Gjest Hold the door Skrevet 23. mai 2017 #1161 Del Skrevet 23. mai 2017 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 23. mai 2017 #1162 Del Skrevet 23. mai 2017 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #1163 Del Skrevet 23. mai 2017 Jeg tipper Andrea. - Hun sender ut partneren til Lunde (André) og gjør henne dermed usikker. - Hun sender ut Teele som hevn for å faktisk ha sendt ut Sofie (presidentvalg) og svekke Kevin. - Hun sender ut sin egen partner (slik at hun kan stå med enten Kevin eller Morten i finalen). Det er også mindre risikabelt å bli tatt, da fåtallet tror hun ville sendt ut egen partner. Anonymkode: 72934...860 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #1164 Del Skrevet 23. mai 2017 Hva synes folk om Grunde? Etter min mening den desidert beste deltageren i år, uten tvil. Fantastisk type Anonymkode: 274e4...135 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #1165 Del Skrevet 23. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva synes folk om Grunde? Etter min mening den desidert beste deltageren i år, uten tvil. Fantastisk type Anonymkode: 274e4...135 Var det pga. dansen hvor han simulerte sædsprut?, var dette noe du likte? Anonymkode: db285...7b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #1166 Del Skrevet 23. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva synes folk om Grunde? Etter min mening den desidert beste deltageren i år, uten tvil. Fantastisk type Anonymkode: 274e4...135 Han er (ofte ufrivillig) morsom og tar ikke seg selv høytidelig. Definitivt den beste i år. Og tenk at han faktisk er edru absolutt hele tiden. Anonymkode: 64333...da7 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #1167 Del Skrevet 23. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det pga. dansen hvor han simulerte sædsprut?, var dette noe du likte? Anonymkode: db285...7b6 Hææææ? Anonymkode: 274e4...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma1984 Skrevet 23. mai 2017 #1168 Del Skrevet 23. mai 2017 Grunde er min soleklare ener, uavhengig av sesong. Fantastisk type! omtaler seg selv konsekvent i tredje person. den bittelille shortsen han har et kronisk snurt uttrykk i ansiktet på de syncene byr på seg selv 100% i samtlige situasjoner, selv om det bare er han i rommet. en tydelig sårbarhet som gjør at det nesten er umulig å ikke like han virker som en som er forholdsvis trygg på seg selv Grunde er seg selv inn til beinet, og det har sikkert ikke vært så lett (jf. reaksjonen da han sjekka ut sist). Men slikt gir en integritet, noe Grunde har i bøtter og spann. Nå håper jeg han følger opp ved å ikke følge etter Mortens befalinger/trusler. Morten minner meg om en mobber. Ubehagelig type. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 23. mai 2017 #1169 Del Skrevet 23. mai 2017 Kanskje denne kommentaren må ryddes bort fordi den handler om kropp Grunde har en fantastisk kropp! Dæven. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #1170 Del Skrevet 23. mai 2017 28 minutter siden, Meadow skrev: Kanskje denne kommentaren må ryddes bort fordi den handler om kropp Grunde har en fantastisk kropp! Dæven. Hva er så spess med den kroppen? Han er bare slank. Anonymkode: 274e4...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evelynita Skrevet 23. mai 2017 #1171 Del Skrevet 23. mai 2017 En ting jeg har tenkt på en liten stund nå som jeg liker veldig godt i år. Folk spiller, folk kan si at de spiller, MEN veldig få tar det personlig. Kevin og Morten er kompiser men er helt åpne om de er konkurrenter og og prøver å få hverandre ut. Andrea og Martine henger sammen og alt sånt, men begge vil ha hverandre ut. De forstår at (ingen regel uten unntak) det er et spill! Kanskje det er håp om en ny era? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #1172 Del Skrevet 23. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er så spess med den kroppen? Han er bare slank. Anonymkode: 274e4...135 Ikke gjør deg til. Anonymkode: d778f...b23 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #1173 Del Skrevet 23. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke gjør deg til. Anonymkode: d778f...b23 Nei jeg spør oppriktig. Der er lissom en helt vanlig kropp? Er liksom ikke noen megasvær kasse og store armer. Anonymkode: 274e4...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 23. mai 2017 #1174 Del Skrevet 23. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg spør oppriktig. Der er lissom en helt vanlig kropp? Er liksom ikke noen megasvær kasse og store armer. Anonymkode: 274e4...135 Han er svømmer da... og jeg liker at han ikke er megasvær, han er bare godt trent. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 23. mai 2017 #1175 Del Skrevet 23. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har fått et mye bedre inntrykk av Grunde etter at han kom inn igjen. Han virker som en utrolig snill fyr. Anonymkode: efe8e...d5a Artigste der inne. Gla han fikk komme inn igjen, så alle fikk et nytt inntrykk av han. Han er komisk 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 23. mai 2017 #1176 Del Skrevet 23. mai 2017 1 time siden, Selma1984 skrev: omtaler seg selv konsekvent i tredje person. den bittelille shortsen han har et kronisk snurt uttrykk i ansiktet på de syncene byr på seg selv 100% i samtlige situasjoner, selv om det bare er han i rommet. en tydelig sårbarhet som gjør at det nesten er umulig å ikke like han virker som en som er forholdsvis trygg på seg selv Elsker at han alltid ser så sinnsykt lei ut når de intervjues. Måten han ofte sitter på får det til å se ut som han når som helst skal reise seg og gå. Aggressivt fremoverlent, og alltid med det oppgitte ansiktsuttrykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1177 Del Skrevet 24. mai 2017 Grunde foralltid <3 tipper det er Andrea som er demonen. Anonymkode: d5e69...7a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen. Skrevet 24. mai 2017 #1178 Del Skrevet 24. mai 2017 Må si at Grunde har vokst skikkelig på meg også. Det jeg liker er hvor positiv han er, han klarer alltid å finne noe godt i situasjoner. Han virker så snill, men samtidig smart også. Det eneste jeg ikke liker er at han snakker om seg selv som "vi" og i tredjeperson, men det er jo litt komisk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker115236 Skrevet 24. mai 2017 #1179 Del Skrevet 24. mai 2017 3 timer siden, Evelynita skrev: En ting jeg har tenkt på en liten stund nå som jeg liker veldig godt i år. Folk spiller, folk kan si at de spiller, MEN veldig få tar det personlig. Kevin og Morten er kompiser men er helt åpne om de er konkurrenter og og prøver å få hverandre ut. Andrea og Martine henger sammen og alt sånt, men begge vil ha hverandre ut. De forstår at (ingen regel uten unntak) det er et spill! Kanskje det er håp om en ny era? Lest nyeste innlegget til Teele på bloggen? Hun virker utrolig bitter ettee oppholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1180 Del Skrevet 24. mai 2017 Hva tror dere om Morten og Isabelle, de virket litt veeel close i gårsdagens episode😬 Anonymkode: 82780...b97 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå