Gjest Beret Skrevet 13. desember 2004 #1 Del Skrevet 13. desember 2004 Og jeg som skal ut og fly i kveld! Flyet mitt drar ikke før i 10-tiden og er jeg heldig har tåken lettet inntil da men likevel er jeg svært nervøs. Hvis flyet mitt blir kansellert må jeg fly videre i morgen (hvis jeg er heldig da!) men det forstyrrer alle planene mine jo! Flere som skal ut og fly ikveld eller vet om folk hvis fly ble kansellert idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. desember 2004 #2 Del Skrevet 13. desember 2004 Hørte på nyhetene tidligere i dag at mange fly er forsinket pga tåken, men vet ikke hvordan det går nå. Håper du får reist i tide :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #3 Del Skrevet 13. desember 2004 De aller fleste flyene ser ut til å være opptil 1 1/2 time forsinket, ikke kansellert. Jeg skal reise fra OSL i morgen og håper det er lettere vær da. Her kan du se hvilke fly som er forsinkel/kansellert fra OSL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #4 Del Skrevet 13. desember 2004 VG skriver at trafikken nå går som normalt ved OSL og at det ikke er meldt om mer tåke i morgen. Jippi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå