Gjest Fyllesvin Skrevet 13. desember 2004 #1 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg får av en eller annen grunn trang til å fortelle alle jentene hvor sinnsykt pene de er i fylla.. Jeg sier det faktisk aldri uten at jeg mener det. Men jeg lurer på hvordan dere jenter ser på en slik tilnærmelse? Føler meg alltid som en dust etterpå.. Men mener fortsatt alt jeg har sagt, selv om jeg kanskje helst skulle vært foruten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 14. desember 2004 #2 Del Skrevet 14. desember 2004 Det er bedre enn meg som liker å provosere i fylla :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. desember 2004 #3 Del Skrevet 14. desember 2004 Tja,...Hvis man er dritings og snøfter når man snakker så tar jeg det ikke som noe kompliment, men heller som en sjekkereplikk. Komplimenter er kjekkest å få fra edru folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 14. desember 2004 #4 Del Skrevet 14. desember 2004 Det er bedre enn meg som liker å provosere i fylla :-) Heldig du da... jeg smålyver i fylla :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 14. desember 2004 #5 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg får av en eller annen grunn trang til å fortelle alle jentene hvor sinnsykt pene de er i fylla.. Betydelig bedre enn "vil du ha sex med meg" som er forbausende mer vanlig enn man skulle tro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #6 Del Skrevet 14. desember 2004 hvis du framstår som tilregnelig er det en helt grei kompliment, som jeg kanskje ikke husker så lenge. Hvis du er så full at du må sette deg ned eller holde fast i meg mens du sier det, samt ikke vil gå etterpå... vel. DA kan du kanskje føle deg litt teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #7 Del Skrevet 14. desember 2004 Det er nettopp derfor jeg går ut på byen ( i byen!)- for å få høre hvor pen jeg er!!!! og jeg blir like overrasket hver gang. For her jeg bor får eg bare høre hvor ekkel jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #8 Del Skrevet 14. desember 2004 Det er da bare hyggelig med komplimenter (så lenge du ikke er for travel eller så full at det virker som et desperat forsøk på å få seg noe) Tror nok ikke du har noe å frykte, jeg setter i alle fall stor pris på komplimeter, og som regel tar jeg ting som blir sagt og gjort av fulle folk med en klype salt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #9 Del Skrevet 15. desember 2004 Enn jeg da? Som ofte, når jeg har fått i meg whisky og øl og en bønne, får spøkelsesfobi og må ligge i dobbelsenga til kamerater, også tror de at jeg prøver meg på dem... og så må jeg ta oppvasken dagen etterpå for å blidgjøre dem, siden det ble null sex, bare våking... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 15. desember 2004 #10 Del Skrevet 15. desember 2004 Det at du faktisk mener det er jo positivt -da er det jo sikkert flere andre som også er oppriktig... (en kar fra Bergen gav meg masse komplimenter, men han ser jeg vel tidligst i slutten av januar, og jeg er såååå treig og spurte ikke om telefon nummer....*sukk*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 16. desember 2004 #11 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg syns ikke det er så ille jeg, men sant som tidligere skrevet her at det lett kanskje blir tatt som kjekking. Jeg tror alle gjør ting i fylla som man ikke er så stolte av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 16. desember 2004 #12 Del Skrevet 16. desember 2004 Det er ok, om du kjenner dama. Men en ukjent nn, kan skremme damer en mil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest john doe Skrevet 16. desember 2004 #13 Del Skrevet 16. desember 2004 Alltid masse "krangling" om at damer aldri spandere eller sjekker på den måten. Vel her kommer enda et bevis. Bare jenter som har svart her. HAr dere jenter norn gang spandert et glass....nei.det var det jeg trodde. (kjente gjelder ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 16. desember 2004 #14 Del Skrevet 16. desember 2004 Alltid masse "krangling" om at damer aldri spandere eller sjekker på den måten. Vel her kommer enda et bevis. Bare jenter som har svart her. HAr dere jenter norn gang spandert et glass....nei.det var det jeg trodde. (kjente gjelder ikke) Jeg har. Men det tror du neppe uansett, john doe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 16. desember 2004 #15 Del Skrevet 16. desember 2004 Joda, hender det. Men er såpass sjelden at det blir desto mer stas når de gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. desember 2004 #16 Del Skrevet 16. desember 2004 HAr dere jenter norn gang spandert et glass....nei.det var det jeg trodde. (kjente gjelder ikke) Så du svarer for meg, du? Jeg har spandert jeg. Som regel på venner, men også på ukjente. Synes det er hyggelig å spandere hvis jeg har råd. Hvorfor skal bare menn gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå