Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke forstått dette - hvorfor er det så mange menn som vanker på et forum for kvinner? Det gir ingen mening. 

Utifra samtaler jeg har hatt privat med medsøstre på PM så hører jeg at det er gjengangere som sender de sex meldinger eller flørtende brev som om dette var nakenprat eller møteplassen/sukker men det er det ikke ! Dette er et forum for kvinner og her bør de slippe oppleve seksuell trakassering!

Så er det jo også mange menn som bruker forumet som en arena for å angripe det sterke kjønn (kvinner). Det er leit og trist å bevitne.  

Forøvrig er dette min ydmyke mening som jeg tenker i mitt stille sinn; det hadde blitt mye koseligere, varmere og fredeligere her inne om kvinneguiden var en plass som var forbeholdt kvinner. 

Hva tenker du?

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker dette er en plass du bruker, for å spre meninger som kun faller i smak hos kvinner, for å vinne deres gunst.

Du er minst like uredelig, men bare mer utspekulert

Anonymkode: 16034...853

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke annet å gjøre på. De har enten lite til ikke-eksisterende sosialt nettverk. De er outsiders. De er ufør og syke, går ikke ut så mye. De er psykisk syke, deprimert, angst

Gjelder nok en stor andel kvinner også, men er nok noe flere som er her pga tema som sminke, familie og kosthold

Anonymkode: d135f...571

• Liker 9
Skrevet

Menn er jo folk de også.

Jeg for min del har aldri tenkt at kvinneguiden kun er for kvinner.

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns du er temmelig generaliserende! Det ville fortsatt vært drittsekker og trakassering her inne om det ikke fantes mannlige kg-brukere. 

OT: Hvis jeg kunne ha valgt en arbeidsplass med kun menn, kontra kun kvinner, ville jeg valgt alternativ 1, anytime! 

De mest ufine svarene her inne kommer ikke fra menn.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg har ikke forstått dette - hvorfor er det så mange menn som vanker på et forum for kvinner? Det gir ingen mening. 

Utifra samtaler jeg har hatt privat med medsøstre på PM så hører jeg at det er gjengangere som sender de sex meldinger eller flørtende brev som om dette var nakenprat eller møteplassen/sukker men det er det ikke ! Dette er et forum for kvinner og her bør de slippe oppleve seksuell trakassering!

Så er det jo også mange menn som bruker forumet som en arena for å angripe det sterke kjønn (kvinner). Det er leit og trist å bevitne.  

Forøvrig er dette min ydmyke mening som jeg tenker i mitt stille sinn; det hadde blitt mye koseligere, varmere og fredeligere her inne om kvinneguiden var en plass som var forbeholdt kvinner. 

Hva tenker du?

Det er vel pga seksualforumet og der man poster bilder av sin kropp... slikt lokker menn, og er du dum nok til å legge ut seksuelle fantasier eller pirrende bilder av deg, så risikerer du å motta meldinger fra slike eklinger. Selv legger jeg aldri ut sånt og får derfor aldri slike henvendelser. 

Anonymkode: d22f5...2cf

• Liker 4
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Synes det kunne bytte navn. Det er et av de beste forumene, og da bør begge kjønn være velkomne. Det stilles også spørsmål til menn, hadde blitt slapt med svar om det ikke var noen menn til å svare.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Daryl Dixon skrev:

Synes det kunne bytte navn. Det er et av de beste forumene, og da bør begge kjønn være velkomne. Det stilles også spørsmål til menn, hadde blitt slapt med svar om det ikke var noen menn til å svare.

Kanskje skifte navn til folkeguiden. Forumet var nok opprinnelig ment for kvinner, men nå er det jo både menn, kvinner - ungdommer og "barn" her... 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er vel pga seksualforumet og der man poster bilder av sin kropp... slikt lokker menn, og er du dum nok til å legge ut seksuelle fantasier eller pirrende bilder av deg, så risikerer du å motta meldinger fra slike eklinger. Selv legger jeg aldri ut sånt og får derfor aldri slike henvendelser. 

Ja det har du nok rett i. Utifra det jeg har hørt fra en rekke kvinner på PM så er det etter de deler bilder av seg selv at de har mottatt mange seksualiserte PM's fra menn. 

Har selv mottatt bilder av mannlige kjønnsorgan helt uoppfordret. Det jeg gjorde var å ta copy+paste av brevet og bilde så sendte jeg det rett til admin. Den type adferd er uakseptabel, hårreisende og kvalmt! Respektløst rett og slett. Dette er ikke et sex forum men mange menn tror det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil du ikke dele? Vil du være eneste mannen på KG?:fnise:

Syns det er utelukkende positivt at det er en del menn her, jeg. Det er kjekkest å diskutere med begge kjønn. Bare damer blir fort et mareritt og kjedelig ikke minst. 

.

Anonymkode: 50745...cc3

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er hakket verre at det er mennesker inne på kjæledyrforumet.

Why can't we all just get along? :nordvesta:

• Liker 9
Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Du er vel mann selv?

Foruten at forumet heter Kvinneguiden opplever jeg forumet som like relevant for begge kjønn, med unntak av de mest rosa delene som omhandler sminke og graviditet. 

Men jo, jeg lurer av og til på hva pokker jeg gjør her, så jeg forsvinner nok straks igjen. 
:) 

AnonymBruker
Skrevet

Mange normale menn her. Men typisk at de få som roper høyest er de som utmerker seg mest negativt.

Anonymkode: d5a7f...86c

• Liker 4
Gjest Jonasmann
Skrevet

Jeg er her fordi jeg ikke får nok oppmerksomhet og ikke er sosial nok.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Ragnar Danneskjöld skrev:

Du er vel mann selv?

Foruten at forumet heter Kvinneguiden opplever jeg forumet som like relevant for begge kjønn, med unntak av de mest rosa delene som omhandler sminke og graviditet. 

Men jo, jeg lurer av og til på hva pokker jeg gjør her, så jeg forsvinner nok straks igjen. 
:) 

Graviditet er ganske relevant for begge kjønn :lur:

Anonymkode: 27d19...4b3

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Det er pga disse åpenbare trolletrådene jeg er på KG. Man får alltid så mange ryktepoeng ved å være uenig med trollet og er det noe jeg liker så er det ryktepoeng.

Om du liker likes så er Aktuell/politikk underforumet den rette plassen. Det er der jeg har høstet 99% av alle mine likes. Men du må ha rette politiske meninger som meg eller så er det ikke liv laga. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som glipper ut av deg i innlegg nr 10 i denne tråden, W? 

Hvilken brukernavn registrerte du etter det? Liker du å utgi deg for å være jente? Du diskuterte med en viss bruker i tråden som ble slettet og det er rart det admin sier på slutten om at det ikke er lov å diskutere med seg selv ved å benytte flere kontoer. 

Anonymkode: 738d2...702

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, Vera79 skrev:

Jeg syns du er temmelig generaliserende! Det ville fortsatt vært drittsekker og trakassering her inne om det ikke fantes mannlige kg-brukere. 

OT: Hvis jeg kunne ha valgt en arbeidsplass med kun menn, kontra kun kvinner, ville jeg valgt alternativ 1, anytime! 

De mest ufine svarene her inne kommer ikke fra menn.

Min opplevelse er at kvinner behandler hverandre med verdighet, varme, respekt og at de er mye mer omsorgsfulle da de ikke er proppet fulle av testosteron og aggresjon. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...