Gjest Mayana Skrevet 11. mars 2017 #1 Del Skrevet 11. mars 2017 Hvorfor skal han flytte fra Norge osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglemor@co Skrevet 11. mars 2017 #2 Del Skrevet 11. mars 2017 Han trenger en pause fra alt. men skriver bok for øyeblikket, på hytta til faren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 11. mars 2017 #3 Del Skrevet 11. mars 2017 Han har visse problemer, og media burde beskytte ham mot seg selv. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dk73 Skrevet 11. mars 2017 #4 Del Skrevet 11. mars 2017 Tydeligvis problemer med alkohol i hvertfall😏 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 11. mars 2017 #5 Del Skrevet 11. mars 2017 Fordi politiet dukker opp med hele beredskapstroppen bare han nyser. Media skriver side opp og side ned og det blir laget tråder på kg om det. Hadde flyttet jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dk73 Skrevet 11. mars 2017 #6 Del Skrevet 11. mars 2017 Ja det er hans offisielle versjon. For oss som har ham på sosiale medier og ser hva han legger ut FØR politiet kommer....så er det ikke rart de reagerer på hans oppførsel. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 12. mars 2017 #7 Del Skrevet 12. mars 2017 4 timer siden, dk73 skrev: Ja det er hans offisielle versjon. For oss som har ham på sosiale medier og ser hva han legger ut FØR politiet kommer....så er det ikke rart de reagerer på hans oppførsel. Åh? Si ikke A uten å si B, jeg vil gjerne høre hva han legger ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 12. mars 2017 #8 Del Skrevet 12. mars 2017 4 timer siden, Den Lille Heksa skrev: Fordi politiet dukker opp med hele beredskapstroppen bare han nyser. Media skriver side opp og side ned og det blir laget tråder på kg om det. Hadde flyttet jeg også. Øh. Nå er han ikke akkurat uskyldig heller. Det er jo et eller annet med han hele tiden, og det er ganske paradoksalt at han insisterer på å stikke seg frem for en hver pris når han føler deg så trakassert 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayana Skrevet 12. mars 2017 #9 Del Skrevet 12. mars 2017 2 timer siden, Nappetass1 skrev: Øh. Nå er han ikke akkurat uskyldig heller. Det er jo et eller annet med han hele tiden, og det er ganske paradoksalt at han insisterer på å stikke seg frem for en hver pris når han føler deg så trakassert Han har vel stukket seg mest ut på facebook de siste årene da hvis det var det du tenkte på? Jeg synes egentlig det har vært ganske stille fra han seneste tiden. Trist å høre at han sliter slik han gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 12. mars 2017 #10 Del Skrevet 12. mars 2017 Han lever fortsatt etter Amerikanske lover viker det som, har hele huset fult av gunnere og geværer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jus sanguinis Skrevet 12. mars 2017 #11 Del Skrevet 12. mars 2017 7 timer siden, Mayana skrev: Hvorfor skal han flytte fra Norge osv? Jeg tviler på at han finner et mer liberalt samfunn i statene, for å si det sånn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jus sanguinis Skrevet 12. mars 2017 #12 Del Skrevet 12. mars 2017 Så kanskje han bare er ute etter skattefordelen, hvor den øvre middelklassen skattes betraktelig bedre i forhold til norsk standard? Jeg kan ærlig talt ikke se andre motiver for å bli amerikansk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 12. mars 2017 #13 Del Skrevet 12. mars 2017 2 timer siden, Thaila skrev: Han lever fortsatt etter Amerikanske lover viker det som, har hele huset fult av gunnere og geværer. Hva er gunnere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 12. mars 2017 #14 Del Skrevet 12. mars 2017 8 timer siden, Den Lille Heksa skrev: Fordi politiet dukker opp med hele beredskapstroppen bare han nyser. Eksempler på nys: Skyter i stykker dusjen sin med skarpt våpen. Ambulansepersonell kommer over hans kraftig blødende samboer og en diger kniv. Han trasker rundt på Aker Brygge med våpen, bar overkropp og militærbukse. Hva var det du sa igjen, sa du? 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikinggirl Skrevet 12. mars 2017 #15 Del Skrevet 12. mars 2017 9 timer siden, dk73 skrev: Ja det er hans offisielle versjon. For oss som har ham på sosiale medier og ser hva han legger ut FØR politiet kommer....så er det ikke rart de reagerer på hans oppførsel. Han har sletta seg fra Facebook nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dk73 Skrevet 12. mars 2017 #16 Del Skrevet 12. mars 2017 1 minutt siden, Vikinggirl skrev: Han har sletta seg fra Facebook nå Han har flere kontoer da. Sletta og oppretta flere ganger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 12. mars 2017 #17 Del Skrevet 12. mars 2017 1 time siden, Honey Dew skrev: Hva er gunnere? Pistoler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 12. mars 2017 #18 Del Skrevet 12. mars 2017 4 timer siden, Mayana skrev: Han har vel stukket seg mest ut på facebook de siste årene da hvis det var det du tenkte på? Jeg synes egentlig det har vært ganske stille fra han seneste tiden. Trist å høre at han sliter slik han gjør. Han var jo med i mgp i går, så helt stille har det ikke vært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 12. mars 2017 #19 Del Skrevet 12. mars 2017 Jeg var venn med han på facebook for mange år siden, og han la ut en del mildt sagt merkelige ting der. Jeg tenkte ofte at fyren hadde issues. I går så han bare herja ut. Stemmen, som er hans sterkeste egenskap svikta og jeg syntes det var så utrolig synd, for han er en helt utrolig vokalist. Jeg synes han burde holdt seg for god til å deltatt på mgp for å være ærlig. Han er komiker og entertainer og passer ikke inn i slikt tema. Han burde trekke seg tilbake fra rampelyset, få orden på livet og slappe mer av. Jeg heier på han, og med et sånt utrolig talent burde han være mer forsiktig og ikke kaste det bort..:/ 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dk73 Skrevet 12. mars 2017 #20 Del Skrevet 12. mars 2017 13 minutter siden, Butternut skrev: Jeg var venn med han på facebook for mange år siden, og han la ut en del mildt sagt merkelige ting der. Jeg tenkte ofte at fyren hadde issues. I går så han bare herja ut. Stemmen, som er hans sterkeste egenskap svikta og jeg syntes det var så utrolig synd, for han er en helt utrolig vokalist. Jeg synes han burde holdt seg for god til å deltatt på mgp for å være ærlig. Han er komiker og entertainer og passer ikke inn i slikt tema. Han burde trekke seg tilbake fra rampelyset, få orden på livet og slappe mer av. Jeg heier på han, og med et sånt utrolig talent burde han være mer forsiktig og ikke kaste det bort..:/ Ja han skal være glad for at media har behandlet ham mildt. Hadde de skrevet om alt han foretar seg/legger ut hadde han vært ferdig som komiker/artist for lenge siden. Han bør kutte ut sosiale medier og få hjelp med alkoholen. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg