Gå til innhold

Jævla DNB!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

52 minutter siden, minsinn skrev:

Da kan jeg forklare deg at noen av oss har regninger å betale, og trang timeplan for å få anledning til å logge seg inn i banken for å få gjort dette. Når man da gang på gang opplever at når du har satt av tid, og anledning - du må tross alt ha både en PC tilgjengelig og sørge for at du ikke blir forstyrret mens du holder på, ja da funker ikke banken, da kommer man etterhvert til et punkt der nok er nok. En del av oss har også veldig mye annet å bruke tiden vår på enn å sitte å sjekke om nettbanken er oppe eller ikke.

Om du fortsatt ikke kan forstå problemet burde du prøve det selv: La være å betale regninger hver gang du har tid og anledning til det.

Jeg har efaktura og avtalegiro, så jeg bruker ikke særlig tid på å legge inn regninger. Anbefaler dette generelt sett til alle. 

Anonymkode: b2c86...d73

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Firmaet min mann jobber i har DnB og når f.eks og betalinger faller ut, noe de selv har bekreftet, så gjør det at det og går utover usaklige tredjeparter.

 

"Usaklige" tredjeparter?? Du mener kanskje uskyldige tredjeparter? At de er usaklige, har vel ingenting med pengene deres å gjøre :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JackIost skrev:

Har ikke direkte med NAV å gjøre. 

Men skjønner på populariteten av innlegget ditt at sannheten svir :)

 

kutt ut personangrepene din. Forøvrig tror jeg ikke noen bryr seg så mye om meningene dine. 

Anonymkode: 9e61b...6a8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kutt ut personangrepene din. Forøvrig tror jeg ikke noen bryr seg så mye om meningene dine. 

Anonymkode: 9e61b...6a8

De som angriper et firma med et slikt surt innlegg må tåle å bli motsagt :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ved et hackerangrep, kan eventuelt hackere også stjele pengene som vi har på konto i DNB? (Bekymret)

Anonymkode: 4a6c1...ef3

Det er jo ikke et problem for kundene, men banken. Banken vil jo ordne opp i dette dersom dette skulle skje. 

Anonymkode: b2c3f...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, minsinn skrev:

Da kan jeg forklare deg at noen av oss har regninger å betale, og trang timeplan for å få anledning til å logge seg inn i banken for å få gjort dette. Når man da gang på gang opplever at når du har satt av tid, og anledning - du må tross alt ha både en PC tilgjengelig og sørge for at du ikke blir forstyrret mens du holder på, ja da funker ikke banken, da kommer man etterhvert til et punkt der nok er nok. En del av oss har også veldig mye annet å bruke tiden vår på enn å sitte å sjekke om nettbanken er oppe eller ikke.

Om du fortsatt ikke kan forstå problemet burde du prøve det selv: La være å betale regninger hver gang du har tid og anledning til det.

Da er man fryktelig firkantet og lite fleksibel, eller har forferdelig liten økonomisk fornuft som venter til siste liten med å betale regninger. Man må regne med at det av og til skjer feil i systemer, og at ting ikke går helt som man har planlagt. Dersom dette vipper deg av pinnen blir jeg sjokkert. 

Og ja, du har jo veldig mye annet å bruke tiden din på enn å sjekke statusen på nettbanken (fem sekunders tidsbruk), slik som å være på KG. :) 

Anonymkode: b2c3f...26b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, JackIost skrev:

De som angriper et firma med et slikt surt innlegg må tåle å bli motsagt :)

 

Sa noen noe?

Anonymkode: 9e61b...6a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Million skrev:

"Usaklige" tredjeparter?? Du mener kanskje uskyldige tredjeparter? At de er usaklige, har vel ingenting med pengene deres å gjøre :fnise:

Beklager autokorrekturen min slo seg vrang, og jeg glemte å korrekturlese, men antar likevel at de fleste her inne er oppegående nok til å skjønne hva jeg mente

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, JackIost skrev:

De som angriper et firma med et slikt surt innlegg må tåle å bli motsagt :)

 

Ja for all del, det er stakkars lille DNB som trenger støtte og forståelse her ... 

Til orientering er jeg en stort sett godt fornøyd DNB-kunde med penger på bok og er mange år unna forrige NAV-utbetaling, men jeg synes likevel du oppfører deg lite sympatisk. 

Anonymkode: c6cc3...cde

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, JackIost skrev:

De som angriper et firma med et slikt surt innlegg må tåle å bli motsagt :)

 

sa hun som ikke gjøre annet enn å komme med sure innlegg selv  :laugh:

Anonymkode: 9e61b...6a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sa noen noe?

Anonymkode: 9e61b...6a8

Jeg skulle skrevet "motskrevet"..? :)

Det er vanlig å bruke "sa" i stedet for "skrev" på forum, om du har problemer med det får du skrive et klageinnlegg på språkforumet :)

 

Endret av JackIost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

sa hun som ikke gjøre annet enn å komme med sure innlegg selv  :laugh:

Anonymkode: 9e61b...6a8

Skivebom :)

Jeg har vel ikke skrevet noen sure innlegg så langt i min KG-karriere :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, JackIost skrev:

Har ikke direkte med NAV å gjøre. 

Men skjønner på populariteten av innlegget ditt at sannheten svir :)

 

Du vet at det er mange som har inntekten sin fra NAV? F.eks alderspensjonister, uføretrygda, mottakere av svangerskaps-og foreldrepenger osv. osv. Så det er ikke bare "navere" slik som du ser ut til å tro...

Anonymkode: efef6...97c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, JackIost skrev:

Jeg skulle skrevet "motskrevet"..? :)

Det er vanlig å bruke "sa" i stedet for "skrev" på forum, om du har problemer med det får du skrive et klageinnlegg på språkforumet :)

 

Du skjønte visst ikke hva jeg mente. Om du problemer med å skjønne språk kan du henvende deg til språkrådet.

Det jeg mente med sa noen noe var: Did anyone speak?

Som når en prøver å ignorere noen. :):):):):)

Anonymkode: 9e61b...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja for all del, det er stakkars lille DNB som trenger støtte og forståelse her ... 

Til orientering er jeg en stort sett godt fornøyd DNB-kunde med penger på bok og er mange år unna forrige NAV-utbetaling, men jeg synes likevel du oppfører deg lite sympatisk. 

Anonymkode: c6cc3...cde

Jeg angriper ingen som ikke selv har angrepet noen, og bare om jeg synes kritikken er urimelig :)

Det er mye overdreven kritikk mot mange "store" selskaper og kjente personer, DNB i seg selv bryr jeg meg lite om. At det er problemet med nettbanken er nok ganske sammensatt, og har mye med eksterne leverandører å gjøre, noe jeg vil tro det tar lang tid å ev. skulle skifte ut. Ellers angående DNB husker vi jo Panama Papers. Er vel den største ikke-saken i moderne tid, var knapt en sak i det hele tatt :)

Hvorfor du føler behov for å skryte av at det er lenge siden forrige NAV-utbetaling er litt vanskelig å skjønne :) Hadde kanskje vært litt mer å skryte av om du aldri hadde mottat noen :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at det er mange som har inntekten sin fra NAV? F.eks alderspensjonister, uføretrygda, mottakere av svangerskaps-og foreldrepenger osv. osv. Så det er ikke bare "navere" slik som du ser ut til å tro...

Anonymkode: efef6...97c

Som jeg skrev i innlegget du siterte, mitt innlegg hadde ingenting med NAV å gjøre :)

Personer som har så dårlig kontroll over økonomien at det er krise om en utbetaling, fra NAV eller fra annet hold, ikke kommer til et visst klokkeslett en viss dag, er nok ikke de kundene bankene er mest opptatte av å sikre seg. Burde ikke bli så mye bråk av å fortelle en slik enkel sannhet :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun der er en tråd-sabotør. Ignorer trollet. 

Anonymkode: 9e61b...6a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skjønte visst ikke hva jeg mente. Om du problemer med å skjønne språk kan du henvende deg til språkrådet.

Det jeg mente med sa noen noe var: Did anyone speak?

Som når en prøver å ignorere noen. :):):):):)

Anonymkode: 9e61b...6a8

Du er visst ikke så flink til å ignorere meg som du later som at du prøver på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Later som at du prøver? Hva slags språk er det?

Anonymkode: 9e61b...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, JackIost skrev:

Du er visst ikke så flink til å ignorere meg som du later som at du prøver på :) 

Må prøve å forklare for deg når du ikke skjønner vettu. Du skjønner jo ingenting halvparten av tiden. :troest::fnise:

Anonymkode: 9e61b...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...