AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #1 Skrevet 16. mars 2017 Nå ligger systemene deres nede igjen noe som fører til at en utbetaling jeg ventet på fra Nav idag ikke er kommet inn på konto. Nå kommer jeg til å bytte bank! Anonymkode: 9b5a0...c20 5
Fru Uperfekt Skrevet 16. mars 2017 #3 Skrevet 16. mars 2017 Så skift bank da Har selv hatt de før men skiftet av andre grunner enn deg 8
tdm900 Skrevet 16. mars 2017 #4 Skrevet 16. mars 2017 Sparebank1 er nok mye mer solide på den måten, det hender at man ikke kommer inn i nettbanken, men da er noe de har planlagt og varsler kundene om. 2
Fru Uperfekt Skrevet 16. mars 2017 #5 Skrevet 16. mars 2017 1 minutt siden, tdm900 skrev: Sparebank1 er nok mye mer solide på den måten, det hender at man ikke kommer inn i nettbanken, men da er noe de har planlagt og varsler kundene om. Problemet med sparebank 1 er at de har saksbehandlere som ikke alltid kan jobben sin. Hadde de på firma men skiftet raskt når vi fikk en saksbehandler som kun fulgte trafikklyset og ikke toknhensyn til hva vi faktisk framla. (var i forbindelse med ett lån vi trengte i 10 dager, skiftet bank og fikk lån på dagen) 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #6 Skrevet 16. mars 2017 Kanskje du skal skaffe deg en annen inntekt enn nav? og lære å kontrollere økonomien så du ikke blir helt desperat av å vente noen ekstra timer? Anonymkode: 3e60c...ef5 21
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #7 Skrevet 16. mars 2017 5 minutter siden, tdm900 skrev: Sparebank1 er nok mye mer solide på den måten, det hender at man ikke kommer inn i nettbanken, men da er noe de har planlagt og varsler kundene om. Har DNB et dårligere system enn Sparebank1, ettersom det er slik? Anonymkode: 4a6c1...ef3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #8 Skrevet 16. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du skal skaffe deg en annen inntekt enn nav? og lære å kontrollere økonomien så du ikke blir helt desperat av å vente noen ekstra timer? Anonymkode: 3e60c...ef5 Skjerp deg. Det kan være mange, mange gode grunner til at noen er avhengige av NAV. Anonymkode: c6cc3...cde 19
JackIost Skrevet 16. mars 2017 #9 Skrevet 16. mars 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå ligger systemene deres nede igjen noe som fører til at en utbetaling jeg ventet på fra Nav idag ikke er kommet inn på konto. Nå kommer jeg til å bytte bank! Anonymkode: 9b5a0...c20 Såså, det ordner seg nok Men du burde vurdere å få kontroll over økonomien slik at det ikke blir krise om du får inn penger enten senere samme dag eller en dag etterpå For øvrig er du kanskje ikke en kunde bankene slåss om 5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #10 Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, JackIost skrev: Såså, det ordner seg nok Men du burde vurdere å få kontroll over økonomien slik at det ikke blir krise om du får inn penger enten senere samme dag eller en dag etterpå For øvrig er du kanskje ikke en kunde bankene slåss om Hva er det med å nevne NAV som får folk til å bli så ekle mot andre? Et "skjerp deg" til deg også! Anonymkode: c6cc3...cde 22
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #11 Skrevet 16. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har DNB et dårligere system enn Sparebank1, ettersom det er slik? Anonymkode: 4a6c1...ef3 Det skjer svært ofte hos Dnb. Dette er den største drittbanken noensinne med høye gebyrer og stadige feil som fører til at man ikke kommer inn på nettbank og kontofon. Brukere får ikke betalt regninger og inntekt blir utbetalt forsent pga dette. Helt jævlig. Det burde opprettes ett felles søksmål fra tidligere kunder mot DNB. Makan til jævlig råtten inkompetent bank. Finnes ingen unnskyldning. Anonymkode: 9b5a0...c20 5
tdm900 Skrevet 16. mars 2017 #12 Skrevet 16. mars 2017 23 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Problemet med sparebank 1 er at de har saksbehandlere som ikke alltid kan jobben sin. Hadde de på firma men skiftet raskt når vi fikk en saksbehandler som kun fulgte trafikklyset og ikke toknhensyn til hva vi faktisk framla. (var i forbindelse med ett lån vi trengte i 10 dager, skiftet bank og fikk lån på dagen) Nja, men når banken ikke vil låne ut penger ukritisk er det en årsak til det mener jeg. Jeg kjenner til hva du er inne på der 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #13 Skrevet 16. mars 2017 DNB gikk hardt ut mot Evry og la all skylden på dem, bygde seg sitt eget system osv. Problemene står nå i kø(fortsatt), mens de gjenværende hos Evry (Handelsbanken, Sparebank1 osv) ikke sliter på langt nær like mye. Burde de be Evry om unnskyldning? Selskapet måtte nedbemanne når de mistet DNB. Anonymkode: b2c86...d73 1
anneh95 Skrevet 16. mars 2017 #14 Skrevet 16. mars 2017 Synes ikke DnB er noen drittbank. Det er en sikker bank som driver effektivt. ja, det er en storbank, men også en bank med trygg og sikker økonomi. I tillegg digger jeg det de har gjort med Vipps!! 6
anneh95 Skrevet 16. mars 2017 #15 Skrevet 16. mars 2017 At banken ligger "nede" betyr kanskje at de oppdaterer tjenesten?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #16 Skrevet 16. mars 2017 17 minutter siden, anneh95 skrev: At banken ligger "nede" betyr kanskje at de oppdaterer tjenesten? Nei. Ifølge flere aviser på nett og DNB's facebook side så er det alvorlige feil med de jævla systemene deres nok en gang. Anonymkode: 9b5a0...c20 2
Fru Uperfekt Skrevet 16. mars 2017 #17 Skrevet 16. mars 2017 55 minutter siden, tdm900 skrev: Nja, men når banken ikke vil låne ut penger ukritisk er det en årsak til det mener jeg. Jeg kjenner til hva du er inne på der Var mer det at saksbehandler ikke engang ville se på bevisene på at vi var kredittverdige. Som sagt gikk vi inn til en konkurrent samme dag med samme bevis og forespørsel og fikk på dagen.
Fru Uperfekt Skrevet 16. mars 2017 #18 Skrevet 16. mars 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: DNB gikk hardt ut mot Evry og la all skylden på dem, bygde seg sitt eget system osv. Problemene står nå i kø(fortsatt), mens de gjenværende hos Evry (Handelsbanken, Sparebank1 osv) ikke sliter på langt nær like mye. Burde de be Evry om unnskyldning? Selskapet måtte nedbemanne når de mistet DNB. Anonymkode: b2c86...d73 Kanskje Er jo artig at de som fremdeles bruker Evry har mindre nedetid
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #19 Skrevet 16. mars 2017 Jeg har Skandiabanken, og det skjer av og til der også. Både planlagt nedetid (det tar de gjerne på minst mulig forstyrrende tidspunkter) og feil som oppstår så deler av systemet blir utilgjengelige fram til det rettes opp. Det er mildt irriterende når du skulle ha gjort noe, men jeg klarer ikke helt å sette meg inn i det voldsomme raseriet, gitt. Er det noe som ikke funker, så venter man noen timer, og da er det som regel i orden. Det finnes verre problemer, liksom, og systemet er vel neppe nede i dagevis i DnB heller? Anonymkode: 54b93...69e 7
Ruccula Skrevet 16. mars 2017 #20 Skrevet 16. mars 2017 Noen som vet når systemet skal fungere igjen? Jeg skulle gjerne ha fått vipset over noen penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå