Gjest apriljente: Skrevet 14. desember 2004 #1 Del Skrevet 14. desember 2004 Er det noen her som har hatt røntgen av eggledere og har blitt lettere gravid etterpå? Snakket med radiograf og hun sa sjansen er større da de ant sprenger opp litt. Har nå fått time, og må si jeg er meget spent :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apriljente: Skrevet 14. desember 2004 #2 Del Skrevet 14. desember 2004 Eh, skulle visst ligge under "graviditet" dette.. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 14. desember 2004 #3 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg ble gravid måneden etter. Da hadde jeg prøvd i nesten to år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apriljente: Skrevet 14. desember 2004 #4 Del Skrevet 14. desember 2004 Næh, sier du det :-) Da er det jo enda større håp. Du hadde forresten en fin avantar, samme blomstene jeg brukte i min brudebukett tidligere i år :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå