AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #1 Skrevet 6. mars 2017 Stebestemor, altså svigermor til konfirmantens mamma eller pappa, skal denne bli invitert til middag i konfirmasjonen, eller kun til kaffen? Når man bor i nærheten av hverandre. Noen tanker? Anonymkode: da14c...f39
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #2 Skrevet 6. mars 2017 Selvsagt skal denne bli invitert. Anonymkode: ce15e...ad3 8
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #3 Skrevet 6. mars 2017 Regner med at stebestemor er sammen med bestefar til barnet, og da synes jeg det er en selvfølge at hun blir invitert. Eller tenker du at bestefar skal komme til middag og stebestemor etterpå? Det blir jo rart. Anonymkode: cae8a...e2a 1
Rosa Sitron Skrevet 6. mars 2017 #4 Skrevet 6. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Regner med at stebestemor er sammen med bestefar til barnet, og da synes jeg det er en selvfølge at hun blir invitert. Eller tenker du at bestefar skal komme til middag og stebestemor etterpå? Det blir jo rart. Anonymkode: cae8a...e2a Jeg tolket det som at dette er moren til stemor eller stefar. 6
Theano Skrevet 6. mars 2017 #5 Skrevet 6. mars 2017 Vil si at det spørs på hvor nært forhold hun har til konfirmanten, dersom konfirmanten ønsker å ha henne der så er svaret ja Spørs vel også hvor lenge hun har vært stebestemor for konfirmanten. 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #6 Skrevet 6. mars 2017 Konfirmanten bestemmer hvem han inviterer. Anonymkode: d140a...196 2
Calleia Skrevet 6. mars 2017 #7 Skrevet 6. mars 2017 Jeg har invitert de til middag på begges konfirmasjon. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #8 Skrevet 6. mars 2017 Ektefelle til konfirmantens besteforeldre synes jeg er selvskreven. Øvrig familie til konfirmantens stemor eller stefar er opp til hver enkelt og hvor nære man er. Anonymkode: b7779...713 3
skruf Skrevet 6. mars 2017 #9 Skrevet 6. mars 2017 Vi inviterte begge "ste-sidene" til middag i konfirmasjonen til min eldste, både stemor sin familie og stefar sin familie. Ble ganske mange, men hun har et nært og godt forhold til alle sine stebesteforeldre og stetanter/onkler. 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #10 Skrevet 6. mars 2017 Svigermor til konfirmantens mamma eller pappa, altså stemor/fars mor? Det kommer ann på forholdet dem i mellom tenker jeg. Hvis konfirmanten kjenner dem og vil ha dem i konfirmasjonen, hvorfor ikke?! Anonymkode: c50e2...93f
Ulrikke Skrevet 6. mars 2017 #11 Skrevet 6. mars 2017 Hos oss har både mine foreldre (jeg er stemor) og foreldrene til stefar vært invitert på lik linje i mine stebarns konfirmasjoner. Har aldri vært skilt mellom middag og kaffe i selskapene, alle som har vært invitert har hatt "full pakke". 1
Arkana Skrevet 6. mars 2017 #12 Skrevet 6. mars 2017 Vi har vært i konfirmasjoner hvor vi tilhører konfirmantens stefamilie. Både stefars søsken m/partnere og barn og foreldre (dvs steonkler, -tanter -søskenbarn og -besteforeldre til konfirmanten) har vært invitert. En selvfølge og vi reiste langt for å delta.
minister-mio Skrevet 6. mars 2017 #13 Skrevet 6. mars 2017 mine foreldre ble invitert i konfirmasjonen til alle barna til min mann. Veldig hyggelig syntes jeg, men ingen selvfølge
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #14 Skrevet 6. mars 2017 Hverken mine foreldre eller foreldrene til mors partner var invitert i mitt stebarns konfirmasjon. Det synes jeg er naturlig, da stebarnet ikke har hatt så mye kontakt med dem at de har et besteforeldre-barn-forhold. Mors forhold var forholdsvis nytt, og på vår side hadde forholdet vart i noen få år, og det er det stor geografisk avstand til mine. Anonymkode: 6a687...15f 2
Sirah Skrevet 6. mars 2017 #15 Skrevet 6. mars 2017 Så lenge forholdet er bra syntes jeg stebestemor er en selvskreven gjest.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #16 Skrevet 6. mars 2017 Hæ? Hvem gjør forskjell på middag/kaffegjester i konfirmasjon? Anonymkode: b9ea1...3cf 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #17 Skrevet 7. mars 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Hvem gjør forskjell på middag/kaffegjester i konfirmasjon? Anonymkode: b9ea1...3cf Enig. Det har jeg aldri hørt om noen som har gjort. Anonymkode: c50e2...93f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå