strandløva Skrevet 24. mai 2017 #1181 Del Skrevet 24. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tror dere om Morten og Isabelle, de virket litt veeel close i gårsdagens episode😬 Anonymkode: 82780...b97 Ja, tenkte at det sikkert ikkje var så gøy for Sofie å sjå, siden dei er et par no, og var ganske close mens Sofie var på hotellet. Føler at det er Isabelle som "klenger" litt på Morten? Men han har lite i mot det, ser det ut til 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NumberSix Skrevet 24. mai 2017 #1182 Del Skrevet 24. mai 2017 Liker at Paradise-deltakerne går to og to hele tiden, og liksom har lært av skrekkfilmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 24. mai 2017 #1183 Del Skrevet 24. mai 2017 Hahah i natt drømte jeg at jeg var Henote og at jeg var driit forelska i Kevin Men han var kanskje ikke såå interessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 24. mai 2017 #1184 Del Skrevet 24. mai 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er så spess med den kroppen? Han er bare slank. Anonymkode: 274e4...135 Han er ikke bare slank! Han er veltrent 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1185 Del Skrevet 24. mai 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tror dere om Morten og Isabelle, de virket litt veeel close i gårsdagens episode😬 Anonymkode: 82780...b97 Tenker at Isabelle er ganske lett på tråen og Morten er ikke den som akkurat ikke gir etter. Sofie og Morten ble jo ganske close inne på hotellet og er vel derfor de ble kjærester så raskt på utsiden. Morten virker veldig care og virker ikke ut som den mesr trofste. Anonymkode: 94001...eb7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1186 Del Skrevet 24. mai 2017 Hvorfor tror så mange at en jente er demonen? Er det ikke logisk at det er en gutt etterom guttene sitter på morgendagens parseremoni? Anonymkode: af3c0...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1187 Del Skrevet 24. mai 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror så mange at en jente er demonen? Er det ikke logisk at det er en gutt etterom guttene sitter på morgendagens parseremoni? Anonymkode: af3c0...ea7 Jeg tror det er Lunde som er demonen. Anonymkode: 113ab...5c1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. mai 2017 #1188 Del Skrevet 24. mai 2017 Hvorfor skulle Lunde ta ut sin egen partner? Hun er jo ikke garantert å få stå med en av de andre guttene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1189 Del Skrevet 24. mai 2017 Tror Lunde er demonen. Og gråtingen hennes virket fake. Anonymkode: 64333...da7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1190 Del Skrevet 24. mai 2017 Jeg tror Andrea er demonen. Fordi hun egentlig ikke vil stå med Petter, og derfor sendte hun han ut. Anonymkode: efe8e...d5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1191 Del Skrevet 24. mai 2017 Henote irriterer meg. Det er et spill for faen, og Martine spilte perfekt! Anonymkode: 5a939...b82 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1192 Del Skrevet 24. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det er Lunde som er demonen. Anonymkode: 113ab...5c1 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror Lunde er demonen. Og gråtingen hennes virket fake. Anonymkode: 64333...da7 Selvsagt har dere sett episoden tidligere i dag. Hva er poenget med å skrive her da? Takket være dere skjønte jeg jo at det var Lunde. Lure-spoiling. Anonymkode: 86b7c...62d 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 24. mai 2017 #1193 Del Skrevet 24. mai 2017 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1194 Del Skrevet 24. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt har dere sett episoden tidligere i dag. Hva er poenget med å skrive her da? Takket være dere skjønte jeg jo at det var Lunde. Lure-spoiling. Anonymkode: 86b7c...62d Lol, nei jeg ser bare når det er på TV. Anonymkode: 64333...da7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evelynita Skrevet 24. mai 2017 #1195 Del Skrevet 24. mai 2017 Det var jo for tydelig at det skulle være Morten eller Kevin. Men Martine sendte jo bare ut folk uten betydning?? Haha Skjønner ikke hva hun tenker med? Hu kunne jo sendt ut 3 av de og Andrea? Hun hadde jo fortsatt ikke blitt mistenkt. Så tåpelig hu er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 24. mai 2017 #1196 Del Skrevet 24. mai 2017 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1197 Del Skrevet 24. mai 2017 12 minutter siden, Evelynita skrev: Det var jo for tydelig at det skulle være Morten eller Kevin. Men Martine sendte jo bare ut folk uten betydning?? Haha Skjønner ikke hva hun tenker med? Hu kunne jo sendt ut 3 av de og Andrea? Hun hadde jo fortsatt ikke blitt mistenkt. Så tåpelig hu er. Glemt at to stk hadde fredning eller? Anonymkode: 72934...860 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1198 Del Skrevet 24. mai 2017 Nå begynner det å bli lett å gjette seg til ting. Dette tipper jeg: Sitteplass gutt: Kevin. Sitteplass jente: Isabelle Siden det var snakk om Kevin måtte velge mellom Andrea og Henote, så regner jeg med Grunde går til Martine. De er jo gode venner. Der står også André. André ryker. Kevin velger Henote, for de ønsker egentlig stå sammen, og fordi jeg ønsker at Andrea skal ryke (samtidig som hun har Morten som back-up). Bak siste stolen (Isabelle) står da Morten. Dermed gjetter jeg at vi ender med Grunde + Martine, Morten + Isabelle og Kevin + Henote i finaleuka. Håper jeg har rett. Hadebra Andrea! Anonymkode: 72934...860 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 24. mai 2017 #1199 Del Skrevet 24. mai 2017 8 minutter siden, Evelynita skrev: Det var jo for tydelig at det skulle være Morten eller Kevin. Men Martine sendte jo bare ut folk uten betydning?? Haha Skjønner ikke hva hun tenker med? Hu kunne jo sendt ut 3 av de og Andrea? Hun hadde jo fortsatt ikke blitt mistenkt. Så tåpelig hu er. Jeg er litt enig og jeg synes ikke hun spilte så bra som de skal ha det til. Hun spilte bra med tanke på å ikke bli tatt, men hun ødela forholdet til Henote, og det kunne hun unngått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1200 Del Skrevet 24. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå begynner det å bli lett å gjette seg til ting. Dette tipper jeg: Sitteplass gutt: Kevin. Sitteplass jente: Isabelle Siden det var snakk om Kevin måtte velge mellom Andrea og Henote, så regner jeg med Grunde går til Martine. De er jo gode venner. Der står også André. André ryker. Kevin velger Henote, for de ønsker egentlig stå sammen, og fordi jeg ønsker at Andrea skal ryke (samtidig som hun har Morten som back-up). Bak siste stolen (Isabelle) står da Morten. Dermed gjetter jeg at vi ender med Grunde + Martine, Morten + Isabelle og Kevin + Henote i finaleuka. Håper jeg har rett. Hadebra Andrea! Anonymkode: 72934...860 Hvorfor tror du Isabell får sitteplass? Skulle ikke de på hotellet bli enig om hvilken jente som skal sitte? Er vel ikke mange som ønsker Isabell sittende. Mulig jeg er helt på jordet nå Anonymkode: 86b7c...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå