AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #1 Del Skrevet 13. mars 2017 Må bare få ut litt frustrasjon. For jeg er så utrolig lei altså. Jeg er ikke sånn veldig mye på byen eller synes ikke det er så gøy. Det verste jeg vet er å dra på byen med venninner som KUN skal løpe etter menn og drar avgårde med en random fyr. Jeg skjønner ikke hvorfor de vil ha meg med ut på byen en gang. Sikkert fordi de synes det er flaut å gå alene, så derfor må de ha med seg en. Ha med en backup hvis de ikke finner en mann de vil flørte med og bli med hjem. På lørdag var vi hjemme hos meg og drakk litt vin da. Det var veldig hyggelig det. Da klokken var sånn halv 10, så ville hun ut på byen da. Jeg sa at jeg ikke orket, men hun fikk dratt meg med. Etter 30 minutter, så er hun borte! Jeg kom ut fra toalettet og hun var ikke å finne. Jeg tenkte "Åh flott, nå har hun sikkert møtt på en og gått med han" Hun tok ikke tlf. Jeg tok en drink til og så bare dro jeg hjem. Det blir noe annet om vi er en gjeng sammen, men det er ikke greit synes jeg når vi bare to. At hun ikke kan si ifra at hun går synes jeg er dårlig gjort. Jeg hadde aldri bare gått fra noen på byen. Ikke hvis det bare var vi to alene. Har ikke samvittighet til det. Sendte henne en melding da jeg kom hjem og sa at jeg var skuffet og ville ikke ut på byen med henne alene mer. Dette har skjedd flere ganger og jeg har fått nok! Fikk bare sorry til svar. Jeg er i forhold nå, så er ikke interessert i å prate med andre menn på byen. Flere som synes dette er irriterende? Anonymkode: b893d...d79 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #2 Del Skrevet 13. mars 2017 sånne ting er irriterende ja. hun kan i det minste si ifra at hun stikker så du har muligheten til å dra hjem. bra at du sto opp for deg selv å sa at du ikke gidder å dra på byen med henne mer, men da må du også holde det når hun trygler å ber om at du må bli med ut senere. Anonymkode: c895a...bdf 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 13. mars 2017 #3 Del Skrevet 13. mars 2017 Det er ufin oppførsel av "venninnen" din. Si det som det er,at du har fått nok. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #4 Del Skrevet 13. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sa at jeg ikke orket, men hun fikk dratt meg med. Ta det som en leksjon i å ikke la deg overtale til noe du egentlig ikke har lyst til. Anonymkode: 23add...243 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #5 Del Skrevet 13. mars 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta det som en leksjon i å ikke la deg overtale til noe du egentlig ikke har lyst til. Anonymkode: 23add...243 Har lært nå. Tenkte at det kom til å bli annerledes, men neida. Vi kan dra ut hvis vi er flere (for da blir jeg ikke sittende alene i alle fall ) men orker ikke å ut med hun alene. Ts Anonymkode: b893d...d79 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #6 Del Skrevet 13. mars 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må bare få ut litt frustrasjon. For jeg er så utrolig lei altså. Jeg er ikke sånn veldig mye på byen eller synes ikke det er så gøy. Det verste jeg vet er å dra på byen med venninner som KUN skal løpe etter menn og drar avgårde med en random fyr. Jeg skjønner ikke hvorfor de vil ha meg med ut på byen en gang. Sikkert fordi de synes det er flaut å gå alene, så derfor må de ha med seg en. Ha med en backup hvis de ikke finner en mann de vil flørte med og bli med hjem. På lørdag var vi hjemme hos meg og drakk litt vin da. Det var veldig hyggelig det. Da klokken var sånn halv 10, så ville hun ut på byen da. Jeg sa at jeg ikke orket, men hun fikk dratt meg med. Etter 30 minutter, så er hun borte! Jeg kom ut fra toalettet og hun var ikke å finne. Jeg tenkte "Åh flott, nå har hun sikkert møtt på en og gått med han" Hun tok ikke tlf. Jeg tok en drink til og så bare dro jeg hjem. Det blir noe annet om vi er en gjeng sammen, men det er ikke greit synes jeg når vi bare to. At hun ikke kan si ifra at hun går synes jeg er dårlig gjort. Jeg hadde aldri bare gått fra noen på byen. Ikke hvis det bare var vi to alene. Har ikke samvittighet til det. Sendte henne en melding da jeg kom hjem og sa at jeg var skuffet og ville ikke ut på byen med henne alene mer. Dette har skjedd flere ganger og jeg har fått nok! Fikk bare sorry til svar. Jeg er i forhold nå, så er ikke interessert i å prate med andre menn på byen. Flere som synes dette er irriterende? Anonymkode: b893d...d79 Da sier du det, så får du henge med andre jenter i forhold og hun henge med single jenter. Anonymkode: 92b9c...311 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 13. mars 2017 #7 Del Skrevet 13. mars 2017 Skjønner deg veldig godt. Ikke noe gøy å dra ut med venninner som er på jakt etter menn nei. Beste er da å gå ut med venninner i forhold. For da slipper man denne mannejakten de single holder på med. Men bra du sa ifra at dette er ikke greit. Nå har du lært 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #8 Del Skrevet 13. mars 2017 Skjønner deg godt! Du blir med ut på byen for hennes del, ikke fordi du har lyst til det selv. Bruker tid, og ikke minst penger. Så blir du bare forlatt etter 30 min! Ufin oppførsel! Anonymkode: a6008...1b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 13. mars 2017 #9 Del Skrevet 13. mars 2017 Du må ta opp det der med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #10 Del Skrevet 13. mars 2017 Det er helt greit å dra en skillelinje der du vil holde deg til venninner i forhold mens du selv er det. Men det vil da antakeligvis gå begge veier - om du skulle bli singel og denne venninnen din da er i et forhold, gidder antakeligvis ikke hun heller å bruke tid på å dra ut med deg så du kan treffe menn. (Selv drar jeg ut med single venninner selv om jeg selv er sammen med noen, da jeg unner dem å finne noen). Anonymkode: 92b9c...311 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #11 Del Skrevet 13. mars 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er helt greit å dra en skillelinje der du vil holde deg til venninner i forhold mens du selv er det. Men det vil da antakeligvis gå begge veier - om du skulle bli singel og denne venninnen din da er i et forhold, gidder antakeligvis ikke hun heller å bruke tid på å dra ut med deg så du kan treffe menn. (Selv drar jeg ut med single venninner selv om jeg selv er sammen med noen, da jeg unner dem å finne noen). Anonymkode: 92b9c...311 Jeg drar aldri ut på byen for å finne meg menn når jeg er singel uansett, så det problemet kommer hun ikke til å få. Det har ingenting med at jeg ikke unner de noen, men ikke dra meg ut på byen for å ditche meg med en gang og ikke si i fra en gang. Ts Anonymkode: b893d...d79 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #12 Del Skrevet 13. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg drar aldri ut på byen for å finne meg menn når jeg er singel uansett, så det problemet kommer hun ikke til å få. Det har ingenting med at jeg ikke unner de noen, men ikke dra meg ut på byen for å ditche meg med en gang og ikke si i fra en gang. Ts Anonymkode: b893d...d79 Nei, selvsagt skal man si ifra og det kan du si til henne. Men om du kun er åpen for "venninnekvelder" ute og ikke synes noe om å møte menn ute overhodet, så ville jeg avsluttet vennskapet. Anonymkode: 92b9c...311 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #13 Del Skrevet 13. mars 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, selvsagt skal man si ifra og det kan du si til henne. Men om du kun er åpen for "venninnekvelder" ute og ikke synes noe om å møte menn ute overhodet, så ville jeg avsluttet vennskapet. Anonymkode: 92b9c...311 Nå er ikke jeg ts, men du ville faktisk droppet venninner fordi du ikke kan hooke opp med menn når du er på nyen med venninner som ikke liker det? Så menn er viktigere for deg da. Hvis jeg skal fly etter menn på byen, så kan jeg like så godt dra alene til byen. Noen ganger synes jeg det er hyggelig å bare ha venninnekveld ute enn at vi skal fly etter hver vår menn.. Skjønner ikke helt vitsen med å gå ut sammen når vi ikke skal være sammen uansett Anonymkode: 25913...889 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #14 Del Skrevet 13. mars 2017 Har vært ute for det samme. Ei venninne som bare måååååtte ha meg med ut fordi vi kom til å få det så gøy. Jeg lærte etter tredje gangen hun bare stakk fra meg med en eller annen fyr. Hun brukte meg rett og slett som backup i tilfelle hun ikke fikk napp. Hun ble dritsur da jeg neste gang sa nei til å drikke og på byen. Hun lovet gull og grønne skoger, men for min del var det ikke nok. Hun tok ofte kontakt når hun hadde pult ferdig fyrene sine og ville bli hentet dagen derpå. Enkelte eier ikke skam! Kan aldri finne på noe med henne alene edru heller fordi hun ikke holder ord. Skal vi på kino kan hun ofte droppe avtalen før fordi noe bedre (les en eller annen kåt guttevalp) dukker opp. Jenta er snart 30 år! Har lært at jeg bare jatter med henne nå. Bestiller aldri billetter eller betaler noe på forhånd. Det får hun ta seg av. Hun har mistet mange venner på grunn av oppførselen, men blir stadig kjent med nye fjols hun utnytter. Nekter å innse fakta. Anonymkode: b2304...ea6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 13. mars 2017 #15 Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har vært ute for det samme. Ei venninne som bare måååååtte ha meg med ut fordi vi kom til å få det så gøy. Jeg lærte etter tredje gangen hun bare stakk fra meg med en eller annen fyr. Hun brukte meg rett og slett som backup i tilfelle hun ikke fikk napp. Hun ble dritsur da jeg neste gang sa nei til å drikke og på byen. Hun lovet gull og grønne skoger, men for min del var det ikke nok. Hun tok ofte kontakt når hun hadde pult ferdig fyrene sine og ville bli hentet dagen derpå. Enkelte eier ikke skam! Kan aldri finne på noe med henne alene edru heller fordi hun ikke holder ord. Skal vi på kino kan hun ofte droppe avtalen før fordi noe bedre (les en eller annen kåt guttevalp) dukker opp. Jenta er snart 30 år! Har lært at jeg bare jatter med henne nå. Bestiller aldri billetter eller betaler noe på forhånd. Det får hun ta seg av. Hun har mistet mange venner på grunn av oppførselen, men blir stadig kjent med nye fjols hun utnytter. Nekter å innse fakta. Anonymkode: b2304...ea6 Egoistisk rett og slett. Har hatt en del av de, og de har jeg bare fadet ut. Jeg gidder ikke å på byen med slike venninner, som bare forsvinner med en eller annen taper. Så fort de blir fulle, så er jeg kjedelig å henge med og da er det bare menn som gjelder. Jeg har faktisk ikke tall på hvor mange ganger jeg blitt sittende alene på et utested. Hun venninnen din hørtes veldig ego ut. Litt sånn meg meg meg. Beste er å gjøre ting sammen med henne edru. Samme gjelder for ts og. Bare dropp å dra på byen med henne. For det er jo ikke noe vits egentlig. Endret 13. mars 2017 av smalls 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 13. mars 2017 #16 Del Skrevet 13. mars 2017 Jeg hadde blitt sint, mest forde jeg lett kan begynne å bekymre meg hvis hun bare plutselig ble borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #17 Del Skrevet 13. mars 2017 Har opplevd det samme med flere venninner, men vi er ikke venninner i dag, for å si det sånn. Husker spesielt ei som blei pottesur da jeg oppsøkte henne i vrimmelen for å si at jeg tok bussen hjem. Da protesterte hun høylytt og blei sur fordi jeg ville gå. Heldigvis stod jeg på mitt og reiste hjem likevel. Neste helg var det same procedure om igjen. Tenkte at hun kanskje ville endret seg, men neida. Så dette vennskapet funket sjølsagt ikke i lengden. En annen gang og med ei anna stikkvekk-venninne, så gjorde jeg følgende; jeg ringte til ei felles venninne som jeg visste var i nærheten og spurte om hun ville joine meg og det gjorde hun. Vi satt ved et bord og koset oss og lo når hun andre tilfeldigvis sveivet forbi. Skal si hun gjorde store øyne. Det er jo en måte å takle det på, men ikke alltid det klaffer. Anonymkode: 92a3d...8de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 13. mars 2017 #18 Del Skrevet 13. mars 2017 Jeg synes det er råttent gjort jeg, å stikke fra venninner på byen. Ikke greit! Det er jo en ting å stikke fra hverandre i hjembyen hvor man er kjent og sånn, men enda verre å stikke fra hverandre når man er bortreist. Må bare komme med en historie som skjedde for 3 år siden. Så jeg og en venninne bodde et par timer unna Oslo. Vi skulle dit en helg (hennes ønske) og vi sov på hotell. Vi dro på byen og vi hadde det kjempe gøy. Da det stengte, så kunne jeg ikke finne henne. Jeg ringte og gikk rundt i området for å lete. Hun var borte. Det var vinter og jeg dro tilbake til hotellet. Da jeg var fremme, så gikk det opp for meg at hun hadde nøkkelkorte! Jeg ble sittende i en stol i gangen og sov der. 2 timer senere, så kom hun ut av heisen. Hun hadde visst blitt med en fyr hjem fra byen og "glemt" meg. Jeg var så forbanna at jeg ikke sa et jævla ord til henne. Gikk inn på badet for å pusse tennene og sovna med ryggen vendt mot henne. Neste morgen sa jeg ingenting og det var kleint. Fikk ikke et unnskyld en gang. Så tok lang tid før jeg dro ut på byen med hun. Vi er ikke venninner i dag 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå