WubWub Skrevet 8. mars 2017 Forfatter #61 Del Skrevet 8. mars 2017 1 minutt siden, Sykkelkopp skrev: Aspergers er bare en svak form for autisme som ikke har alle trekkene. De med aspergers kan ha empati og forståelse for andres følelser Se på dette her: "beklager så mye men er opptatt idag", jeg skriver i retur "ok men invitasjonen er fremdeles gjeldende? du ba meg jo på middag. neste helg da?" Dette er ikke manipulerende, dette er masende og tegn på mangel på sosial forståelse. Manipulerende ville vært å gi dem dårlig samvittighet uten å mase eller direkte invitere deg selv bort en annen gang altså, jeg hadde ikke skammet meg om jeg var autist og jeg ville heller ikke skjult den diagnosen om den var gjeldende. men realiten er at jeg har vært hos psykiatrien i veldig mange år og de sier at det ikke er noen tegn på autisme. du har ingen psykiatrisk kompetanse og du kjenner meg ikke. kanskje best å la fagfolk ta seg av diagnoser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 8. mars 2017 #62 Del Skrevet 8. mars 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: du har ingen psykiatrisk kompetanse og du kjenner meg ikke. kanskje best å la fagfolk ta seg av diagnoser? Så aksepter narsissismediagnosen du har fått. Kanskje best å la fagfolk ta seg av diagnoser? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #63 Del Skrevet 8. mars 2017 Akkurat nå, Sykkelkopp skrev: Så aksepter narsissismediagnosen du har fått. Kanskje best å la fagfolk ta seg av diagnoser? Hør hør! Klassisk narsissisme dette her. Anonymkode: ad551...b2a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honnikorn Skrevet 8. mars 2017 #64 Del Skrevet 8. mars 2017 7 minutter siden, WubWub skrev: de i familien som skriver til meg syter bare om sykdom. jeg har lenge vært trøstende og god men nå vurderer jeg vise de mitt sanne ansikt da jeg har fått nok uten å få noe i retur Det kan være lurt å fortelle litt om seg selv ja. Ikke skrem de nå da, mange har vansker med å forstå at andre ikke tenker og oppfører seg likt som seg selv. Kan være lurt å gi de informasjon i litt mindre doser av gangen Og kanskje legge til grunn at selv om de plages med ting så gjør faktisk du det også. Informasjon fremmer forståelsen vet du, på sikt og forhåpentligvis da... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 8. mars 2017 #65 Del Skrevet 8. mars 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: Fordi menn er som luft for meg - når en mann prater så eksisterer de ikke i mitt hode. Jeg liker ikke menn , men jeg liker kvinner - så derfor må det være dame-venninne Så det eneste du forbinder mennesker med er kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 8. mars 2017 Forfatter #66 Del Skrevet 8. mars 2017 2 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Så aksepter narsissismediagnosen du har fått. Kanskje best å la fagfolk ta seg av diagnoser? Jeg har akseptert den. Jeg oppførte meg meget dyssosialt i tenårene og jeg havnet raskt i psykiatrien. Men jeg har aldri fått behandling da de sier at tilstanden min ikke kan behandles. Men de vurderer det slik at faren for at jeg faller tilbake til gamle dyssosiale spor er stor om jeg ikke får disse samtalene. Så jeg følger opp. Og det er du som betaler for at jeg sitter å skravler om meg selv hos psykolog og psykiater Jeg betaler ikke et rødt øre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 8. mars 2017 Forfatter #67 Del Skrevet 8. mars 2017 det er faktisk slik at ; du kan ikke lære opp en psykopat. og han bryr seg ikke om andre mennesker. du kan plassere en psykopat på en øde øy og han vil storkose seg. han vil heller ikke ta til seg andres innspill. så har du meg og min diagnose ; narsissister kan faktisk lære av andre mennesker. om du putter en narsissist på en øde øy så vil han ta livet sitt da han ikke får oppmerksomhet. men ja, ifølge otto kernberg som er opphavet og faren til den narsissistiske diagnosen så kan faktisk narsissister lære seg normale spilleregler om en behandler sitter å klubber inn gode verdier. og det er det mine behandlere gjør, de klubber inn gode verdier i bytte mot at jeg kan prate om meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. mars 2017 #68 Del Skrevet 8. mars 2017 56 minutter siden, WubWub skrev: En avtalte er en avtale. Om folk ikke følger opp så må det reageres. Som sagt hadde jeg kjøpt inn mat til 1000 kr og jeg hatte maten klar til at hun skulle komme 16:00. Hun hadde på forhånd sagt på facebook hva favoritt retten hennes var - og jeg lagde den. Så satt jeg der i vindu å ventet time etter time før jeg omsider sendte en sms "hvor er du?" og hun svarte at vi måtte skyde avtalen til neste uke. Så kom neste uke men hun kom fremdeles ikke. Dette handlet ikke om romantikk eller kjærlighet, hu er ei fra nær familie. Og det var hun som oppfordret meg til et treff når vi var i et familieselskap. Er det en av dem du ikke vil si ifra til? Du burde si ifra, for det var dårlig gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 8. mars 2017 #69 Del Skrevet 8. mars 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: . Og det er du som betaler for at jeg sitter å skravler om meg selv hos psykolog og psykiater Jeg betaler ikke et rødt øre Betaler ikke skatt, så nei. Men regner med at du betaler for utdanningen min Forresten, de du sa at du viste medfølelse.. Det er klassisk narsisisme å late som man bryr seg om andres behov og følelser Måten narsissismen din får utspill i å vise godhet er nettopp det, du VISER godhet. Du skriver til og med innlegg på KG hvor du viser hvor "god" du er. Når gjorde du sist en anonym god handling som ikke på noen måte kunne spores tilbake til deg? Det ser ut som de i familien din "viser" som å invitere deg i til ting, for å få ting fra deg. F.eks psykisk støtte i vanskelig tid. Du viser i gjengjeld godhet for å få ting ut av dem. F.eks sosialt samvær. De er ikke ondere enn deg, de er bare flinkere på utnytting enn deg Slik er ikke vinkling av samtalen bort fra deg selv motstridende med narsissisme 2 minutter siden, WubWub skrev: så kan faktisk narsissister lære seg normale spilleregler om en behandler sitter å klubber inn gode verdier. Narsissister har ofte aspergerstrekk og må lære seg sosiale spilleregler. Det skjer ikke av seg selv. Mange kjennetegn ved narsissisme og aspergers overlapper Igjen, å vise godhet er en spilleregel du har lært å utnytte for å fremstå slik du vil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 8. mars 2017 Forfatter #70 Del Skrevet 8. mars 2017 2 minutter siden, Sykkelkopp skrev: de er bare flinkere på utnytting enn deg Nettopp. Mennesker er manipulerende, egoistiske og onde av natur. Jeg ser på meg selv som en kanin. En kanin er et byttedyr og et offer, en kanin er sky og redd. Alle andre dyr jakter på kaniner. En kanin er et byttedyr omgitt av en verden full av rovdyr. Jeg har pratet med dette mange ganged med psykiatrien og en gang sa en psykolog ; Hva om det er du som har blitt rovdyret? En kanin er ikke forsvarsløs, den kan sparke fra seg. Og det kan du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #71 Del Skrevet 8. mars 2017 " men jeg gjør det motsatte, alle mine samtaler på facebook handler om andre mennesker og deres situasjon og ikke meg. Og jeg hjelper folk når de sliter eller har det vondt. " En narsissist går bevisst etter de mest sårbare. Deretter viser han sitt sanne jeg når han ikke lenger kan skjule det. Noe du også har gjort. Du har vært der for jenter pm. Deretter har du utlevert dem på felles her. Du hjelper en sigøynerjente, ja, ok, mens du om sommeren sitter foran uteliggere og ler dem i trynet , mens du nyter din kebab og burger, nyter at de er sultne. Disse var bare noen eksempler. Det kan hende du selv ikke ser det men diagnosen stemmer. Anonymkode: 26abd...ed9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 8. mars 2017 Forfatter #72 Del Skrevet 8. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: " men jeg gjør det motsatte, alle mine samtaler på facebook handler om andre mennesker og deres situasjon og ikke meg. Og jeg hjelper folk når de sliter eller har det vondt. " En narsissist går bevisst etter de mest sårbare. Deretter viser han sitt sanne jeg når han ikke lenger kan skjule det. Noe du også har gjort. Du har vært der for jenter pm. Deretter har du utlevert dem på felles her. Du hjelper en sigøynerjente, ja, ok, mens du om sommeren sitter foran uteliggere og ler dem i trynet , mens du nyter din kebab og burger, nyter at de er sultne. Disse var bare noen eksempler. Det kan hende du selv ikke ser det men diagnosen stemmer. Anonymkode: 26abd...ed9 det var på dps jeg fikk den diagnosen. første gangen jeg ble lagt inn på dps så lagde jeg mye styr og rot, og jeg gikk akktivt etter de sykeste jentene. jeg ble fortalt at i løpet av dps sine 20 år så hadde det aldri vært så mye konflikt på avdelingen som den gangen jeg var der men så dum som jeg er så satt jeg å skrøt av alle jeg hadde plagd på avdelingen til behandleren min /taushetsplikt og alt det der , jeg lo så jeg grein når jeg fortalte om hvor jævlig jeg lurte andre mennesker. jeg ødela behandlingen for alle og jeg syntes det var veldig komisk lol. men neste gang jeg fikk plass på dps ble jeg seponert fra resten av gruppen da det ble sagt i møter at "vi vurderer det dithen at han ikke bør være i kontakt med sårbare jenter". så fikk jeg diagnosen narsissist litt senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #73 Del Skrevet 8. mars 2017 7 minutter siden, WubWub skrev: det var på dps jeg fikk den diagnosen. første gangen jeg ble lagt inn på dps så lagde jeg mye styr og rot, og jeg gikk akktivt etter de sykeste jentene. jeg ble fortalt at i løpet av dps sine 20 år så hadde det aldri vært så mye konflikt på avdelingen som den gangen jeg var der men så dum som jeg er så satt jeg å skrøt av alle jeg hadde plagd på avdelingen til behandleren min /taushetsplikt og alt det der , jeg lo så jeg grein når jeg fortalte om hvor jævlig jeg lurte andre mennesker. jeg ødela behandlingen for alle og jeg syntes det var veldig komisk lol. men neste gang jeg fikk plass på dps ble jeg seponert fra resten av gruppen da det ble sagt i møter at "vi vurderer det dithen at han ikke bør være i kontakt med sårbare jenter". så fikk jeg diagnosen narsissist litt senere Sinnsykt mye empati du har må jeg si. For siste gang, din diagnose er helt korrekt med mindre de har feildiagnosert deg og du egentlig er psykopat. Anonymkode: ad551...b2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 8. mars 2017 Forfatter #74 Del Skrevet 8. mars 2017 jeg var euforisk igår da ei av mine gamle behandlere fra dps ringte meg. vi kjente hverandre i 3 år og når kontalten opphørte så sier hun til meg at hun ville jeg skulle ringe henne ofte. men sånn som jeg tenker det så ; er det slutt så er det slutt. ikke noe kontakt. hun ringte meg igår å sa at hun hadde savnet meg så spurte hun om jeg kunne tenkt meg en plass på dps igjen (hun er sjef på dps). og jeg svarte ; må tenke på det. så sendte jeg melding til psykolog og psykiater og jeg fortalte de at ; jeg har blitt tilbudd plass på dps, problemet er at jeg ble forelsket i ***********. Jeg fikk så svar; "Så bra! det høres ut som en kjempe fin ide, det er slettes ikke uvanglig at pasienter forelsker seg i behandlere. Jeg pleier ikke sette agendaen men er det greit om vi bruker neste time på å diskutere denne forelskelsen?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #75 Del Skrevet 8. mars 2017 Ok, så hva vil du? Du vil ikke være mann lenger du vil være dame. Du sa du var KGs førstedame. og nå vil heller ikke ha din diagnose. Hva slags diagnose vil du ha da? Siden du vil velge den også selv. Anonymkode: 26abd...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 8. mars 2017 Forfatter #76 Del Skrevet 8. mars 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, så hva vil du? Du vil ikke være mann lenger du vil være dame. Du sa du var KGs førstedame. og nå vil heller ikke ha din diagnose. Hva slags diagnose vil du ha da? Siden du vil velge den også selv. Anonymkode: 26abd...ed9 Vil bli identifisert som "Fatima". Ei multikulturell afro-norsk kvinne som er selvstendig, sterk og frigjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #77 Del Skrevet 8. mars 2017 Er du født i feil kropp? Anonymkode: c9183...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #78 Del Skrevet 8. mars 2017 Sliter du med å fokusere, wubwub? Hvordan er ditt fokus? Får du ting gjort, en etter en, eller kan du sitte i evighet og ikke få gjort en døyt? Du trenger å være sterk ja. ser du på deg selv om svak da? I så fall hvorfor? Man kan få løst mye ved å gi slipp på dominanse, og kontroll. Prøvd å lytte når du er med psykiateren din. Få mest mulig ut av det han vet. Er penger noe som plager deg? Anonymkode: 2bd16...040 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 8. mars 2017 Forfatter #79 Del Skrevet 8. mars 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sliter du med å fokusere, wubwub? Hvordan er ditt fokus? Får du ting gjort, en etter en, eller kan du sitte i evighet og ikke få gjort en døyt? Du trenger å være sterk ja. ser du på deg selv om svak da? I så fall hvorfor? Man kan få løst mye ved å gi slipp på dominanse, og kontroll. Prøvd å lytte når du er med psykiateren din. Få mest mulig ut av det han vet. Er penger noe som plager deg? Anonymkode: 2bd16...040 jeg tenker ikke på penger da jeg har altfor mye av de. kunne godt tenkt meg å prøve ut underdanighet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #80 Del Skrevet 8. mars 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: jeg tenker ikke på penger da jeg har altfor mye av de. kunne godt tenkt meg å prøve ut underdanighet da hæ hæ!! Jeg synes du er kul wubwub. Men jeg lurer på fokuset ditt. jeg er bare nyskjerrig. <3 du vet at det er bra med dominanse, men bare når man utover dominanse i den form av at man vil beskytte. Om man ikek vil beskytte og er dominant så blir det jo litt mer sånn, ja negativt. Man kan være dominant og være VELDIG omsorgsfull. Anonymkode: 2bd16...040 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå