Gå til innhold

han maser om sex hele tiden!!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

har et fast forhold, som jeg trives kjempe godt i. vil ikke bytte ut kjæresten min for noen ting.. men problemet er bare det at han tenker sex hele tiden.. han vil ha det hele tiden.,. jeg derimot blir ikke så fort tent og er ikke fult så avhengig, har prøvd å forklare han det men da tror han at enten er jeg utro siden jeg ikek vil ha sex, eller så tenne rjeg ikke på han. skjønner at det er vondt for han... men han sier at dette begynne rå tære på forholdet at dette er noe han virkelig trenger.. hjelp...... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg føler med deg! Å ha noen som maser om sex hele tiden gjør iallefall at jeg mister lysten, selv om jeg vanligvis har mye lyst. Samboern min kan til tider være slik også. Noen ganger må jeg rett og slett bli :kjempesinna: for å få han til å slutte - og da blir han sur da. Jeg synes det handler om respekt.

En periode har han ikke hatt så veldig lyst, mens jeg derimot hadde lyst som normalt. Jeg ble som regel avvist. Må si at jeg noen ganger gikk lenger enn jeg vanligvis ville gjort, for i senere tid kunne spørre han hvordan det føltes å hele tiden ha noen siklende rund seg uten at han hadde lyst selv.

Jeg kan som du ser ikke gi deg noen svar, bare si at du ikke er alene i situasjonen, om nå det kan være til noen hjelp :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal ta en titt på Aftenposten sin e netsider og debatten som Sidsel Gran leder der... veldig interesant og reflektert om dette temaet - og saken er sett fra alle sider...

Aftenposten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Been there

Jeg har vært på andre siden, dvs. en kjæreste som nekta meg sex. Skal prøve å forklare deg litt av tankegangen, så kanskje du kan forstå "oss" også.

Når vi ble sammen hadde vi sex 3-4 ganger om dagen. Dette syns jeg var helt knall og hadde det meget fint. Etter noen mnd`er gikk det ned til 1 gang om dagen, kunne heller ikke klage. Så gikk det nedover og nedover, dette ble ganske hardt for meg, når jeg allerede hadde blitt så godt vant. Jeg greide rett og slett ikke skjønne hvorfor hun ikke ville ha sex lenger. Det ble en ond sirkel, Jo mindre sex jeg fikk jo mer frustrert og masete ble jeg, og det ble til slutt slik at jeg brukte hver eneste situasjon til å prøve få sex. Dette førte til at hun ble mer og mer lei og det ble enda mindre sex. Og MASSE krangling og styr, og endte med en kald rygg hver kveld og jeg lå våken lenge og var snurt.

Og ja, jeg følte hun ikke tente på meg lenger, og ble ganske skuffet over at jeg følte i begynnelsen var kun for at hun syns ting var nytt og spennende, og jeg måtte etterhvert overgå meg selv på spenninga for hver gang jeg skulle få henne tent.

Gutter og jenter flest har totalt forskjellig tankegang ang. sex. Jenter må være kåte for å ha lyst på sex, vi har lyst på sex hele tiden, rett og slett fordi vi har LYST til å BLI kåte. Så uansett hvor lav lysten egentlig er, har vi lyst at den skal komme, og VET at den kommer. Denne "egenskapen" har ikke jenter, det virker som de MÅ være kåte for å ha lyst, de greier ikke se at de kan bli det og at lysten kan komme hvis de bare blir med på notene. For etterhvert må du faktisk gjøre en innsats for å bli kåt, dette skjønner ikke jenter og går rundt å venter på at de automatisk av en eller annen mystisk grunn blir kåte av seg selv.

Jeg er av den oppfattningen at når du er rundt 20 år syns jeg det bør være noe action stort sett hver kveld, da dette vil dabbe av etterhvert uansett pga. barn, langt forhold osv..

Vi gutter greier faktisk rett og slett ikke å forstå hvorfor jenter ikke vil ha noe som er så deilig som sex er når anledningene er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp ! Kunne ikke sagt det bedre enn siste innlegg selv.

Mange jenter ødelegger faktisk for seg selv - og da av fullstendig meningsløse grunner.

Sex er- selvfølgelig- gjensidig. En kan ikke bare gå rundt å vente at partneren skal tilpasse seg en selv på alle måter osv. osv.

En må yte selv også !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne "egenskapen" har ikke jenter, det virker som de MÅ være kåte for å ha lyst, de greier ikke se at de kan bli det og at lysten kan komme hvis de bare blir med på notene. For etterhvert må du faktisk gjøre en innsats for å bli kåt, dette skjønner ikke jenter og går rundt å venter på at de automatisk av en eller annen mystisk grunn blir kåte av seg selv.

yeah right,.....

Jeg har prøvd de du skriver,...å ha sex med minimal lyst for å se om man blir kåtere og får mer lyst,...å vet du? Det gjør bare lysten enda mindre, og da blir det lenger til neste gang,....

Sex uten lyst er tydeligvis kun bra for gutten,...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Been There

yeah right,.....

Jeg har prøvd de du skriver,...å ha sex med minimal lyst for å se om man blir kåtere og får mer lyst,...å vet du?  Det gjør bare lysten enda mindre, og da blir det lenger til neste gang,....

Sex uten lyst er tydeligvis kun bra for gutten,...

Nå vet jeg ingenting om deg, men jeg vil tro dette også har mye med innstillingen og mentaliteten å gjøre. Kan tenke meg at når du gjorde det uten lyst var det FOR gutten sin skyld, ikke for deg selv? Som et medlidenhets-knull? Hadde du hatt innstillinga vi har, at du har LYST å være kåt, det er det jeg snakker om. Mener ikke at jenter skal tvinge seg selv til sex.

Men det er vel det som kræsjer så alt for mye i vårt samfunn, personlig må jeg si at jeg er klar for sex UANSETT, om jeg er syk, om jeg har vært våken i 70 timer, om jeg har jobba i 20 timer på rad.. osv.. Jeg har ALLTID lyst på sex, da jeg syns dette er det deiligste som eksisterer.

Og jeg mente ikke mitt innlegg som en oppfordring til at jenter skulle ha sex når de ikke var kåte, men som en forklaring på trådstarters kjærestes tankegang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han får sex to ganger i måneden så har han ingen grunn til å klage, det er langt over gjennomsnittet.
Gjennomsnittet for hvem? Par fra 50 år og oppover? Eller inkluderer det single personer som meg, som "ALDRI" har sex? I så fall skjønner jeg at snittet trekkes ned :ler:

Ehh, det var ikke morsom når jeg tenker meg om :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei absolutt ikke. Bare fordi jeg er blitt pult sønder og sammen i to helger på rad :sjarmor: så er det ikke SÅ lenge siden jeg var singel og lurte på OM jeg kom til å ha sex og LIKE det igjen EVER :ler:

Litt greit å oppdage at jeg kan, det er bombesikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har også hatt sex når jeg ikke har hatt lyst. For å prøve å få kåtheten frem. Det går ikke. Jeg ble kvalm jeg :roll:

hvorfor vil gutter i det hele tatt ha sex med en som i utgangspunktet ikke vil da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

[quote

Men det er vel det som kræsjer så alt for mye i vårt samfunn, personlig må jeg si at jeg er klar for sex UANSETT, om jeg er syk, om jeg har vært våken i 70 timer, om jeg har jobba i 20 timer på rad.. osv.. Jeg har ALLTID lyst på sex, da jeg syns dette er det deiligste som eksisterer.

quote]

Ble litt provosert av den uttalelsen der. Akkurat det vet du tydeligvis ikke noe om. Sambo var svært "sexfiksert" før han fikk en sykdom som nå har vart ett år. Han er IKKE like klar for sex som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
Men det er vel det som kræsjer så alt for mye i vårt samfunn' date=' personlig må jeg si at jeg er klar for sex UANSETT, om jeg er syk, om jeg har vært våken i 70 timer, om jeg har jobba i 20 timer på rad.. osv.. Jeg har ALLTID lyst på sex, da jeg syns dette er det deiligste som eksisterer.[/quote']

Vel. Selv om du er sånn, så tror jeg du skal lete lenge for å finne en jente som er klar uansett om hun er syk o.l. Det funker bare ikke slik. Hodet må være med, det samme må kroppen. Og det tar faktisk mer tid for oss jenter å bli klare. Vi må varmes opp. Det frister ikke akkurat når man ikke er i form. Og når man vet at kjæresten forventer sex og har lyst hele tiden, bidrar bare det til å ødelegge lysten mer. Dessverre. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Forstår ikke at det skal være så sjeldent at jenter er slik. Jeg er akkurat sånn, men mannen vil faktisk ganske sjeldent ha sex. Det er forferdelig frustrerende, akkurat som han sier til seg selv at han ihvertfall ikke skal bli kåt. Min erfaring er ihvertfall at man må ha sex for å få lyst på sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette er ikke en enkelt tema. Jeg tror dessverre ikke at partnere som har veldig ulikt sex lyst kan være sammen over lengre tid.

Selv har jeg opplevd at en tidligere kjæreste etterhvert ikke ville ha sex like ofte som meg. Det var veldig frustrerende for meg og slitsomt for henne.

I noen tilfeller tror jeg det går an å måte hverandre dersom avstanden ikke er for stor. Den som har mindre lyst kan ta seg sammen og fokusere mer på sex. Og den med mest lyst må få utløsning uten nødvendigvis å knulle.

Min kjære og jeg har et godt og aktivt sex liv, men enkelte ganger så passer det ikke for henne. Da ronker jeg selv eller hun hjelper meg med en hånd. Det fungerer fint!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke forstår er at for mange jenter vil manglende lyst også bety: "nei, jeg vil ikke hjelpe deg heller". Hadde det virkelig vært så forferdelig å hjelpe sin kjære i noen minutter enten med oral-sex eller med hånda?

Jeg skjønner at det ikke er noe moro med en sprengkåt mann peisende oppå seg, når man ikke er kåt i det hele tatt selv, men en liten hjelpende hånd? Se på det som dagens gode gjerning. Mannen deres blir fornøyd, og dere slipper peset med selve samleiet.

Og omvendt selvsagt, dersom mannen ikke har like stor lyst som kvinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...