NumberSix Skrevet 3. april 2017 #481 Del Skrevet 3. april 2017 11 timer siden, Raiu skrev: Eneste gangen jeg kunne godtatt å ha CA på skjermen igjen er for å se han bli overkjørt av KriRe i en eventuell all-star sesong Åh, JA! JA! Det hadde vært fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #482 Del Skrevet 3. april 2017 Aktivitetsnivået i denne tråden gjenspeiler sesongens kvalitet. Jeg pleier vanligvis å like Paradise-trådene bedre enn selve programmet, så dette er litt kjedelig merker jeg. Anonymkode: d8ac6...cc3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherries Skrevet 3. april 2017 #483 Del Skrevet 3. april 2017 (endret) Morten liker jeg ikke lengre. Gjorde ikke han narr av Henriette? Synes egentlig hun er ganske tøff som stiller i år, siden hun røk ut på den måten hun gjorde i fjor. Endret 3. april 2017 av Cherries 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #484 Del Skrevet 3. april 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aktivitetsnivået i denne tråden gjenspeiler sesongens kvalitet. Jeg pleier vanligvis å like Paradise-trådene bedre enn selve programmet, så dette er litt kjedelig merker jeg. Anonymkode: d8ac6...cc3 Her er gullkorn fra deltakerne i PH i 2011. Anonymkode: edebe...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #485 Del Skrevet 3. april 2017 Og her er gullkorn å kose seg med fra 2012. Anonymkode: edebe...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
365vinter Skrevet 4. april 2017 #486 Del Skrevet 4. april 2017 Nå har jeg ikke sett på de siste episodene siden jeg syns de første var gørrkjedelige, så jeg tar forbehold hvis det faktisk har skjedd noe spennende der inne når jeg spør om dette: er de norske produsentene helt ELENDIGE til å velge ut deltakere? De færreste ser på Paradise Hotel for å se en gjeng som koser seg på ferie. Da blir det jo helt feil å velge ut folk som sier de ikke bryr seg om å vinne, men er der "for å ha det fett". De tidligere sesongene var så mye mer underholdende.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hugteken Skrevet 4. april 2017 #487 Del Skrevet 4. april 2017 7 timer siden, 365vinter skrev: Nå har jeg ikke sett på de siste episodene siden jeg syns de første var gørrkjedelige, så jeg tar forbehold hvis det faktisk har skjedd noe spennende der inne når jeg spør om dette: er de norske produsentene helt ELENDIGE til å velge ut deltakere? De færreste ser på Paradise Hotel for å se en gjeng som koser seg på ferie. Da blir det jo helt feil å velge ut folk som sier de ikke bryr seg om å vinne, men er der "for å ha det fett". De tidligere sesongene var så mye mer underholdende.. Synes også produksjonen har tapt seg hva gjelder å finne underholdende deltakere. I år er de utrolig likanes, men de kommer ikke med noen gullkorn, lager lite drama og generelt lite liv. Blir for kjedelig å se 10 pene ungdommer feste og fortelle groviser på et hotell i syden. Synes dessuten produksjonen er for dårlige til å lage morsomme tvister og temaer. Episodene blir så lange og kjedelige når ikke produksjonen legger opp til noe action. Slik som i går; halve episoden går med til at de to alliansene, som er mer venner enn fiender, sitter på hvert sitt rom og lager heiarop? Underholdningsverdien i det er lik null. Det hadde blitt litt bedre om det ble lagt noen føringer for hvordan heiaropene skulle være, slik at det kunne blitt litt drama og styr rundt det, men neida 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #488 Del Skrevet 4. april 2017 På 1. april 2017 den 19.03, Mippi skrev: Tenk å være så kjekk (kropp OG ansikt) og samtidig ha så bra personlighet som Alexander. Kjenner han bare via TV-skjermen, men må si jeg er veldig positivt overrasket. trodde han skulle være en skikkelig drittsekk. Men han virker som en genuint bra person. Ikke verre enn de fleste andre mennesker i det minste... Jeg kjenner Alex, og kan skrive under på at han er en veldig vittig og snill type med stor omsorg for alle rundt seg Anonymkode: 7fbac...6db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helloAdele Skrevet 4. april 2017 #489 Del Skrevet 4. april 2017 På 2.4.2017 den 14.53, AnonymBruker skrev: Syntes årets sesong er drittkjedelig! Flott at alle er venner, men skaper ikke bra TV. Ingen allianser eller noe. Lite romantikk. Lite drama. Mangler noen man kan "hate", mangler noen som holder stemninga oppe og er morro-mann. Skuffa. Og alle er så unge! Anonymkode: 50022...5b5 Morten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #490 Del Skrevet 4. april 2017 Jeg klarer ikke mislike Morten.. Ihvertfall ikke enda. Han virker da som en likanes kar som i tillegg er fin å se på. Ja han spiller, men det er jo det man er på PH for. Anonymkode: f5875...efc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablaa Skrevet 4. april 2017 #491 Del Skrevet 4. april 2017 Haha jeg elsker Sofie, hun er så herlig!!😂 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #492 Del Skrevet 4. april 2017 Alex er gørrkjedelig. Han bidrar ikke taktikkmessig, ei har han en underholdningsverdi. Håper han ryker snart. Anonymkode: d8ac6...cc3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #493 Del Skrevet 4. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Alex er gørrkjedelig. Han bidrar ikke taktikkmessig, ei har han en underholdningsverdi. Håper han ryker snart. Anonymkode: d8ac6...cc3 Han ble bare castet fordi han er en reinspikka Ken. Anonymkode: 64333...da7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherries Skrevet 4. april 2017 #494 Del Skrevet 4. april 2017 Morten er skikkelig smart ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #495 Del Skrevet 4. april 2017 Jeg synes det er rart at Henriette er dommer nå etter at hun har valgt sin allianse. Anonymkode: d8ac6...cc3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #496 Del Skrevet 4. april 2017 Hva synes dere om bæsjingen til Martine? Anonymkode: e3797...4b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherries Skrevet 4. april 2017 #497 Del Skrevet 4. april 2017 Aleks som sier at sex bare handler om å komme, og så tror jeg Sofie sa deg om det Høres ut som om Aleks er ganske uerfaren. Var det ikke han som sa tidligere at man bare skulle pumpe dama til hun kom? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #498 Del Skrevet 4. april 2017 Akkurat nå, Cherries skrev: Aleks som sier at sex bare handler om å komme, og så tror jeg Sofie sa deg om det Høres ut som om Aleks er ganske uerfaren. Var det ikke han som sa tidligere at man bare skulle pumpe dama til hun kom? Det er søtt, han virker veldig uerfaren. Han sa "også må man bare peise på til hun kommer" 😅 Anonymkode: 64333...da7 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherries Skrevet 4. april 2017 #499 Del Skrevet 4. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er søtt, han virker veldig uerfaren. Han sa "også må man bare peise på til hun kommer" 😅 Anonymkode: 64333...da7 Det var det han sa ja. "Peise på til hun kommer" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #500 Del Skrevet 4. april 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er søtt, han virker veldig uerfaren. Han sa "også må man bare peise på til hun kommer" 😅 Anonymkode: 64333...da7 Søtt? Deg om det. Anonymkode: d8ac6...cc3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå