Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor var ikke Henote et alternativ når de skulle velge hvilken jente som fikk sitte? Fikk ikke med meg det der.

Anonymkode: 2a34a...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minesveiper
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne ikke vært mer uenig i noen av dine punkter, og synes ikke de henger på grep med noe av det vi har sett. Lurer også på hvorfor i all verden du tror Petter kommer inn igjen, selvfølgelig gjør han ikke det. Skal noen kunne komme inn, er det hvis finaledeltagerne får sjansen til å bytte partner med noen i juryen, og det hadde ingen av jentene der inne gjort. 

Anonymkode: 29a4f...b98

Heh, bare 3 par inn i finaleuken og ikke 4 som jeg av en eller annen grunn trodde. Da gir det litt mer mening å tenke på seg selv og alt det jeg har skrevet kan skrapes :fnise: Jeg endrer mening. Lunde spilte bra. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henote hadde et veldig godt hjerte. :(

Anonymkode: db285...7b6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, i en finale var det jo en jente som var raskest med å knuse kulen når de slapp likt - så jentene har jo en fordel i og med at det er kortere vei til bakken. Snakker om finalen da The Classy Girls delte pengene. Ser ut til at Isabell blir byttet ut til fordel for Henote. Tror ikke Andrea eller Kevin ønsker å bytte så da gjenstår det å se hvem som er raskest av Morten og Lunde til å slippe kulen til fordel for Sofie og Aleks.

Anonymkode: c32fd...82a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tja, i en finale var det jo en jente som var raskest med å knuse kulen når de slapp likt - så jentene har jo en fordel i og med at det er kortere vei til bakken. Snakker om finalen da The Classy Girls delte pengene. Ser ut til at Isabell blir byttet ut til fordel for Henote. Tror ikke Andrea eller Kevin ønsker å bytte så da gjenstår det å se hvem som er raskest av Morten og Lunde til å slippe kulen til fordel for Sofie og Aleks.

Anonymkode: c32fd...82a

Enig.

Lunde er den eneste i år som har spilt maks. Fått ut den antatt sterkeste spilleren tidligere (Sofie) uten at hun skjønte noe selv, og sist med fantastisk spill som demon. Hun fortjener å vinne. Håper hun slipper før Morten. Men det skjer neppe. I den finalen var det hun Malin som ofret en ny kar for Carl Aksel. Han nye hadde ikke tenkt å slippe kulen, men slapp den etter at Malin hadde sluppet;) Både Øystein som ofret Sandra og Jørgen som ofret Nina (som spilte godt) var langt foran jentene. Alle de 4 ønsket å bytte ut respektive partnere.

Er nok trolig at det blir Morten/Sofie mot Grunde/Henote og Kevin/Andrea. Desverre ryker nok Lunde.

Håper i så fall at Grunde og Henote vinner:) Men tipper nok at det blir Morten/Sofie mot Kevin/Andrea i finalen.

Ser at Sophie er der. Tipper hun kan finne på å stemme mot Morten/Sofie.

Tror Kevin og Andrea vinner. Mye kan nok stå og falle på hvem Sophie stemmer på! De har begge vært der hele tiden. Og vil nok flest stemmer.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Romario skrev:

(da jeg tror Morten ofrer Lunde også).

Det ser man jo på bildet at han gjør.

Anonymkode: d778f...b23

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor var ikke Henote et alternativ når de skulle velge hvilken jente som fikk sitte? Fikk ikke med meg det der.

Skjønte ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
1 time siden, Romario skrev:

Ellers håper jeg Grunde vinner sammen med Lunde. Skjer vel neppe. Men Grunde, Lunde, Morten og Kevin er alle verdige vinnere. Av de som er der nå er alle guttene verdige vinnere. Men av jentene er det kun Lunde. Hun er en fortjent vinner uansett hvem av de tre guttene hun skulle stått med. Og uansett hvem hun hadde stått med, hadde det paret vunnet.

Av guttene synes jeg Morten og Kevin er verdige, og jeg heier på Kevin. Grunnen til at jeg ikke synes Grunde er like verdig er fordi han har blitt sendt ut to ganger. Han ble sendt igjen fordi han har høy tv-verdi, og jeg hadde gitt Grunde tommel opp dersom han bevisst gikk inn for å lage god tv slik at produksjonen da ville ønske å sende han inn igjen. Det hadde gjort han til en meget god spiller. Jeg tror ikke han lager god tv med vilje og viten, han bare er en noe for seg selv :P Jeg liker han veldig godt fordi han er en fin fyr.

Av jentene synes jeg Lunde er den sterkeste. Andrea er også sterk, men hun hadde faktisk røket om det ikke hadde vært for Sofie. Lunde har gjort veldig mye selv.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Henote og Andre var vel ikke alternativ siden de begge ble drept av demonen/Lunde, men kom tilbake. Så de har fått "belønningen" sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evelynita
På 24.5.2017 den 23.28, AnonymBruker skrev:

Glemt at to stk hadde fredning eller?

Anonymkode: 72934...860

Hahaha jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en video med Martine og Aleks. I den kom det frem at han ikke får sove om natten. Kan det være tilfellet på hotellet også? I så fall er det ikke rart om han sov på dagtid. Han sa også noe om at han skole ikke var helt hans ting. Begynte bare å lure på om han sliter med søvn/lærevansker. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2017 den 20.59, AnonymBruker skrev:

Kunne ikke vært mer uenig i noen av dine punkter, og synes ikke de henger på grep med noe av det vi har sett. Lurer også på hvorfor i all verden du tror Petter kommer inn igjen, selvfølgelig gjør han ikke det. Skal noen kunne komme inn, er det hvis finaledeltagerne får sjansen til å bytte partner med noen i juryen, og det hadde ingen av jentene der inne gjort. 

Anonymkode: 29a4f...b98

Det hadde ingen av jentene der inne gjort? Det hadde de så absolutt, og det gjør de garantert. 

Anonymkode: 1b475...157

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.5.2017 den 2.24, The Kitten skrev:

Jeg så en video med Martine og Aleks. I den kom det frem at han ikke får sove om natten. Kan det være tilfellet på hotellet også? I så fall er det ikke rart om han sov på dagtid. Han sa også noe om at han skole ikke var helt hans ting. Begynte bare å lure på om han sliter med søvn/lærevansker. 

Jeg tror veldig mange av PH-deltakerne går innunder "skole er ikke min greie". Kan godt være at det er som du sier, men I'm just saying. 

Anonymkode: df8dc...b7d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet for et utaktisk valg av både Grunde og hun venninna av Lunde!! Sofie vil vel til Morten og Petter vil jo til Andrea.

Og Petter er som en unge, blir flau når Sofie røper hans beundring for Andrea og tåler ikke at jenter snakker om naturlige funksjoner :fnise:

Endret av tuppa
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det Kevin har gjort mot Sofie? 

Med en gang hun kommer inn,  blir det kaos.  Hun prøver fremstå så uendelig rettferdig og flott,  men både hun og Andrea er skikkelig ekle. 

Anonymkode: 85fc5...238

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det Kevin har gjort mot Sofie? 

Med en gang hun kommer inn,  blir det kaos.  Hun prøver fremstå så uendelig rettferdig og flott,  men både hun og Andrea er skikkelig ekle. 

Hva faen feiler Sofie??

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem var det som hadde sex der på slutten?

Anonymkode: 2623c...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis et dårlig valg av Grunde, egentlig. Hvis Lunde får fredning imorgen så ryker Morten, og da er Grunde eneste spiller som Sofie kan stå med og vinne. Hun har jo gitt Kevin huden full av kjeft, og hun vet at Petter ikke er like populær som Grunde. 

Hvis de utstemte skal dele ut fredning tror jeg Aleks, Andre og Soph (fordi Soph vil ha ut Morten) stemmer på Lunde. Henote stemmer Andrea. Telee stemmer enten Andrea eller Lunde (vet ikke om hun er klar over at Lunde var demonen?). 

Anonymkode: 72934...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...