Gjest Maritav Skrevet 17. mars 2017 #21 Del Skrevet 17. mars 2017 Skulle nesten trodd dette var her jeg bor. Røyking i bygården ofte og en lukt i trappeoppgangen som ikke er mulig å ta feil av. Heldigvis har jeg ikke vindu inn mot bygården, da hadde jeg klaga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bopera Skrevet 17. mars 2017 #22 Del Skrevet 17. mars 2017 (endret) På 15.3.2017 den 15.50, Glad sørlandsjente skrev: Ok! De er ikke så flinke til å følge andre husordensregler og det står i klartekst i oppgangen at røyking ikke er tillatt på det området, at man må gå langt vekk fra selve bygården før man fyrer opp. Men dette er jo ulovlige stoffer, de kaster også sneipene til hasjen rundt i bakgården, og vi har barn som leker der. Jeg synes ikke det er okay at de røyker hasj her vi bor. Har prøvd å ringe på flere ganger, sendt mail og sms men får ikke noe svar. Har de en liten Jack Russel terrier også? For det høres helt ut som samme situasjon som vi var i...de røyket i bakgården, som var full av sneiper og lignende, og de nektet å svare på henvendelser. Vi har heldigvis flyttet. Endret 17. mars 2017 av bopera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glad sørlandsjente Skrevet 17. mars 2017 Forfatter #23 Del Skrevet 17. mars 2017 46 minutter siden, Maritav skrev: Skulle nesten trodd dette var her jeg bor. Røyking i bygården ofte og en lukt i trappeoppgangen som ikke er mulig å ta feil av. Heldigvis har jeg ikke vindu inn mot bygården, da hadde jeg klaga! Ja, sånn er livet i byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glad sørlandsjente Skrevet 17. mars 2017 Forfatter #24 Del Skrevet 17. mars 2017 40 minutter siden, bopera skrev: Har de en liten Jack Russel terrier også? For det høres helt ut som samme situasjon som vi var i...de røyket i bakgården, som var full av sneiper og lignende, og de nektet å svare på henvendelser. Vi har heldigvis flyttet. Nei ingen hund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #25 Del Skrevet 19. mars 2017 Har samme problem.. lukten siver ut av leiligheten til styrelederen Hehe.. Anonymkode: d1534...45e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #26 Del Skrevet 19. mars 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Har samme problem.. lukten siver ut av leiligheten til styrelederen Hehe.. Anonymkode: d1534...45e Whoopsi en hasjrøykende Narvestad... Anonymkode: 9baff...bca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #27 Del Skrevet 19. mars 2017 Hvor mange er det som leier der da? Hvilken års alder er det snakk om? Anonymkode: b6bbd...dd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 19. mars 2017 #28 Del Skrevet 19. mars 2017 I blokka vi bor i er det ikke lov å røyke på fremsiden der ytterdøra er, fordi luftventilene er på den siden og når det blir røyket utenfor så siver røyklukta inn på soverommene til folk og det setter seg i dynetrekkene osv. Minner bare naboen på reglene også går det somregel greit, men min samboer er også styreleder så de tørr vel ikke annet Se i reglene hos dere om dere bor i borettslag/sameie, står det noe om det så minn de på reglene, evt snakk med noen i styret og be de om å ta en prat med vedkommende. Trenger ikke å gjøre det så vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå