AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1201 Del Skrevet 24. mai 2017 Men betyr dette at Teele og Petter røk ut? Anonymkode: 0b455...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 24. mai 2017 #1202 Del Skrevet 24. mai 2017 16 minutter siden, Minesveiper skrev: Jeg er litt enig og jeg synes ikke hun spilte så bra som de skal ha det til. Hun spilte bra med tanke på å ikke bli tatt, men hun ødela forholdet til Henote, og det kunne hun unngått. Er jo et spill. Av og til må man være egoistisk. Finaleuka står for tur. Synes hun spilte helt fantastisk. Lurte alle trill rundt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alethia Skrevet 24. mai 2017 #1203 Del Skrevet 24. mai 2017 Var det Aleks som bestemte at hun skulle bli demon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1204 Del Skrevet 24. mai 2017 2 minutter siden, Alethia skrev: Var det Aleks som bestemte at hun skulle bli demon? Ida. Anonymkode: 5a939...b82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1205 Del Skrevet 24. mai 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du Isabell får sitteplass? Skulle ikke de på hotellet bli enig om hvilken jente som skal sitte? Er vel ikke mange som ønsker Isabell sittende. Mulig jeg er helt på jordet nå Anonymkode: 86b7c...62d Fordi Martine allerede sitter og i slutten av episoden diskuterte folk hvem Kevin kom til å velge av Andrea og Henote. Det må jo bety at ingen av dem sitter. Siste jente (og siste som skal sitte) må jo da være Isabell? Men tolker det jo kun fra brøkdeler av de siste minuttene fra dagens episode. Anonymkode: 72934...860 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1206 Del Skrevet 24. mai 2017 Virker som Petter har så dårlig ordforråd. Hver gang noen sier noe, eller et brev leses opp så er det alltid "FYfaen". Anonymkode: 34310...6e2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1207 Del Skrevet 24. mai 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi Martine allerede sitter og i slutten av episoden diskuterte folk hvem Kevin kom til å velge av Andrea og Henote. Det må jo bety at ingen av dem sitter. Siste jente (og siste som skal sitte) må jo da være Isabell? Men tolker det jo kun fra brøkdeler av de siste minuttene fra dagens episode. Anonymkode: 72934...860 Tenker de diskuterte det fordi de tror Kevin får sitteplass. Regner med dette var før de har bestemt hvem av jentene som skal sitte. Og jeg ser ikke for meg at mange vil ha Isabell sittende. Men det er kun grubling fra min side også, jeg bommet totalt på hvem som var demonen Så alt kan skje. Anonymkode: 86b7c...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. mai 2017 #1208 Del Skrevet 25. mai 2017 Det jeg lurer på er hva jeg skal se på etter PH er ferdig? Følger allerede med på Paradise Hotel Danmark og der har de kommet omtrent like langt som i den norske finalen. Så sesongene er ferdig med noen dagers mellomrom. Syns forresten ikke det var særlig taktisk spilt av Lunde. Hun kastet ut partneren sin, uten å være garantert en partner i finaleuken, særlig siden hun kastet ut backupen sin også. I tillegg kastet hun ut en god venninne og det er potensielt en stemme mindre i finalen eller en eventuel seremoni for å nå finalen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1209 Del Skrevet 25. mai 2017 4 timer siden, The Kitten skrev: Det jeg lurer på er hva jeg skal se på etter PH er ferdig? Følger allerede med på Paradise Hotel Danmark og der har de kommet omtrent like langt som i den norske finalen. Så sesongene er ferdig med noen dagers mellomrom. Syns forresten ikke det var særlig taktisk spilt av Lunde. Hun kastet ut partneren sin, uten å være garantert en partner i finaleuken, særlig siden hun kastet ut backupen sin også. I tillegg kastet hun ut en god venninne og det er potensielt en stemme mindre i finalen eller en eventuel seremoni for å nå finalen. Jeg venter alltid med å se PH DK etter den norske. Da har jeg noe å se på når denne er ferdig Anonymkode: 8e581...32b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1210 Del Skrevet 25. mai 2017 10 timer siden, The Kitten skrev: Syns forresten ikke det var særlig taktisk spilt av Lunde. Hun kastet ut partneren sin, uten å være garantert en partner i finaleuken, særlig siden hun kastet ut backupen sin også. I tillegg kastet hun ut en god venninne og det er potensielt en stemme mindre i finalen eller en eventuel seremoni for å nå finalen. Det var veldig taktisk spilt av Lunde! Hun tok ut folk ingen trodde hun skulle ta ut, og derfor var det ingen som mistenkte henne. Hvis hun ikke gjorde det, ville hun jo selv ryke, så applaus til Lunde for at hun var såpass smart altså. Det med at hun sendte ut sin egen partner hadde jo ingenting å si, fordi hun visste at hun ville få en makt/fordel ved parseremonien om hun lykkes Den eneste stemmen hun kanskje mistet, er Henote sin. Henote har meldt seg på PH for å få seg en badeferie, og forstår null og niks av hvordan ting henger sammen der. Hun tar jo alt personlig, og ville aldri turt å ta så tøffe valg som Martine gjorde. Så HEIA MARTINE! Anonymkode: d3225...7d0 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 25. mai 2017 #1211 Del Skrevet 25. mai 2017 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var veldig taktisk spilt av Lunde! Hun tok ut folk ingen trodde hun skulle ta ut, og derfor var det ingen som mistenkte henne. Hvis hun ikke gjorde det, ville hun jo selv ryke, så applaus til Lunde for at hun var såpass smart altså. Det med at hun sendte ut sin egen partner hadde jo ingenting å si, fordi hun visste at hun ville få en makt/fordel ved parseremonien om hun lykkes Den eneste stemmen hun kanskje mistet, er Henote sin. Henote har meldt seg på PH for å få seg en badeferie, og forstår null og niks av hvordan ting henger sammen der. Hun tar jo alt personlig, og ville aldri turt å ta så tøffe valg som Martine gjorde. Så HEIA MARTINE! Anonymkode: d3225...7d0 . Endret 25. mai 2017 av Minesveiper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1212 Del Skrevet 25. mai 2017 11 minutter siden, Minesveiper skrev: Det var smart med tanke å overleve denne uken, og for å ikke bli avslørt, men problemet er at hun ikke har tenkt lenger enn denne uken. Hun satte partneren sin, backupen sin og en god venninne i fare. Neste uke kommer Henote og Andrea til å samarbeide om å få henne ut. Om Petter kommer inn igjen er han med på det det også. André henger ikke med noe som bare er flaks for henne egentlig for hvis han er noe oppegående så bytter han henne ut neste uke. Det Martine egentlig satser på nå er at hun kan få byttet til seg Alex igjen. Ingen av de sterke guttene vil stå med henne nå fordi hun har vist at hun ikke har noe problem medl å sende ut sine nærmeste så lenge det ikke går ut over hun selv. Samtidig vet de at hun vil bytte de ut mot Alex om hun får sjansen. Når Kevin var med på å sende ut Sofie tenkte han helt fram til finalen selv om de var midt i spillet, og han var veldig opptatt av at det ikke måtte komme ut at han var med på det. Han tenkte ikke bare den uken, men flere uker frem. Det er forskjellen. Det var iskaldt det hun gjorde, men hun kunne nok ha gjort det på en annen måte som gjorde at hun sto sterkere i finaleuken. Ikke har tenkt lengre enn denne uken? Unnskyld meg men hvor lenge nøyaktig tror du paradise varer? Neste uke er finalen, ergo er det denne uken som teller. André og Henote kommer ikke til å pønke ut noen planer for å få henne ut, for den delen av spillet er ferdig etter denne uka. Nå gjelder det å få en finaleplass, og det er alle mot alle. Det Kevin gjorde mot Sofie kan heller ikke sammenlignes med dette, da Kevin gjorde et kalkulert valg om å spille ut Sofie bak hennes rygg. Det var et skittent og dårlig spill av han og det visste han innmari godt selv. Han var veldig opptatt av at hun ikke skulle finne ut av det, men i bunn og grunn spiller det liten rolle da de fleste andre ble inkludert i hans plan og dermed vet hva slags spiller han er om han eventuelt kommer til å stå som en av finaleparene. Det tenkte han nok ikke på. Derimot var det Martine gjorde nødvendig for Hemnesberget egen overlevelse der inne. Hun fikk et hemmelig oppdrag og måtte sjekke ut om hun ikke greide det. At hun gikk mot sine egne i en slik situasjon var høyst nødvendig når vi ser hvor bra det funket. Alternativet ville være å sende seg selv hjem, og hvem er så dum når man har kommet seg til slutten? Jeg tenker også at alle der inne er oppegående nok til å skjønne dette. Jeg digger Kevin, og forstår at han måtte få ut Sofie, som lett kunne vunnet med Morten, men å sammenligne det han gjorde med et hemmelig oppdrag som Martine fikk er helt bak mål. Jeg tror forresten også André er en såpass real kar at han er oppriktig i alt han sa både når han ble stemt ut og når han fant ut at Martine var demonen. At han ikke klandrer noen og at han er takknemlig for å ha bli kjent med alle sammen. Tror ikke det Martine gjorde ville fått han til å stemme motsatt par heller om hun sitter i finalen, da han er smart nok til å skjønne hvorfor hun måtte gjøre som hun gjorde. Anonymkode: 29a4f...b98 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 25. mai 2017 #1213 Del Skrevet 25. mai 2017 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke har tenkt lengre enn denne uken? Unnskyld meg men hvor lenge nøyaktig tror du paradise varer? Anonymkode: 29a4f...b98 Du har fått med deg at man ikke kan stå alene i finalen? Endret 25. mai 2017 av Minesveiper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1214 Del Skrevet 25. mai 2017 5 minutter siden, Minesveiper skrev: Du har fått med deg at man ikke kan stå alene i finalen? I rest my case når dét var ditt eneste motargument på alt jeg skrev. Jo takk du, det er jeg fullstendig klar over. Hva var poenget ditt? Anonymkode: 29a4f...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 25. mai 2017 #1215 Del Skrevet 25. mai 2017 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: I rest my case når dét var ditt eneste motargument på alt jeg skrev. Jo takk du, det er jeg fullstendig klar over. Hva var poenget ditt? Anonymkode: 29a4f...b98 . Endret 25. mai 2017 av Minesveiper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1216 Del Skrevet 25. mai 2017 20 minutter siden, Minesveiper skrev: André burde bytte henne ut siden hun satt han i fare, men siden han ikke henger med så gjør han nok ikke det, og Henote kommer til å sende Martine ut før Andrea om hun får muligheten neste uke pga det som skjedde denne uken. Petter er nok ikke blid heller om han kommer inn igjen. Basicly så har hun ofret alle sine allierte for å komme seg til finalen bortsett fra bestevenninnen sin. Poenget overall er at hun går inn i finaleuken med et dårligere utgangspunkt enn det hun hadde mulighet til å skaffe seg. Derfor spilte hun ikke optimalt, men det var bra spilt med tanke på å ikke bli tatt. Kunne ikke vært mer uenig i noen av dine punkter, og synes ikke de henger på grep med noe av det vi har sett. Lurer også på hvorfor i all verden du tror Petter kommer inn igjen, selvfølgelig gjør han ikke det. Skal noen kunne komme inn, er det hvis finaledeltagerne får sjansen til å bytte partner med noen i juryen, og det hadde ingen av jentene der inne gjort. Anonymkode: 29a4f...b98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 25. mai 2017 #1217 Del Skrevet 25. mai 2017 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kunne ikke vært mer uenig i noen av dine punkter, og synes ikke de henger på grep med noe av det vi har sett. Lurer også på hvorfor i all verden du tror Petter kommer inn igjen, selvfølgelig gjør han ikke det. Skal noen kunne komme inn, er det hvis finaledeltagerne får sjansen til å bytte partner med noen i juryen, og det hadde ingen av jentene der inne gjort. Anonymkode: 29a4f...b98 . Endret 25. mai 2017 av Minesveiper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1218 Del Skrevet 25. mai 2017 Trodde viaplay slapp dagens episode noen timer før sending? Må hoppe i loppekassa snart... Anonymkode: 378d6...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1219 Del Skrevet 25. mai 2017 Er det flere som har lagt merke til at Henote tar alt personlig? Hu blir jo sur når Hu blir valgt eller utsatt, men det er liksom greit når hun selv knuser en kule eller velger noen. Anonymkode: b11d1...7da 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartedauden Skrevet 25. mai 2017 #1220 Del Skrevet 25. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Trodde viaplay slapp dagens episode noen timer før sending? Må hoppe i loppekassa snart... Anonymkode: 378d6...322 Ikke ved parseremonier og heller ikke i finaleuken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå