Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet

Line er en hederskvinne!

Anonymkode: 094ac...5e7

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke line men håper hun vinner slik hun kan komme tilbake og lage masse drama :biggrin:

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Line er en hederskvinne!

Hvem er ikke det?

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Sunniva 2 kjempe, hvordan tror dere det går?

Skrevet
Akkurat nå, Blair Waldorf skrev:

Sunniva 2 kjempe, hvordan tror dere det går?

Jeg tror Line vinner, de som gjør mest ut av seg på TV pleier jo å komme langt

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, chisandra skrev:

Haha, Line er jo et funn for Farmen 😂

Lurer på om hun er i slekt med Olav Harald? :fnise:

Skrevet

Line er helt sjef! Alle vil ha henne ut, hun er valgt til førstekjempe, hvorfor skulle hun IKKE knabbe egg? Det eneste jeg stusser på er hvorfor ikke hun saboterte ukesoppdraget :)

• Liker 1
Skrevet

Haha, Line er konge! Eller skal vi si dronning? :hoho: Frekk som faen da og skikkelig dust, men lager sabla god TV, så håper hun blir helt til finaleuken. 

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, Blod skrev:

Jeg tror Line vinner, de som gjør mest ut av seg på TV pleier jo å komme langt

Hvorfor? Hun der Sunniva har vi ikke sett ett sekund av før hun ble valgt. At de viser så mye av Line nå kan være fordi hun er på vei rett ut.

Synd i så fall, veldig synd, irriterende at Kristian valgte henne, ødelegger underholdningen for oss seere om Line ryker allerede nå.

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet
4 minutter siden, Salka skrev:

Haha, Line er konge! Eller skal vi si dronning? :hoho: Frekk som faen da og skikkelig dust, men lager sabla god TV, så håper hun blir helt til finaleuken. 

Huff, så lenge orker jeg henne ikke :fnise:

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Hun der Sunniva har vi ikke sett ett sekund av før hun ble valgt. At de viser så mye av Line nå kan være fordi hun er på vei rett ut.

Synd i så fall, veldig synd, irriterende at Kristian valgte henne, ødelegger underholdningen for oss seere om Line ryker allerede nå.

Joda, men er jo ofte de man nesten ikke har sett noe til ryker ut. Men dette varierer sikkert ...

• Liker 1
Skrevet

Tautrekking blir konge! Blir vanskelig for Line, men bedre sjanse enn melkespann. Melkespann vinner Sunniva lett i, så bra om hun ikke velger det :)

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, JackIost skrev:

Line er helt sjef! Alle vil ha henne ut, hun er valgt til førstekjempe, hvorfor skulle hun IKKE knabbe egg? Det eneste jeg stusser på er hvorfor ikke hun saboterte ukesoppdraget :)

Fordi da blir det mindre på de andre deltakerne? Hun fortjener ikke noe mer mat enn de andre...

Skrevet

Var ikke fan av Line i første episode, men nå digger jeg dama :fnise: Hun må ikke ryke. Da blir det fort kjedelig. Line er kanskje irriterende, men hun lager god underholdning :)

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Winza skrev:

Fordi da blir det mindre på de andre deltakerne? Hun fortjener ikke noe mer mat enn de andre...

De andre deltakerne vil ha henne ut, da er det helt innenfor å ikke bry seg om de andre deltakernes vel og ve :)

Skrevet

Markedet er like kleint som i fjor og som alle år før det igjen.

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, JackIost skrev:

De andre deltakerne vil ha henne ut, da er det helt innenfor å ikke bry seg om de andre deltakernes vel og ve :)

Nå er hun avslørt i hvert fall så forhåpentligvis blir det en slutt på det

Gjest chisandra
Skrevet

Leste litt i kommentarfeltet på Facebook-siden til Farmen, og i år som i fjor (og alle andre år) sitter det godt voksne damer og lirer ut av seg fraser og ukvemsord jeg stadig lar meg forbause av. Hva pokker feiler det folk, og da særlig disse damene med både barn og barnebarn? 😳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...