Byjenta! Skrevet 6. mars 2017 #1 Del Skrevet 6. mars 2017 Hei og hopp! Jeg er da ei jente på 20 år, som søker venninner over nett. Om vi får god kontakt kanskje vi også kan møtes en gang. Så kan prate her inne, på facebook eller via mail. Fortell litt om deg selv så tar jeg kontakt. Alderen din er ikke nøye i det hele tatt. Jeg bor med min forlovede, skal gifte oss neste sommer. Jeg elsker å skrive og lese, jeg er glad i å skrive sanger, synge, spiller også klarinett. Ellers er jeg glad i å gå turer, se på serier. =) - Ta kontakt med meg, eller skriv så tar jeg kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkepia Skrevet 9. mars 2017 #2 Del Skrevet 9. mars 2017 Hei! Jeg er en jente på 21 og bor også sammen med min forlovede. Skal også gifte meg neste Sommer, så tror vi har litt å snakke om der ellers er jeg veldig glad i natur og friluftsliv. Ta gjerne kontakt om du vil slå av en prat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theSchrimp Skrevet 6. april 2017 #3 Del Skrevet 6. april 2017 heisann, er ei på 22 år som også gjerne kunne tenkt meg å ha noen å skrive med! :D jeg er veldig glad i å skrive, synge, dikte, tegne, gå turer, og glad i dyr. huhu idag kom det tilogmed en liten blåmeis inn i leiligheten ! jeg holder også på med frivillig organisasjoner som data arrangementer. og liker spilling. jeg bor med min kjæreste hvor vi har vært sammen i 2 år til sommeren ta veldig gjerne kontakt med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvekvinnen1 Skrevet 7. april 2017 #4 Del Skrevet 7. april 2017 Hei, jeg skrev akkurat et likt innlegg. Jeg og ønsker en vennine på nett og kanskje senere møtes. Jeg har ingen venner for øyeblikket og håper å forandre på det. Jeg blir 20 i begynnelsen av Juni, jeg bor i Bergen. Jeg liker å gå på tur, se på serier og disneyfilmer Jeg håper helst på en penn på papir i posten brevvenn da, hadde vært veldig koselig, men epost fungerer fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siljur Skrevet 7. april 2017 #5 Del Skrevet 7. april 2017 Heisann! Er ei jente på 21 år som bor sammen med samboer. Vi har vært sammen i 3 år:) jeg er veldig glad i friluftsliv og lese bøker ta gjerne kontakt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missverpe Skrevet 7. april 2017 #6 Del Skrevet 7. april 2017 Jente snart 20, mamma til gutt rett over året. Vært med min samboer i snart 5 år, har ingen gifteplaner helt enda men det er uten tvil noe som er interessant! Savner å ha flere venner i livet mitt, send meg gjerne ei melding 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B.E Skrevet 24. april 2017 #7 Del Skrevet 24. april 2017 Hei! Jeg vil gjerne bli kjent med deg over nett, og er en jente på 24 1/2 år. Jeg er interessert i litt forskjellig. Bl.a. liker jeg godt teater, film, klatring og reising. Så holder jeg på å lære meg saksofon for tiden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå