AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #21 Del Skrevet 12. mars 2017 høne eller egget.... Kanskje de som er single er single fordi de har slike holdninger. Anonymkode: 0c9ae...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #22 Del Skrevet 12. mars 2017 Både single venninner og venninner i forhold gir jo råd utifra hvor de selv står. Det er jo like sannsynlig at venninner i forhold har sin egen agenda. Hvorfor er det forbeholdt single? Om du forteller om en konflikt du har med kjæresten, kan det hende at din venninner har hatt akkurat samme med sin kjæreste. Og dersom hun sier at det er dumpegrunnlag, så tilsier det at hun selv også burde slått opp. Da er det bedre å late som om problemet ikke er så stort, så overbeviser hun også seg selv. Jeg vet ikke hvor det kommer fra at single kvinner alltid har noen mystisk agenda, mens opptatte kvinner forteller sannheten. Anonymkode: 795c6...822 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #23 Del Skrevet 12. mars 2017 Jeg har en sånn venninne, hun er singel, og vil virkelig ha kjæreste. Hver gang jeg har kjæreste, så prater hun bare dritt om de, og de er psykopater. Og da er det snakk om småting. Og jeg har fortsatt tid til henne, og prater ikke for mye om kjæresten. Men ellers så er det tilfeldig, hva slags råd jeg får fra de single, eller de i forhold. Anonymkode: 63ade...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 12. mars 2017 #24 Del Skrevet 12. mars 2017 (endret) På 11.3.2017 den 6.57, Cuntzilla skrev: Ja, jeg sier ikke at forhold alltid er noe herk, men de gangene man hører om de som er et herk så blir man jo ikke misunnelig. Nemlig. Tvert i mot. Endret 12. mars 2017 av fuglekvitter__ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 13. mars 2017 #25 Del Skrevet 13. mars 2017 På 12.3.2017 den 9.24, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hvor det kommer fra at single kvinner alltid har noen mystisk agenda, mens opptatte kvinner forteller sannheten. Anonymkode: 795c6...822 Nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå