem de skal møte. Så de møter kun de menneskene som ser veldig bra ut på bilder etc (og som oftest vet jo disse folka at de ser bra ut) så da ender det kun opp i en "tøm og røm" situasjon.

Det tror ikke jeg faktisk. Problemet er at menn på Tinder (uttaler meg om menn siden jeg er dame) ser ut til å miste all sosial intelligens. Siden de sender meldinger som "Har lyst å slikke rumpehullet ditt". Hvilke damer synes slike meldinger er sjarmerende?

Og alle disse som later som de vil ha noe seriøst og stikker etter de har fått tømt den gonoréinfiserte sæden sin. Det er så patetisk og uglamorøst. Jeg har nesten mer respekt for de mannfolka som skriver på Tinder at de er ute etter sex. Da kan man lissom ikke bli skuffa heller. 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror ikke jeg faktisk. Problemet er at menn på Tinder (uttaler meg om menn siden jeg er dame) ser ut til å miste all sosial intelligens. Siden de sender meldinger som "Har lyst å slikke rumpehullet ditt". Hvilke damer synes slike meldinger er sjarmerende?

Og alle disse som later som de vil ha noe seriøst og stikker etter de har fått tømt den gonoréinfiserte sæden sin. Det er så patetisk og uglamorøst. Jeg har nesten mer respekt for de mannfolka som skriver på Tinder at de er ute etter sex. Da kan man lissom ikke bli skuffa heller. 

Ja du har vel rett.
Selv er jeg ute etter noe seriøst, men de jentene jeg har truffet har bare vilt hatt seg de og. Og mange av dem vil møtes igjen og få et fast FF forhold bare...
Men sånn tror jeg det har blitt på stort sett de fleste dating appene og nettstedene nå om dagen.
Er vel bare å holde seg kald og ikke gi opp.

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt Tinder to ukers tid nå, skulle se hva det var for noe. Hvis det som befinner seg der inne representerer majoriteten av befolkningen så er det mange som ikke er ressursterke uten intigritet, moral og verdier i livet.

De prøver å få meg til å kommunisere med billedbeskjeder

De legger igjen adressen til hotell

De spør meg om snap uten og ha sagt hei ( har ikke snap )

De ber meg om personlig hjelp som til å finne bolig

De er på reise og vil finne en å snakke med da de skal til samme by

De spør om å treffe meg ( uten samtale først )

De tar kontakt uten bilde og innhold på profilen og spør om jeg har en kode

Hvis ikke jeg svarer med en gang, så sletter de profilen min. ( Bare snakk om en dag eller to )

Slike mennesker hadde jeg aldri giddet og involvere meg med i rl,det virker som om menn bruker Tinder for å få seg noe, hvem du er og hva du vil er urelevant så lenge disse får herje. Jeg anbfaler alle og være veldig skeptisk til denne formen for dating. Det er ikke høykvalitetsmenn.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt Tinder to ukers tid nå, skulle se hva det var for noe. Hvis det som befinner seg der inne representerer majoriteten av befolkningen så er det mange som ikke er ressursterke uten intigritet, moral og verdier i livet.

De prøver å få meg til å kommunisere med billedbeskjeder

De legger igjen adressen til hotell

De spør meg om snap uten og ha sagt hei ( har ikke snap )

De ber meg om personlig hjelp som til å finne bolig

De er på reise og vil finne en å snakke med da de skal til samme by

De spør om å treffe meg ( uten samtale først )

De tar kontakt uten bilde og innhold på profilen og spør om jeg har en kode

Hvis ikke jeg svarer med en gang, så sletter de profilen min. ( Bare snakk om en dag eller to )

Slike mennesker hadde jeg aldri giddet og involvere meg med i rl,det virker som om menn bruker Tinder for å få seg noe, hvem du er og hva du vil er urelevant så lenge disse får herje. Jeg anbfaler alle og være veldig skeptisk til denne formen for dating. Det er ikke høykvalitetsmenn.

Jeg blir slettet om jeg ikke svarer på noen timer! :hoho:Drittlei menn som spør om snap og. Gidder da ikke å sende mange bilder av meg selv til noen jeg ikke engang har snakket med!
Veldig mye rart der inne ja, men skjønner ikke at du matcher med folk uten bilde! Tenker de er opptatte og ikke tør å legge ut bilde.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir slettet om jeg ikke svarer på noen timer! :hoho:Drittlei menn som spør om snap og. Gidder da ikke å sende mange bilder av meg selv til noen jeg ikke engang har snakket med!
Veldig mye rart der inne ja, men skjønner ikke at du matcher med folk uten bilde! Tenker de er opptatte og ikke tør å legge ut bilde.

Jeg skjønner ikke det heller, matcher med en uten bilde som spør etter kode. Hadde aldri sendt snap til fremmede, når voksne menn spør meg om det ( ikke så mye samtale før ) så får de ikke respekt fra meg. Heller ikke til de som jeg ikke svarer med en gang og derfor sletter meg.

Nei, det er mye rart der inne, men det presenterer også befolkningen, det er noe å tenke over det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...