Vekt74 Skrevet 29. juli 2002 #21 Skrevet 29. juli 2002 Hei igjen! Jeg tror ikke det er noen her som ønsker å såre deg med sine synspunkter, men det er jo lov å lure litt dersom situasjonen er som du skriver... Det jeg mener er at dersom din samboer etter 6 år ikke er helt sikker på om han vil "være sammen" med deg mer, vitner om at dere kanske ikke kjenner hverandre så godt som man skulle tro etter så mange år, og det er ivertfall en god grunn til å ikke inngå ekteskap som faktisk er ment å vare livet ut! Jeg skal innrømme at jeg også har hatt mine perioder med "gresset er grønnere på andre siden", men har likevel aldri tvilt på at min kommende er og blir den rette for meg (måtte bare "rase" fra meg litt). Og dette var dessuten lenge før vi bestemte oss for å gifte oss! Man er ikke naiv fordi man har truffet den man vil dele livet med vel..? For da må jeg spørre hva som er din motivasjon til å inngå ekteskap....? Jeg ville uansett satt bryllupet på vent en lang stund, da det ikke virker som han er klar for et slikt skritt ennå. Kanskje du rett og slett har gått for fort frem, i og med at det faktisk er over ett år til dere skulle gifte dere, (på meg så virker det litt desperat). Og du har jo sagt i tidligere innlegg at de rundt deg allerede begynner å bli lei av bryllupsplanene dine.... Dette tror jeg du bør ta som et lite hint... Ikke for å strø salt i sårene dine, for det er alltid vondt når noen forlater en men...wake up and smell the coffee....!!!!!!!!!!!!!!! Hilsen Vekten
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2002 #23 Skrevet 3. september 2002 Noen som vet hvordan det har gått med augustbrud 2003??
Augustbrud2003 Skrevet 3. september 2002 #24 Skrevet 3. september 2002 Jeg aner ikke, men det er en god stund siden jeg har sett noe til min navnesoester her inne... vi faar hape at det har ordnet seg til det beste...(uansett hva resultatet ble)
Gjest augustbrud 2003 Skrevet 3. september 2002 #25 Skrevet 3. september 2002 Jeg er her - og alt har ordnet seg. Vi har sett på forholdet vårt og ordnet opp i mye, både for oss selv og sammen. Jeg har nok hatt større problemer etter min søsters død enn det jeg villet innrømme ovenfor min tilkomne og meg selv, slik at det har påvirket forholdet vårt negativt (jeg har vært uinteressert i oss, oppfarende, stresset, deprimert-light). Grunnen til at jeg ikke er her inne under augustbrud 2003 lenger er at jeg opplevde at svarene jeg fikk her var så drøye, at jeg ikke orket å bli stigmatisert med dette etterpå her inne på siden. Så jeg er her - bare under annet navn. Skjønner i ettertid at det var dumt å poste meldingen her, bl.a. fordi meldingen blir for kort og upresis (og hvordan skal andre da klare å komme med anbefalinger). Jeg ser også at jeg skrev ting som kunne misforståes (f.eks. med kjolen), som ble satt helt ut av proposjoner. Så bryllupet er fremdeles "on" - august neste år. :D
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 3. september 2002 #27 Skrevet 3. september 2002 Så fint at det ordner seg! Har faktisk hatt et par kræsj forbindelse med dette vi også, ikke det at han ikke ville gifte seg, men fordi han nok har litt bedre tid enn meg. Jeg har hatt en tung vinter (mistet faren min), og det gjorde at jeg fant ut at jeg måtte ta et valg om hva som er viktig for meg, og det ble selvsagt min kjære. Og som følge av det har jeg nok presset litt på ang bryllupet (selv om det uansett var på trappene). Men en god prat pleier alltid å hjelpe. Lykke til! Gleder meg til å følge planleggingen framover!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå