Gå til innhold

han maser om sex hele tiden!!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

En bør jo helst kjenne sin type/dame.

Hva tenner han/hun på?

Sex i en seng kan være kjedelig i lengden og bare det å spørre etter sex kan jo være drepen.

Her er det snakk om forføring.

En må jo for all del ikke la det gå en rutine i forholdet!

Tør mer! Ta dere ett avbrekk fra rutinene. Dra på fjellet, på hotell, på hytta elns...

Kjæl med hverandre. Vis omsorg og omtanke.

Men for all del. Lev ut hverandres fantasier!

Eller iallefall snakk ut om dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på andre siden, dvs. en kjæreste som nekta meg sex. Skal prøve å forklare deg litt av tankegangen, så kanskje du kan forstå "oss" også.

Når vi ble sammen hadde vi sex 3-4 ganger om dagen. Dette syns jeg var helt knall og hadde det meget fint. Etter noen mnd`er gikk det ned til 1 gang om dagen, kunne heller ikke klage. Så gikk det nedover og nedover, dette ble ganske hardt for meg, når jeg allerede hadde blitt så godt vant. Jeg greide rett og slett ikke skjønne hvorfor hun ikke ville ha sex lenger. Det ble en ond sirkel, Jo mindre sex jeg fikk jo mer frustrert og masete ble jeg, og det ble til slutt slik at jeg brukte hver eneste situasjon til å prøve få sex. Dette førte til at hun ble mer og mer lei og det ble enda mindre sex. Og MASSE krangling og styr, og endte med en kald rygg hver kveld og jeg lå våken lenge og var snurt.

Og ja, jeg følte hun ikke tente på meg lenger, og ble ganske skuffet over at jeg følte i begynnelsen var kun for at hun syns ting var nytt og spennende, og jeg måtte etterhvert overgå meg selv på spenninga for hver gang jeg skulle få henne tent.

Gutter og jenter flest har totalt forskjellig tankegang ang. sex. Jenter må være kåte for å ha lyst på sex, vi har lyst på sex hele tiden, rett og slett fordi vi har LYST til å BLI kåte. Så uansett hvor lav lysten egentlig er, har vi lyst at den skal komme, og VET at den kommer. Denne "egenskapen" har ikke jenter, det virker som de MÅ være kåte for å ha lyst, de greier ikke se at de kan bli det og at lysten kan komme hvis de bare blir med på notene. For etterhvert må du faktisk gjøre en innsats for å bli kåt, dette skjønner ikke jenter og går rundt å venter på at de automatisk av en eller annen mystisk grunn blir kåte av seg selv.

Jeg er av den oppfattningen at når du er rundt 20 år syns jeg det bør være noe action stort sett hver kveld, da dette vil dabbe av etterhvert uansett pga. barn, langt forhold osv..

Vi gutter greier faktisk rett og slett ikke å forstå hvorfor jenter ikke vil ha noe som er så deilig som sex er når anledningene er der.

Kunne ikke sagt det bedre selv, akkurat slik har jeg det og........har vært uten sex en lang periode nå og blir mer og mer sur og frustrert for hver dag som går, noe madamen ikke kan forstå. Har prøvd å hinte litt om at sex vil føre til bedre humør og en lettere hverdag, men det ser ut til å være vanskelig for henne å forstå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Når jeg leser tråder som denne og innlegg som for eksempel det siste til Kevin, priser jeg meg lykkelig over å være singel... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julenissen
Når jeg leser tråder som denne og innlegg som for eksempel det siste til Kevin' date=' priser jeg meg lykkelig over å være singel... :roll:[/quote']

Enig med Kevin jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser tråder som denne og innlegg som for eksempel det siste til Kevin, priser jeg meg lykkelig over å være singel...  :roll:

Joda, kanskje det, jeg er nok ikke den enkleste å ha med å gjøre når det gjelder sex. Jeg er krevende, leker mye før, under og etter sex, og vil ha det så ofte som mulig. Beklageligvis er jeg i en situasjon som har sørget for at jeg ikke har fått noe det siste året, og jeg må jo bare godta det etter forholdene. Så jeg klarer å la være å ha sex, men jeg forstår det ikke. Jeg har ikke snøring på hvorfor noen mennesker ikke liker den herlige nytelsen man kan få ut av sexen. Det herlige samspillet, den herlige følelsen etterpå når begge ligger der fullstendig tilfredsstilt. Jeg klarer ikke sette meg inn i den situasjonen. Jeg bare vet at dersom jeg ikke hadde hatt lyst, ville jeg ikke hatt noe imot å hjelpe min kjære, fordi jeg elsker å se henne vri seg i nytelse, og jeg elsker å se at hun har det godt. Derfor kan jeg ikke sette meg inn i en situasjon der jeg bare gir en kald skulder til min kjære fordi JEG ikke har lyst. Er ikke dette noe egoistisk ovenfor henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare en mann

HEY HEY HEY!

Er det ikke noe vi har glemt her karer?

Hva med ordene "jeg har lyst på DEG?"

I det så ligger det at man ikke er ute etter sex for sexens skyld men at man ønsker å gi noe. Og ikke for å gi noe men fordi hun er henne. Vel....

Hvis hun ikke vil snakke om det eller komminisere om det hvordan skal vi da ha sex??

Jeg mener hvordan skal vi da gi henne oppmerksomhet og ha lyst på henne?

Hmm ... Noen som skjønte hva jeg mente her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, jeg synes også at en kvinnes kropp er et tempel som bør tilbes flere ganger daglig, men hvorfor kan det ikke være andre veien også? Er ikke kroppen min et tempel som bør tilbes flere ganger daglig? :wink:

Jeg er enig i at sex bør være et samspill mellom to personer som er så kåte på hverandre at de ikke klarer å la være. Det er ikke alle som har det slik, og noen ganger er avstanden mellom partnerne seksuelt, gigantisk. Det er disse tilfellene jeg omtaler. Når man har forsøkt alt, og man fremdeles bare får en kald skulder.

Hadde det vært så farlig med noen minutters hjelpende hånd innimellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare en mann
Joda, jeg synes også at en kvinnes kropp er et tempel som bør tilbes flere ganger daglig, men hvorfor kan det ikke være andre veien også? Er ikke kroppen min et tempel som bør tilbes flere ganger daglig?  :wink:  

Nei.

"En kvinnes kropp et tempel..."

Nei.

En kvinne er en kvinne. Og er uendelig mye mer en en kropp. For det første så er hun et menneske. Kjenn det mennesket. Når du kjenner det mennesket så kan dere forsøke å dele opplevelser og følelser. Når dere er trygge blir dere kanskje kåte når dere blir kåte kan dere elske.

Jeg tror det er det vi kaller sex.

Om man vil ha en slags levende opblåsbar som er lydig i senga blir det noe annet. Og litt tomt? Eller er det bare meg som er kresen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg klarer ikke dy meg for å svare på denne. Jeg er jente, og har levd i ni år i et forhold der jeg var den som maste om mer sex, og hadde mer lyst enn typen. Forholdet tok slutt for et halvt år siden, av andre årsaker. Jeg tør påstå at jeg prøvde det meste for å endre situasjonen, men ingenting hjalp i lengden.

Jeg forstår at det er avtennende å bli mast på, men jeg er så ufattelig lei av å høre at det er jentene som "gjør seg vanskelige".

Min oppfatning er at man har mest utbytte av å ha sex med folk man kommuniserer godt med på andre plan også. Selv om jeg fungerte godt med eksen min var vi utrolig forskjellige, og han var sjenert for å snakke om sex. Jeg tror alt for mange er i forhold som fungerer tilfredsstillende, men ikke optimalt, og da er det ikke så rart hvis sexen heller ikke er på topp. Mener ikke at alle forhold skal fungere optimalt hele tiden, men at mange er sammen med OK partnere som de ikke fungerer med på alle plan (som f.eks. seksuelt). Forskjellig sexbehov er etter mitt syn et symptom på dette.

Dette er (mener jeg) ikke så kjønnsbetinget som mange skal ha det til, men det kan kanskje virke litt sånn fordi vi prøver å fylle de rollene mennesker rundt oss forventer av oss. Et eksempel på dette er at jeg ikke "utleverte" kjæresten min til venninner / bekjente fordi jeg ubevisst ville beskytte ham.

Uansett; Jeg tror dette med forskjellig sexbehov er noe de fleste par kan finne en tilfredsstillende løsning på HVIS de klarer å kommunisere det på en måte som ikke sårer partneren, men det innebærer en god del ærlighet og åpenhet, og det er dessverre en del forhold som ikke tåler det.

Og da har man egentlig et annet problem som er større enn sex....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

"En kvinnes kropp et tempel..."

Nei.

En kvinne er en kvinne. Og er uendelig mye mer en en kropp. For det første så er hun et menneske. Kjenn det mennesket. Når du kjenner det mennesket så kan dere forsøke å dele opplevelser og følelser. Når dere er trygge blir dere kanskje kåte når dere blir kåte kan dere elske.

Jeg tror det er det vi kaller sex.

Om man vil ha en slags levende opblåsbar som er lydig i senga blir det noe annet. Og litt tomt? Eller er det bare meg som er kresen?

Selvsagt er en kvinne en kvinne. :ler:

Når alt annet enn sexen stemmer, hvordan vil du forklare dette da? Det at man har vært sammen lenge, lenge, og kjenner hverandre ut og inn, er ingen forutsetning for at man skal ha det godt i senga sammen. Bare spør meg....

Du tror jeg er ute etter en slags levende opplåsbar bare fordi jeg gjerne vil ha mer sex? Eller gjerne vil ha sex i det hele tatt? Snakk om å legge ord i munnen på en....

Jeg er ute etter den jeg har nå. Med kropp og hode, om du var i tvil.... Ingenting skal forandres bortsett fra sexlysten. Hun er herlig ellers. Om hun hadde hatt normal sexlyst hadde jeg vært lykkelig. Kommunikasjonen oss i mellom var bra inntil problemene dukket opp i form av manglende sex. Vi har snakket om problemene, men når hun ikke vet selv, blir det veldig vanskelig å løse. Og etterhvert blir det mas når man snakker om problemene.....

Jepp, mangel på sex gjør meg grinete, giddalaus, slapp og sliten og i et helt herlig råttent humør. Det er klart det går utover andre ting i forholdet vårt etterhvert da også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julenissen
Jepp' date=' mangel på sex gjør meg grinete, giddalaus, slapp og sliten og i et helt herlig råttent humør. Det er klart det går utover andre ting i forholdet vårt etterhvert da også.[/quote']

Kevin burde vært president - mange kloke ord fra denne karen.

Har vært/går igjennom samme problemstilling som deg, hver gang jeg nevner noe sexrelatert blir det tolket som mas. Uansett hvilken fremgangsmåte jeg benytter for å få igang en diskusjon så blir resultatet det samme, hun blir amper fordi jeg vil snakke om sex, og jeg blir "sur" fordi hun ikke er interessert. Har også prøvd avholdenhet en lang periode (6 mnd) for å se om noen behov skulle melde seg hos henne, men nei - ingen respons der heller. Nå har det faktisk gått så langt at forholdet må revurderes hvis ikke hun får satt maskineriet i gir. Til info så har vi vært sammen i 10 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare en mann

Jo,- men din situasjon er jo svært spesiell da.

6 måneder uten sex i et forhold?

Det er ikke akkurat et forhold kaskje?

Jeg mener 6 dager kan være dramatisk og muligens et tegn på at her er det noe som ikke er riktig i et "gammelt" forhold.

Men 6 MÅNEDER??

Det høres ut som dette ikke er et seksualitets/kommunikasjons problem men noe som stikker mye dypere?

Ser ut til at man må stikke spaden i jorden her og ta fatt på den tunge veien? Hun føler hun ikke strekker til fordi det ikke er sex i forholdet og skyver problemene under teppet som uaktuelle problemer. På tide med en alvorsprat under agendaen: "hva kan jeg gjøre for å forbedre forholdet vårt synes du?"

Går ikke det er det vel ikke noe forhold da?

Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart man kan ha forhold uten sex. Jeg lever jo i et! Vi er begge glad i hverandre og vi fungerer bra sammen ellers. Selvsagt dukker det opp en del krangler også, men det er stort sett på grunn av at jeg ikke er spesielt enkel å leve sammen med når jeg ikke har tilgang på sex. Hadde jeg vært annerledes kunne jeg kanskje klart meg uten sex, men det kan jeg ikke. Det betyr mye for meg med lek og seksuell kommunikasjon.

Man skal selvsagt ikke gjøre noe man ikke har lyst til, men jeg skjønner ikke hvorfor man ikke skulle ha lyst til å gjøre noen håndbevegelser i noen minutter for å glede en annen. Bare det lille der hadde hjulpet mye. Nå føler man i stedet kanskje at hun er så forbasket egoistisk, og man føler ikke for å gjøre stort for henne heller.

Tror de færreste vet hvor jævlig det er å legge seg ved siden av ei herlig jente som man tenner sinnsykt på hver eneste natt, uten å kunne røre.... men slik er det.

Det finnes ingen enkle løsninger. Ellers hadde jeg funnet dem allerede. Jeg har jobbet hardt for å få dette til å fungere, men med ufattelig liten respons. Det er allikevel ikke så enkelt å bare dra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bare en mann

Sorry trodde ikke situasjonen var slik. Trodde det dreide seg om uenighet om hvor mye sex og den er jo klassisk. Lever man sammen med en kvinne og er dypt oppslukt av henne uten sex så skjønner jeg mer situasjonen.

Beklager missforståelsen.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart man kan ha forhold uten sex. Jeg lever jo i et! Vi er begge glad i hverandre og vi fungerer bra sammen ellers. Selvsagt dukker det opp en del krangler også, men det er stort sett på grunn av at jeg ikke er spesielt enkel å leve sammen med når jeg ikke har tilgang på sex. Hadde jeg vært annerledes kunne jeg kanskje klart meg uten sex, men det kan jeg ikke. Det betyr mye for meg med lek og seksuell kommunikasjon.

Man skal selvsagt ikke gjøre noe man ikke har lyst til, men jeg skjønner ikke hvorfor man ikke skulle ha lyst til å gjøre noen håndbevegelser i noen minutter for å glede en annen. Bare det lille der hadde hjulpet mye. Nå føler man i stedet kanskje at hun er så forbasket egoistisk, og man føler ikke for å gjøre stort for henne heller.

Tror de færreste vet hvor jævlig det er å legge seg ved siden av ei herlig jente som man tenner sinnsykt på hver eneste natt, uten å kunne røre.... men slik er det.  

Det finnes ingen enkle løsninger. Ellers hadde jeg funnet dem allerede. Jeg har jobbet hardt for å få dette til å fungere, men med ufattelig liten respons. Det er allikevel ikke så enkelt å bare dra....

Er veldig enig med deg!

Skjønner heller ikke at det kan være så farlig (eller hva det nå er) å gi en hjelpende hånd, når man ikke har lyst på sex selv! Kan noen forklare meg det?

Synes du, Kevin, beskriver situasjonen bra. Klart det har en negativ innvirkning på forholdet hvis den ene ikke vil ha sex over lang tid. Det må jo bare føles veldig egoistisk. Etter mitt syn er det også veldig sneversynt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry trodde ikke situasjonen var slik. Trodde det dreide seg om uenighet om hvor mye sex og den er jo klassisk. Lever man sammen med en kvinne og er dypt oppslukt av henne uten sex så skjønner jeg mer situasjonen.  

Beklager missforståelsen.

:roll:

Alt i orden, du kunne jo ikke akkurat vite... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

kanskje det kan tenkes at dere har hatt lite sex fordi dere krangler mye sammen? at dere har havnet i en ond sirkel? at hun har veldig lyst på deg? men at sirkelen må brytes? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tari ikke innlogget

Jo, Kevin, det er nok flere som vet hvordan dette er... Bortsett fra at jeg legger meg ved siden av en herlig mann :wink: Jeg har lest alle innleggene dine og vet akkurat hvordan du har det, og det er ikke mye gøy! Jeg blir i skikkelig dårlig humør og føler meg avist hele tiden. Nå har jeg imidlertid merket bedring da jeg har sluttet å mase på han, men ettersom jeg forstod så hjelper ikke dette hos dere?

Håper det ordner seg ihvertfall, for det er ikke noe særlig å ha det på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg sluttet å mase (eller som jeg selv ville sagt det, tok opp problemet), forsvant også sexen... så her hos oss hjalp ikke det...

Fint at det ser ut til å fungere for dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...