Djungelvrål Skrevet 8. mars 2017 #41 Skrevet 8. mars 2017 52 minutter siden, Lavendela skrev: Canada soppen spiser sink, og problemet vil bli verre. Har man sopp må man bruke sinkfri barrierekrem som bephanten ol. Interessant, det har jeg aldri hørt før. Har du en link?
Lavendela Skrevet 8. mars 2017 #42 Skrevet 8. mars 2017 (endret) 57 minutter siden, Boomonster skrev: Interessant, det har jeg aldri hørt før. Har du en link? Dessverre. Fikk infoen av både lege og helsesøster da vi hadde slet med Canadia sopp i bleieområdet til minstemann. Endret 8. mars 2017 av Lavendela
Amaha Skrevet 8. mars 2017 #43 Skrevet 8. mars 2017 11 timer siden, Boomonster skrev: Canada soppen spiser sink, og problemet vil bli verre. Har man sopp må man bruke sinkfri barrierekrem som bephanten ol. Det er nok ikke riktig, Sopp spiser ikke sink! Sink lindrer sår og irritert hud. Dersom sinksalven ikke hjelper må man forsøke soppdrepende kremer(gjerne med sink), steroidkremer eller ultrafiolett(som også har antisoppmidler i seg). Viktigst av alt er at huden har tilgang på lufting...etter en god hudvask
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #44 Skrevet 8. mars 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Inotyol 😃 Anonymkode: cb881...971 dette. brukte denne salven i stedet for sink på min sønn og den er utrolig god. prøv Anonymkode: 74e7a...143
Lavendela Skrevet 23. mars 2017 #45 Skrevet 23. mars 2017 På Wednesday, March 08, 2017 den 13.01, Amaha skrev: Det er nok ikke riktig, Sopp spiser ikke sink! Sink lindrer sår og irritert hud. Dersom sinksalven ikke hjelper må man forsøke soppdrepende kremer(gjerne med sink), steroidkremer eller ultrafiolett(som også har antisoppmidler i seg). Viktigst av alt er at huden har tilgang på lufting...etter en god hudvask Så rart at både lege og helsesøster sa det samme da. .....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå