Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh nei.. hun sier hun ikke er tiltrukket av menn, det er ofte andre årsaker til at folk er gift med motsatt kjønn før de tør å finne ut hvem de egentlig er

Anonymkode: 7ea79...342

Eh okei...syns det er merkelig at man kan lage 3 barn med noen man ikke er tiltrukket av. Har hørt om flere som har oppdaget det i senere alder, men de kaller seg bifile. Uansett, dette er avsporing.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som tror Camilla dro hjem for å vaske håret da hun ble slått ut?

Anonymkode: 094ac...5e7

Og vaske seg ellers også ser helt motbydelig grisete ut

• Liker 5
Skrevet

Tv2 med kunstig spenning, ja. Skal se ut som Halvor har trøbbel. Kunne nok smidd 5 nøkler på samme tid som damene smir en..

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, fitnessjenta skrev:

Eh okei...syns det er merkelig at man kan lage 3 barn med noen man ikke er tiltrukket av. Har hørt om flere som har oppdaget det i senere alder, men de kaller seg bifile. Uansett, dette er avsporing.

Kanskje fordi at selv om man er lesbisk så ønsker man vel å videreføre genene sine? Rett og slett kynisk taktikk. Og først når man har fått så mange barn man ønsker så forteller man at man er lesbisk 😛

Anonymkode: dabf1...d6d

• Liker 2
Skrevet

Eunike og Camilla er bestevenninner.

Hvor kommer Karianne inn i bildet? Var det ikke hun som trodde hun var en av gjengen? Utrolig at hun valgte Geir og ikke Halvor som førstekjempe to ganger, de andre bør irritere seg grønne over at de ikke klarte å få ut Halvor før finaleuka.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, makkapakka skrev:

Og vaske seg ellers også ser helt motbydelig grisete ut

Det var stygt sagt! Mobbing er en stygg ting!

• Liker 13
Skrevet

Halvor er så sykt irriterende... "Eunike, Eunike, Eunike, Eunike.. Det står mjølk på bakken! Eunike! Det står mjølk på bakken!".

Og hvor blir det av konkurranseinstinktet til deltagerne om dagen? Det er altfor pusete og vennskapelig når man deler en deig man har laget selv. Tenk å ryke ut på slikt! Det hadde vært tragisk.

Syns forøvrig Camilla er altfor selvkritisk. Hun har hatt litt uflaks også.

Min spådom før finaleprogrammet; Halvor vinner smikonkurransen som forventet (noe annet ville være et stort sjokk), mens Amalie og Eunike må kjempe om den siste plassen i den sedvanlige melkespannholdingskonkurransen! Umulig å spå vinneren av den, siden Eunike har vært igjennom den tidligere, mens Amalie burde ha en fordel med lettere armer. Men jeg syns ofte de som er eldre vinner denne konkurransen.

Så dessverre tror jeg Eunike vinner, selv om jeg håper på Amalie.

Halvor vinner trolig deltagerstemmene, og vil da lede 3-2 foran Eunike før selve konkurransen starter. (1 finalekniv som storbonde, og 1 for hver sin semifinaleseier, + en for deltagerstemmene).

Leder Halvor før selve konkurransen starter, vinner han lett. Og det tror jeg han gjør.

• Liker 4
Skrevet

Jeg ser for meg Halvor og Eunike i finalen. Håper så klart på Halvor og Amalie da. Krysser fingrene for at Amalie slår Eunike. 

• Liker 5
Skrevet

Halvor og Eunike i finalen, og Halvor som vinner! 🤞Ingen fortjener det mer !

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Håper Amalie kommer til finalen og vinner hele Farmen, men det blir nok Eunike og Halvor, så vinner Halvor.

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Camilla og Eunike gjorde noe som var ulovlig.. i 1917.. hva kan det ha vært, tro..

De drakk en slurk rom hver. Ligger på tv.no/farmen

Anonymkode: da040...2da

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje fordi at selv om man er lesbisk så ønsker man vel å videreføre genene sine? Rett og slett kynisk taktikk. Og først når man har fått så mange barn man ønsker så forteller man at man er lesbisk 😛

Anonymkode: dabf1...d6d

Mange menn har også barn fra et forhold med en kvinne før de kommer ut av skapet.

Anonymkode: e019a...d61

• Liker 5
Skrevet
24 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Det er vel ikke merkelig. For kvinner er det bare å ligge stille og håpe at mannen gjør seg fort ferdig.

Anonymkode: c8fc1...1a4

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I finalen får vi gjensyn med Line. Har vært sårt savnet!

Ja, veldig synd at hun føk så tidlig. Hun kunne piffet opp årets sesong flere etasjer :icon_lol:

Skrevet

Gaute sin blå dress jakke, som han hadde på seg i dagens eps, er det noen som vet hvor den er kjøpt? Hvilket merke jakken er? 😊

Anonymkode: ca600...c2f

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende utsagn

- Safiye, mod

Skrevet

Da ble utfallet som forventet. Jeg tror forøvrig Camilla har blitt litt overvurdert av de andre deltakerne frem til nå. Ingen har villet møte henne i tvekamp, men vi har jo sett denne uka at hun bare er middelmådig. 

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 5
Skrevet

Halvor kommer nok til finalen, men er veldig spent på om Amalie klarer å slå Eunike.  Kommer Eunike til finalen, så håper jeg Halvor vinner. Jeg synes ikke hun fortjener å vinne.

Anonymkode: 1ff18...d08

• Liker 6
Gjest chisandra
Skrevet

Nå er det  bare å få unna finalen (og håpe at Halvor haler seieren i land) og så vente på kjendis-Farmen med Erlend Elias, Aune Sand osv. - for ikke å snakke om jegertvillingene. Det MÅ jo bli gøy! :mynona:

Håper @Winza bevilger seg et besøk innom KG og lager en fin liten tråd :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...