Gå til innhold

Sinksalve under brystene (HASTER!)

Fremhevede innlegg

Skrevet
52 minutter siden, Lavendela skrev:

Canada soppen spiser sink, og problemet vil bli verre. Har man sopp må man bruke sinkfri barrierekrem som bephanten ol. 

Interessant, det har jeg aldri hørt før.  Har du en link?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
57 minutter siden, Boomonster skrev:

Interessant, det har jeg aldri hørt før.  Har du en link?

Dessverre.  Fikk infoen av både lege og helsesøster da vi hadde slet med Canadia sopp i bleieområdet til minstemann. 

Endret av Lavendela
Skrevet
11 timer siden, Boomonster skrev:

Canada soppen spiser sink, og problemet vil bli verre. Har man sopp må man bruke sinkfri barrierekrem som bephanten ol. 

Det er nok ikke riktig, Sopp spiser ikke sink! Sink lindrer sår og irritert hud. Dersom sinksalven ikke hjelper må man forsøke soppdrepende kremer(gjerne med sink), steroidkremer eller ultrafiolett(som også har antisoppmidler i seg).

Viktigst av alt er at huden har tilgang på lufting...etter en god hudvask:yvonne:

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Inotyol 😃

Anonymkode: cb881...971

dette.  brukte denne salven i stedet for sink på min sønn og den er utrolig god. prøv

Anonymkode: 74e7a...143

• 3 uker senere...
Skrevet
På Wednesday, March 08, 2017 den 13.01, Amaha skrev:

Det er nok ikke riktig, Sopp spiser ikke sink! Sink lindrer sår og irritert hud. Dersom sinksalven ikke hjelper må man forsøke soppdrepende kremer(gjerne med sink), steroidkremer eller ultrafiolett(som også har antisoppmidler i seg).

Viktigst av alt er at huden har tilgang på lufting...etter en god hudvask:yvonne:

Så rart at både lege og helsesøster sa det samme da. .....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...