Gå til innhold

Ikke bedt..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ond nok til å mene at TS bør finne ut av en slu måte å få den der venninnen som gjerne tok imot bursdagsgave fra TS og etterpå for med løgn til å forstå at hun nu er avslørt. :fnise:

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har også en barndomsvenninne som jeg nå bare ser noen ganger i året, men vi prater ofte via meldinger og holder kontakten. Jeg ville kalt henne en av mine gode venninner, og jeg tror hun ville gjort det samme om meg. Men, hun inviterer aldri meg i bursdager og lignende fordi hun har en egen vennegjeng der alle kjenner alle. Jeg ville nok også følt meg ukomfortabel da hun er den eneste jeg kjenner der. Jeg inviterer aldri henne  i bursdag o.l heller, og det blir faktisk stort sett de samme jeg inviterer hvert år.

Poenget er: Det trenger ikke å være at hun ikke vil ha deg der, det kan være at hun tenker du er en venninne hun treffer alene, uten at det betyr at hun tenker noe negativt.

Anonymkode: 9966f...f06

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget er: Det trenger ikke å være at hun ikke vil ha deg der, det kan være at hun tenker du er en venninne hun treffer alene, uten at det betyr at hun tenker noe negativt.

Anonymkode: 9966f...f06

Problemet her er at hun løy. To ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt kraftig ned på hvor ofte/mye du kontakter henne, og se om dere fortsatt snakkes like ofte.

Mulig dette er et enveisvennskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...