Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Grab them by the pussy er en hedersmann

Anonymkode: f4922...5b5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grab them by the pussy er en hedersmann

Anonymkode: f4922...5b5

:troest:

Anonymkode: 469d4...1ad

• Liker 2
Gjest Den Lille Heksa
Skrevet

For en råtten overskrift, nå har plutselig kampen for kvinners rettigheter blitt kampen mot Trump. Jeg melder meg ut, ikke kall meg feminist lenger.

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Den Lille Heksa skrev:

For en råtten overskrift, nå har plutselig kampen for kvinners rettigheter blitt kampen mot Trump. Jeg melder meg ut, ikke kall meg feminist lenger.

Litt misvisende overskrift, da det handler om kampen mot menn, ikke kampen mot Trump. Trump er bare et eksempel.

Anonymkode: 0d205...d8a

Gjest Den Lille Heksa
Skrevet

Jeg gikk på hjemmesiden til Women's March etter å ha blitt mistenksom til hva som lå bak, og hvordan man kunne samle sammen så mange kvinner til å marsjere mot en nylig innsatt president, det måtte da koste mye penger? Jeg fant ut at Bill Gates, som er tungt inne i vaksiner og Planned Parenthood var indirekte en av sponsorene, og det fantes en Rockefeller og en Merck (farmasøytisk selskap) også. Ingen av disse er positive til Trump, og dét har minimalt med kvinners rettigheter å gjøre. Jeg så også et navn som gikk igjen blant sponsorene og det var Soros. Han vet jeg ikke mye om, men andre har skrevet om han og hans rolle i Women's March. Dette "kvinneopprøret" var altså sponset av mannlige millionærer: http://truthfeed.com/breaking-over-50-groups-in-the-womensmarch-are-funded-by-george-soros/47920/

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Den Lille Heksa skrev:

Jeg gikk på hjemmesiden til Women's March etter å ha blitt mistenksom til hva som lå bak, og hvordan man kunne samle sammen så mange kvinner til å marsjere mot en nylig innsatt president, det måtte da koste mye penger? Jeg fant ut at Bill Gates, som er tungt inne i vaksiner og Planned Parenthood var indirekte en av sponsorene, og det fantes en Rockefeller og en Merck (farmasøytisk selskap) også. Ingen av disse er positive til Trump, og dét har minimalt med kvinners rettigheter å gjøre. Jeg så også et navn som gikk igjen blant sponsorene og det var Soros. Han vet jeg ikke mye om, men andre har skrevet om han og hans rolle i Women's March. Dette "kvinneopprøret" var altså sponset av mannlige millionærer: http://truthfeed.com/breaking-over-50-groups-in-the-womensmarch-are-funded-by-george-soros/47920/

Har ikke planned parenthood noe med kvinners rettigheter å gjøre? De gjør jo utrolig mye for kvinnehelse og kvinners reproduktive rettigheter i USA der begge deler er mangelvare mange steder og for mange sosiale lag.

Angående den første posten din så slapp av. Tror ikke du trenger være redd for å bli kalt feminist.

Anonymkode: 71bda...69e

• Liker 6
Gjest Den Lille Heksa
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke planned parenthood noe med kvinners rettigheter å gjøre? De gjør jo utrolig mye for kvinnehelse og kvinners reproduktive rettigheter i USA der begge deler er mangelvare mange steder og for mange sosiale lag.

Angående den første posten din så slapp av. Tror ikke du trenger være redd for å bli kalt feminist.

Anonymkode: 71bda...69e

Det er ikke det som er poenget. Bill Gates sponser tungt PP, som igjen sponset Women's March, og Bill Gates er også tungt inne i vaksiner, og Trump vil undersøke sikkerheten til vaksiner. Det er en forbindelse her om du ser det.

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, Den Lille Heksa skrev:

Hade :goodbye:

Anonymkode: d86de...282

• Liker 6
Gjest Axl Rose
Skrevet

Feminister VS Trump! Dette blir spennende:nori:

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Litt misvisende overskrift, da det handler om kampen mot menn, ikke kampen mot Trump. Trump er bare et eksempel.

Poenget er at menn flest er sexistiske grobianer som gjerne misbruker kvinner, i likhet med Trump. Kampen mot mannstyranniet er viktig og aktuell som aldri før.

Anonymkode: f49c8...7f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget er at menn flest er sexistiske grobianer som gjerne misbruker kvinner, i likhet med Trump. Kampen mot mannstyranniet er viktig og aktuell som aldri før.

Ja, jeg fikk også inntrykk av at det var poenget i det innlegget.

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og latterliggjøring, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

AnonymBruker
Skrevet
På 8.3.2017 den 16.06, AnonymBruker skrev:

Og folk lurer på hvorfor man ikke liker feminister?

Anonymkode: 7588a...6c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...