Gå til innhold

Forandret væremåte etter å ha kommet ut av skapet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har ingenting i mot homofile, men jeg undrer meg på hvorfor noen av dem blir så annerledes i væremåten sin etter at de har kommet ut som homofile? Jeg vet om to stk som oppførte seg helt annerledes etter å ha kommet ut av skapet og det forvirrer meg, de er ikke til å kjenne igjen.. du skifter vel ikke personlighet selvom du forelsker deg i samme kjønn? Noen av dem oppfører seg som om de er transseksuelle. Kan det hende de har for lite testosteron i kroppen?? 

Anonymkode: 80059...efd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingenting i mot homofile, men jeg undrer meg på hvorfor noen av dem blir så annerledes i væremåten sin etter at de har kommet ut som homofile? Jeg vet om to stk som oppførte seg helt annerledes etter å ha kommet ut av skapet og det forvirrer meg, de er ikke til å kjenne igjen.. du skifter vel ikke personlighet selvom du forelsker deg i samme kjønn? Noen av dem oppfører seg som om de er transseksuelle. Kan det hende de har for lite testosteron i kroppen?? 

Anonymkode: 80059...efd

Jeg tror de har holdt inne. Altså spilt en annen væremåte før de kom ut og endelig turte være seg selv. Det er min teori

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Et par veldig feminine gutter fra min oppvekst fikk mye pes og oppmerksomhet på at de var annerledes. Så skjønner godt at noen velger å holde det inne. 

Anonymkode: 63257...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det å "komme ut av skapet" dreier jo seg mye om identitet. Det er jo naturlig å tenke at de ikke helt har vært seg selv. :)

Anonymkode: 01eff...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...