Gå til innhold

Kan jeg kreve at eksmannen forsørger meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spørs hvilken utdannelse, jeg vil absolutt påstå min er veldig spisset. Dessverre spisset til et marked som ikke lenger er så hett. Det er ikke bare for meg å "ta noen kurs" og så vil jeg ha en relevant utdanning igjen...

TS

Anonymkode: 4ea1f...1a3

Jobber selv innenfor data og det ER bare å søke jobber. Er du flink, kan du nok sitte hjemme å jobbe.

Anonymkode: 7a102...8ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jobber selv innenfor data og det ER bare å søke jobber. Er du flink, kan du nok sitte hjemme å jobbe.

Med en utdatert utdannelse og et tiår med hull på cvén så er jeg ikke først i rekken kan du si. Jeg har søkt jobber og kommer til å fortsette å søke jobber, men det er alt annet enn lett. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2017 den 9.05, AnonymBruker skrev:

Jeg stusser også på hvordan du kan mene at boligen deres er verdt 6 millioner dersom det virkelig ikke er noen jobber der. Kan du forklare dette, TS? 

Anonymkode: 15da2...89c

Det skjønner ikke jeg heller. En normal bolig der det ikke finnes jobber er ikke verdt 6 mill. Det nekter jeg å tro faktisk. Max 2 mill på en bolig langt uti gokk (som ts sier), der det ikke finnes jobber.

Endret av Majott
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med en utdatert utdannelse og et tiår med hull på cvén så er jeg ikke først i rekken kan du si. Jeg har søkt jobber og kommer til å fortsette å søke jobber, men det er alt annet enn lett. 

TS

Utdatert??? Selv ikke ei med opplæring på Word Perfect er utdatert. Data er ikke gått av moten!

Det å gå hjemme er ikke hull i cv'en.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må oppdatere oss på når du snakker med mannen din, hva han sier og hva evt advokat sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2017 den 13.04, Majott skrev:

Det skjønner ikke jeg heller. En normal bolig der det ikke finnes jobber er ikke verdt 6 mill. Det nekter jeg å tro faktisk. Max 2 mill på en bolig langt uti gokk (som ts sier), der det ikke finnes jobber.

Haha, jeg bor på et pittelite drittsted, hvor absolutt ingen andre bor (føles det som). Vi hadde 10 konfirmanter sist vår, og 8 barn starter i 1. klasse til høsten - og til og med vi har sykehjem, legekontor og butikk. Barnehage og rådhus har vi også! Vi kjøpte oss enebolig rett før jul, 300 kvm og enorm hage - fikk den for 1,5 mill på åpent marked. 

Så jeg lurer også veldig på hvor TS bor. Umulig å få jobb, absolutt ingen fasiliteter, en dagsreise til nærmeste sentrum, og så får de 6 mill for boligen? Synes dette lukter påsketroll.

Anonymkode: edf43...0ff

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha, jeg bor på et pittelite drittsted, hvor absolutt ingen andre bor (føles det som). Vi hadde 10 konfirmanter sist vår, og 8 barn starter i 1. klasse til høsten - og til og med vi har sykehjem, legekontor og butikk. Barnehage og rådhus har vi også! Vi kjøpte oss enebolig rett før jul, 300 kvm og enorm hage - fikk den for 1,5 mill på åpent marked. 

Så jeg lurer også veldig på hvor TS bor. Umulig å få jobb, absolutt ingen fasiliteter, en dagsreise til nærmeste sentrum, og så får de 6 mill for boligen? Synes dette lukter påsketroll.

Anonymkode: edf43...0ff

Eller at TS ønsker den skulle være verdt 6 millioner, så hun kunne ta halve verdiøkningen og sette inn på kontoen sin.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...