AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #1 Del Skrevet 10. mars 2017 Vi har vært venninner siden ungdomskolen og hun har alltid vært litt sjefete. Vi fyller begge år i morgen og tenkte vi kunne feire den sammen. Det blir jo gøy tenkte jeg. Problemet er hun bare durer frem og jeg føler meg overkjørt. Har jeg ingenting jeg skulle ha sagt? For det første, så har hun allerede bestemt hvor vi skal være. Hjemme hos en kompis av kjæresten hennes. Javel, ikke har hun tatt dette opp med meg først. For det andre, så vil hun ikke ha mine to venninner der. Hun liker de visst ikke og jeg kunne ikke ta med daten min. Så jeg kan ikke ta med noen av mine, men hun tar jo med en kompis jeg ikke er så fan av, men jeg er voksen nok til å klare å være sivilisert med han og ikke si "nei han kan bare drite i å komme" Det er i morgen og jeg har ikke lyst. For nå blir det mer hennes bursdagfeiring da. Han vi skal være hos bor litt unna byen og går ikke nattbuss. Siste går kl 21. Men de skal jo overnatte. Huff, er så usikker. Hadde dere dratt eller avlyst? Anonymkode: 9842e...a49 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cmd Skrevet 10. mars 2017 #2 Del Skrevet 10. mars 2017 Da er det hennes bursdagsfeiring. Du enten dropper eller møter til hennes bursdag. Når det er din, skal du ha dine venninner, og andre som DU bestemmer skal være. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #3 Del Skrevet 10. mars 2017 Du kan vel ikke avlyse om dine venner kommer til å være der og ta med gave til deg. Men jeg hadde nok arrangert en feiring til for de menneskene jeg ville hatt der. Nå har du ihvertfall lært til neste gang, men du burde jo meldt deg ut for lenge siden når du så hvilken retning det bar i. Litt sent å komme dagen før mtp de menneskene som vil være der på dine vegne Anonymkode: 9c707...36e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mintgrønn Skrevet 10. mars 2017 #4 Del Skrevet 10. mars 2017 Jeg hadde avlyst!:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 10. mars 2017 #5 Del Skrevet 10. mars 2017 Hvorfor forteller du oss dette og ikke henne? Tydelig at dere har et venninneforhold hvor hun styrer og du dilter etter. Sånn vil det fortsette, så lenge du ikke sier ifra og stiller litt krav selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 10. mars 2017 #6 Del Skrevet 10. mars 2017 Hadde avlyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #7 Del Skrevet 10. mars 2017 hva med gjestene? om jeg reiste i bursdag til en venninne og hun ikke var der, så hadde det vært kjipt Anonymkode: 9c707...36e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #8 Del Skrevet 10. mars 2017 Jeg ville sagt til henne at jeg avlyste min(din) bursdag, men at jeg kom i hennes. Jeg hadde deretter satt opp et tidspunkt hvor jeg kan feire min bursdag, og sagt at hun var hjertelig velkommen. Og selvfølgelig lagt opp alt som jeg ville, invitert de jeg ville etc. Gjestene i bursdagen som du kjenner og som har med gave til deg, må selvfølgelig bli opplyst om avlysningen av din feiring og invitert til din egen feiring. Anonymkode: bb31a...010 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #9 Del Skrevet 10. mars 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan vel ikke avlyse om dine venner kommer til å være der og ta med gave til deg. Men jeg hadde nok arrangert en feiring til for de menneskene jeg ville hatt der. Nå har du ihvertfall lært til neste gang, men du burde jo meldt deg ut for lenge siden når du så hvilken retning det bar i. Litt sent å komme dagen før mtp de menneskene som vil være der på dine vegne Anonymkode: 9c707...36e Hvordan kunne jeg meldt meg ut for lenge siden når jeg fikk vite dette i går? Det er ingen av mine venner som kommer og ingen kommet på mine vegne. Anonymkode: 9842e...a49 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #10 Del Skrevet 10. mars 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: hva med gjestene? om jeg reiste i bursdag til en venninne og hun ikke var der, så hadde det vært kjipt Anonymkode: 9c707...36e Gjestene til venninnen min mener? I HI står det at mine venninner fikk ikke komme Anonymkode: 9842e...a49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #11 Del Skrevet 10. mars 2017 Slutt å si at hun bestemte alt. Sannheten er at du LOT henne bestemme alt. Anonymkode: 58b0b...7bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #12 Del Skrevet 10. mars 2017 Det høres jo helt sykt ut. Nei, den feiringen kan du droppe med god samvittighet. Er det sånn at dine to venninner og daten din vet om festen og tror de får komme, og så fikk du vite i går(!) at de ikke får lov likevel? Anonymkode: 8cf37...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 10. mars 2017 #13 Del Skrevet 10. mars 2017 Kanskje folk kan begynne å lese hovedinnlegget litt bedre Jeg hadde ringt henne i dag og sagt jeg var skuffet siden hun har bestemt alt. Det er urettferdig hun skal bestemme hvem som får komme eller ikke. Dere skal jo tross alt feire den sammen. Du har like mye du skulle ha sagt her. Eller dere kan dele det opp? Hun feirer i morgen og du en annen helg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 10. mars 2017 #14 Del Skrevet 10. mars 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt å si at hun bestemte alt. Sannheten er at du LOT henne bestemme alt. Anonymkode: 58b0b...7bf Hun bestemte alt bak ts sin rygg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 10. mars 2017 #15 Del Skrevet 10. mars 2017 Denne "venninnen" hadde jeg glatt latt forsvinne ut av mitt liv. Inviter dine egne venner og arranger slik det passer deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. mars 2017 #16 Del Skrevet 10. mars 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kunne jeg meldt meg ut for lenge siden når jeg fikk vite dette i går? Det er ingen av mine venner som kommer og ingen kommet på mine vegne. Anonymkode: 9842e...a49 Da sier du bare at du kommer i hennes bursdag men at du feirer din en annen dag, det blir mildere enn å bare kjøre på med sin egen, om du er redd for hennes reaksjon. Eller du kan kjøre på med din egen om det ikke er så farlig hva hun føler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #17 Del Skrevet 10. mars 2017 Okei, om jeg har skjønt det, så bestemte hun i går at dere skulle feire sammen? og du får ikke ha med typen din, eller egne gjester? For meg hadde det vært uaktuelt, hadde ledd og sagt nei takk! Hadde lagd min egen fest, invitert de jeg ville, og hatt den der jeg ville. Kunne kanskje invitert denne venninnen... Stå opp for deg selv! Du trenger ikke finne deg i dette. Venninnen din virker sjalu på deg, og redd for at du skal feire og ha en bedre bursdag enn henne. Anonymkode: d3dc6...c06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #18 Del Skrevet 10. mars 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det høres jo helt sykt ut. Nei, den feiringen kan du droppe med god samvittighet. Er det sånn at dine to venninner og daten din vet om festen og tror de får komme, og så fikk du vite i går(!) at de ikke får lov likevel? Anonymkode: 8cf37...266 Hun spurte meg i går hvem jeg hadde invitert og da sa hun bare at hun ikke ville ha de der. Jeg har gitt de beskjed og de sa jeg bare burde avlyse. Jeg tror jeg heller feirer med de i morgen Anonymkode: 9842e...a49 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #19 Del Skrevet 10. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hun spurte meg i går hvem jeg hadde invitert og da sa hun bare at hun ikke ville ha de der. Jeg har gitt de beskjed og de sa jeg bare burde avlyse. Jeg tror jeg heller feirer med de i morgen Anonymkode: 9842e...a49 Jeg hadde avlyst, ingen tvil om det. Feire med dem i morgen, du, og la din venninne styre egofesten sin på egen hånd. Anonymkode: 8cf37...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #20 Del Skrevet 10. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei, om jeg har skjønt det, så bestemte hun i går at dere skulle feire sammen? og du får ikke ha med typen din, eller egne gjester? For meg hadde det vært uaktuelt, hadde ledd og sagt nei takk! Hadde lagd min egen fest, invitert de jeg ville, og hatt den der jeg ville. Kunne kanskje invitert denne venninnen... Stå opp for deg selv! Du trenger ikke finne deg i dette. Venninnen din virker sjalu på deg, og redd for at du skal feire og ha en bedre bursdag enn henne. Anonymkode: d3dc6...c06 Vi ble enige forrige helg vi skulle feire sammen, men i går hadde hun plutselig bestemt vi skal være hos han fyren da. Mine venner ville hun ikke ha der en gang. Anonymkode: 9842e...a49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå