Gå til innhold

Vennine innlagt på sykehus

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei

trenger litt hjelp, ei god vennine av meg ligger på sykehuset og jeg vil så gjerne stille opp for henne.

tenkte å besøke henne imorgen, men hva skal jeg ta med til henne, som gave? 

Vil så gjerne vise jeg bryr meg, hun ble innlagt idag....

Anonymkode: c5a7c...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest puttee

Hva er hun innlagt for? Du kan ta med blad, sjokolade og ellers holde henne litt med selskap om hun er i form til det :) Hvis hun bor på enerom kan du også kjøpe blomster :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en fin gavepose på Nille som du putter litt forskjllog oppi, litt smågodt, et blad, håndkrem, lypsyl.  Mange muligheter og det trenger ikke være dyrt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som andre skriver her: Blad, blomster, pastiller, lypsyl etc. Du kan også spørre om det er noe hun trenger som du kan skaffe for henne.

Anonymkode: d191d...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

tusen takk for svar!

hun er innlagt pga hodeverk som ikke kan forklares..

så syns det var utrolig vanskelig å ta med noe til henne, så jeg ikke gjør ting værre! Så tusen takk for gode ideer❤️ 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Sykehus er kjedelig, så noe tidsfordriv kommer alltid godt med! Blad eller bok og sjokolade.

Anonymkode: 3888a...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig, ta med noe hun kan gjøre. Sykehus er kjedelig! Blader hvis hun kan lese selv om hun har hodepine.

Anonymkode: 2d876...ff9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

hun er innlagt pga hodeverk

Forsikre deg om at hun ønsker besøk før du besøker henne. Om det var meg hadde jeg ønsket å få være i fred. 

Anonymkode: 18432...247

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet slik gelmaske man legger i kjøleskap for at den skal bli kald? Den hadde jeg blitt glad for om jeg hadde dritvondt i hodet. Ellers så kanskje kunne du tatt med deg tigerbalsam og massere nakken hennes slik noen spenninger kan slippe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er veldig viktig å spørre på forhånd om hun ønsker besøk. Om man er dårlig kan besøk være det siste man ønsker seg. Så send melding (heller enn å ringe), og spør på forhånd om det er greit at du kommer, når du evt kan komme, og så må du kjenne din besøkelsestid og ikke bli sittende lenge. 

Ellers ville jeg tatt med kryssord/sudoku/kakuro (om hun liker slikt, og orker), og sov-i-ro, kanskje en sovemaske om hun deler rom. 

Anonymkode: 69bcb...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har hun en hobby som er grei å tutle med på sykehus?
Jeg hadde blitt veldig glad for blader (ikke så mye for blomster)

Anonymkode: d27f5...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...